İlk Temas🙈.

434 14 16
                                    

Heyoo ben geldim bu bölümü canım sıkkınken yaptım umarım çok etkilememişimdir🙈 Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın

İyi okumalar 💕

Aybike çok  geçmeden uyuya kalmıştı Berk'in koynunda...Berk ise uyuyan meleğinin  yüzünü incelemekle meşguldü...Aybikenin yüzü , saçları hatta kirpikleri bile özenle çizilmiş gibiydi Berk için.Ama kafasına takılan şeylerde vardı en çokta Aybike'nin ailesini merak ediyordu, üstelik  kâbus görmesinin sebebini de merak ediyordu...

Berk Aybike'yi tam anlamıyla araştırmaya karar verdi.Belki bunu yaparsa Aybike'yi daha iyi anlayabilirdi...

Bir yarım saat sonra oda uyuya kaldı Aybikesinin yanında...

Sabah olduğunda ilk uyanan Berk olmuştu.usulca Aybikenin kıvırcık saçlarına gitti elleri daha sonrada yanağını okşamaya başladı bunu hep yapıyordu ama bu yetmiyordu ona Aybike'ye daha yaklaşmak istiyordu...onu öpmek sarılmak istiyordu en çokta aşkına karşılık görmeyi her aşık adam gibi...

Geceden beri birleşik duran ellerine baktı Aybike sanki hiç bırakmak istemiyormuşçasına tutuyordu ellerini sıkı ve sert bir şekilde... Berk'in içine umut yeseriyordu bu şekilde...

      ♥️
Bı on beş dakika sonra Aybike'nin yavaş yavaş uyandığını farketti.hemen kafasını yastığa geri koyup uyuyor numarası yaptı. Çünkü Aybikenin dün geceden sonra ki davranışlarını çok merak ediyordu...

Yavaş yavaş gözlerini açtı genç kız önce geceden beri hiç bırakmadığı, birleşmiş olan ellerine baktı... Daha sonrada yanında uyuyan adama...

Ne olmuştu ona neden kopamıyor bu adamdan.Neden onunla uyurken ilk defa huzurlu uyumuştu... sonuçta yabancı değil miydi bu adamda ... diğer insanlar gibi...

Dün gece gördüğü kâbus geldi aklına ,o kâbusta Berki kaybediyordu bir çatışma sonucu. Gözünden yaş düştü o anda birleşik duran ellerine ayırdı ve biraz daha yaklaştı Berk'e . Elleriyle okşadı yüzünü yanlış olduğunu düşünmesine rağmen ,çillerine baktı  yüzünün her bir yerini ezberlemek istermişçesine inceledi...o sırada bir şey farketti Berk'i daha fazla istiyordu.bu dokunuş yetmemisti ona... onu öp diyen iç sesiyle veya belkide kalbiyle mücadele ediyordu Aybike.

Bir yandan da ona bağlanmaması gerektiğini düşünüyordu... yanlıştı çünkü sonunda yine üzülen o olucaktı ... Berk'te bırakıp gidecekti onu herkes gibi 💔

Berk ise Aybikenin ona değen elleriyle hiç olmadığı kadar mutlu ve heyecanlıydı.Aybikenin azda olsa ona karşı bir şey hissettiğine emindi...

Genç kız tekrar elini yanağına koyup yanağını sevdiğinde açtı gözlerini...Berkin bir anda uyunmasıyla afallayan Aybike hemen çekti elini tabi göz teması kaçınılmazdı o an yüzünü yana çevirdi hem utanmış hemde ne diyeceğini bilemez haldeydi mahçuptu...

"Günaydın güzelim ♥️"

"Günaydın" dedi Aybike gözlerini ondan kaçırırken daha sonra da

"Şey ben kahvaltı hazırlıyım" diyip kalkacakken ;

Berk'in onu tutuşu ve kendine çekişiyle kurtuluşunun olmadığını anladı.

"Ee yakışıklımıyım bari"

"Ne?"

