Hasta halimle sizin için bölüm hazırladım kıymetimi bilin 🤧 shhjkk
Bu bölümü yazarken kaç kere uygulamaya çıkıp girdiğimi hatırlamıyorum bile 😂 neyse iyi okumalar♥️ ve bide şunu ⭐atın ya😀Berk'in gömleği sırılsıklam olmuştu.Ama bu Berk'in umurunda değildi tek umurunda olan şey Aybikeydi. Yanı başında uyuya kalan kıza baktı.yasadıklarından dolayı çektiği yorgunluğu anlayabiliyordu.
En çokta kendine kızıyordu . Haklıydı Aybike ona sormak yerine böyle bir şey yapmaması gerekirdi. Bugün Aybikenin gözünden akan her bir damla yaş için kendini sucluyordu.Ama bir yandan da artık gerçeği bildiği için ona nasıl davranacağını bildiğini düşündü bu şekilde avuttu kendini.
Saçlarına bir öpücük kondurup yavaşça fısıldadı;
"Seni bu dünyadaki herşeyden çok seviyorum ve bir daha asla benim hatam yüzümden aglamıyacaksın söz veriyorum"
....Sabah olmuştu Aybike artık alışkın , bağlanmış olduğu ve sevdiği adamın kollarında açtı gözlerini.her ne kadar dün ağlamış sinir krizi geçirmiş olsada iyi gelmişti ona.icinde tutmak çok ağır geliyordu böylece biraz rahatlamıştı.hem Berke güveniyordu.Belki dün fazla bir tepki vermiş kırmıştı Berk'i.
Yine ona sevgi gösteremediği üstüne üstlük kalbini kırdığını düşündüğünde gözleri doldu yeniden.Berki o kadar çok seviyor değer veriyordu ki tıpkı Berk nasıl üzmekten korkuyorsa o da aynı şekilde korkuyordu
Yavaşça açtı gözlerini Berk yanında onu seyreden kıza baktı.
"Günaydın"
"Günaydın" Berkin ilk defa canım , bebeğim gibi kelimeleri kullanmaması üzmüştü Aybike'yi.Belliki kırılmıştı Berk.
"Aybike özür dilerim"
"Özür dileme ...yani sen bir şey yapmadın ben biraz fazla tepki verdim .esas ben özür dilerim"
"Olur mu öyle şey ben eğer sana sorsaydım belki bu kadar üzülmeyecektin"
"Sorsan da anlatmazdım Çünkü bu benim için utanç duyduğum bir mesele yani kimseye anlatmadım şimdiye kadar ama dün biraz rahatladım"
"Gerçekten mi" Aybikenin rahatladığını duymak azda olsa mutlu etmişti Berk'i. Öyle ya bir insan ne kadar içinde tutabilir ki bazı şeyleri.
"Sevindim" dedi Berk."seni üzmeyi asla istemem Aybike." Diye devam ettirdi cümlesini.
Bu iki olmuştu ikinci kez ismiyle hitap etmişti.Belki herkese çok normal gelebilir ama Aybike için değildi işte Berkin ona hitap şekillerine bebeğim, güzelim vs.seyleri söylemesine o kadar alışmıştı ki ...tabi o an içinde bulunduğu psikoloji aklını başka yerlere , düşüncelere götürüyordu.
"Aybike iyi misin?"
"Yine mi Aybike bu üç oldu/"
"Birsorun mu var?"
"Sen dün bana çok mu kızdın "
"Hayır nerden çıktı bu niye kızayım ki?"
"o zaman neden ismimle. hitap ediyorsun bana?"
"Nasıl yani ".
"Bu eve geldiğim ilk günden beri hep güzelim, bebeğim derdin hatta adımla seslendiğini hatırlamıyorum.Aybike değil Aybikem derdin "
Dolu gözlerle ona bakan kıza baktı Berk.Gercekten bu hitaplara alışmıştı ve bunları duymadığında aralarında bir sorun olduğunu düşünüyordu.
"Gel buraya"diyip göğsüne yatırdı yine onu."bu hitapları sevmediğini düşünüyordum."
Sadece gözlerinin içine baktı genç kız."evet aslında çok seviyorum, çok hoşuma gidiyor"diyememisti.dilinin söyleyemediğini belki gözleriyle anlatabilirdi. O yüzden anlamlı bir şekilde bakıyordu gözlerine Berk'in anlamasını umarak.
Saçlarının arasına bir öpücük kondurdu Berk.ve madem çok seviyorsun; "Aşkım ✨, sevgilim,♥️ bebeğim 💕 , herşeyim, güzelim,bitanem benim🤍"yanağını bir öpücük kondurur . Ama öyle öpüp geri çekilmez bir kaç kere üst üste tekrar öper. Sevdiği kadının şuan bunu yapmasına izin vermesi herşeye bedeldi.
Utançla içinde ki kıpırtıyla Berke sarıldı genç kız.Berkin dudaklarını saçında hissetmek en sevdiği şeylerin başında geliyordu artık.
....♥️
Kahvaltılarını yapmışlardı.Aybije salonda televizyon izlerken Berk'te telefonda bir şeyler konuşuyordu. Ne konuştuğunu kiminli konuştuğunu çok merak ediyordu Aybike.Telefon konuşması bitince Berk koltukta oturan kızın arkasından sarılıp yanağını öpmüştü yine.Artık çekinmiyor yapmak istediği her şeyi yapıyordu. Çünkü Aybikenin de onu sevdiğini ve bu tür şeylerin hoşuna gittiğini biliyordu.
"Kiminle konuşuyordun"
"Doktorla"
"Doktorla mı ,hasta falan mısın" dedi endişeli bir şekilde.
"Hayır tatlım psikiyatri uzmanı"
"Neden konuştun onunla peki"
"Senin için... Bak bitanem doktora gitmen psikolojik destek alman gerekiyor"
" Bir işe yarar mı bilmiyorum." Dedi üzgün bir şekilde.
Yanına oturup ellerini tuttu Berk.ve ellerine birer öpücük kondurudu.
"Yarar inan bana yarar.hem bak bende yanında olucam atlatacağız bunları.bu içini kemiren duyguları söz veriyorum "
İçinde hiç bir umut olmamasına rağmen sırf Berk için gitmeye karar verir.
"Tamam gidelim "
"Tamam hadi hazırlanalım yavrum"
.....
Aybike yukarı çıkıp siyah bir kazakla siyah bir pantolon giymişti ve kazağın üstüne siyah deri bir ceket giymişti.hava zaten çok soğuktu ve kışın siyah rengini çok seviyordu. Yakışıyordu da ona .
Aşağı indiğinde onu baştan aşağı süzen Berk'le karşılaştı.Elini beline koyup arabayı bindirdi Aybike'yi.
Psikaytri doktoru Naime hanımın yanına gelmişlerdi. Onları çok sevecen yüzle karşılamıştı.ve bu hareketi Aybikenin içini ısıtmaya yetmişti.
Sıra Aybikeye geldiğinde ilk başta çekilmişti. Çünkü duygularını öyle anlayabilen Bir kız değildi ve herşeyin stresini yapabilen bir kızdı o.
Ellerini tuttu Berk. Yanında olduğunu hissettirebilmek için. Sonra elini yanağına koyup konuşmaya başladı.
"Sakin ol bitanem merak etme iyi gelicek sana"
"Elimde değil" dedi gergin bir şekilde
"Tamam şöyle yapalım bir kere deneyelim eğer olmazsa yani kendini iyi hissetmezsen söz veriyorum bir daha gelmiyeceğiz ve seni asla zorlamıyacağım"
Kirpiklerini öptüğünde içinde hem bir huzur hemde bir güç bulmuştu kız." Tamam" diyip girdi doktorun odasına.
Berk'te dışarda bekliyordu.Ve bu yaptığının Aybikeye iyi gelmesini umuyordu.başka türlü ne yapar ,sevgisi onu yeter mi bilmiyordu çünkü
Bu bölümde bu kadar bay bay✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ateşi 🔥 |ayber
HumorYurtta kalmaktan sıkılan Aybike yurttan kaçıp eğlenmek için bara gider .Ve orda bir mafyanın Aşkının ateşine düşer 🔥