"Hani sabahtan beri yüzümü inceliyorsunya beğendin mi beni diye soruyorum " dedi sırıtarak

"Sen onu gördün mü ya"

"Ee cevabımı alayım "

"Ne alakası var ya hem sen uyumuyormuydun yani öyle bir şey yapsam bile nasıl farkedeceksin" dedi gergin bir şekilde

Berk biraz daha yaklaşıp aralarında ki bütün mesafeyi kapattı.o an sadece onun değil Aybikenin kalbide hiç olmadığı kadar atıyordu. Ve genç kız.  bunu neden durduramadığını düşünüyordu .. Berk kızın dudaklarına bakıp fısıltılı bir sesle şöyle dedi;

"Ya uyumuyorsam sadece senin yapacaklarını merak edip uyuyor numarası yapıyorsam"

"Berk ben- "
duraksamıştı çünkü ne diyeceğini bilememisti sadece o an bu durumdan kurtaracak bir şeyin olmasını diledi tüm kalbiyle ve istediğide olmuştu.

kapı çalmıştı o an ;

"Şey abi çok acil gelmem lazım da"

"Senin zamanlamanı ...Yaman"

"Ee abi gelirsen artık yani_"

"Geliyorum lan patlama in aşağı bekle"

"Tamam abi".

Yaman hızlıca aşağı inerken Aybike'de  gülmemek için kendini gerçekten zor tutuyordu.

Onu bozan Berkin yine ona yaklaşması oldu .Berk saçlarının bir tarafını kulağının arkasına sıkıştırdı ve ;

"Sorgun henüz bitmedi güzelim  , akşam devam ederiz"

Bu çocuk gerçekten Aybike'nin kimyasıyla oynuyordu, bakışları , gülüşleri ,o kendinden geçmesini sağlayan ses tonu...Adete karşısında eriyordu genç kız...sadece susup Berkin gözlerine baktı masumca

"Bunu tamam olarak kabul ediyorum ,bir yere gidersem haber veririm şimdilik burdayım aşağı in ve kahvaltını yap bitanem"

Tamam anlamında kafasını salladı Aybike .o an sanki dili tutulmuştu nasıl bu kadar etkilenmişti oysa şuan yaşadıkları o sürekli eleştirdiği saçma dizilerdeki sahnelerden farksızdı...

Aybikenin düşünceli ve mahçup halleri çok tatlıydı özellikle Berk'in gözünde. Yataktan kalkıp çıkmadan önce yanağına bir öpücük kondurup zaten hızlı atan kızın kalbini son dereceye getirmişti.

Hele ki daha sonra kulağına eğilip o Aybikenin erimesine yol açan ses tonuyla;

"Kendine iyi bak bebeğim  ve beni özle tamam mı" diye fisıldayışı  adete büyülenmişti Aybike'yi.

Berk odadan çıktıktan sonra elini kalbine götürdü Aybike neden bu kadar hızlı attığını anlayamamıştı veya anlamaktan korkuyordu

Elini yanağına koyup gülümsedi .sadece basit bir öpücükle bu hâle geldiyse kim bilir başka bir şey olsa ne olurdu ...

Sonra saçmalama Aybike diyip aşağı indi .Her ne kadar kendine kahvaltı hazırlamak için indiyse de Berk'i merak etmeden duramıyordu "acaba  kahvaltı etti mi"diye düşündü daha sonra kendine gelmesi gerektiğini düşünüp kahvaltı hazırladı...

O gün tüm gün boyunca Berki düşündü Aybike özellikle" gidersem sana haber veririm" demesine rağmen haber vermeyeşine bozulmuştu.

Sahi nerdeydi bu çocuk ve neden haber vermedi aşık olduğu kıza ...

Evet bir bölümün daha sonuna geldik 🥰 bir daha aralıklı yazıcam böyle gözüm ağırdı sjjjjjjhh Neyse diğer bölüm görüşürüz 💕🥰

Aşk Ateşi 🔥 |ayberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin