-נקודת מבט תומאס-
״בערך עוד שלושה חודשים נצטרך להכנס לעניינים הכספיים. כרגע עוד אין כל סיבה, עוד אין עסקה ממשית שניתן להעריך בכסף.״ ניקולאס אומר בהגיון כשאנחנו יושבים במשרד שלי, ודנים על אחת מחברות האחזקה המקומיות והמצליחות בעיר, שאני וויולט מתכוונים לקנות בקרוב. אני מהנהן באיטיות ומשחרר מעט באצבעי את העניבה מצווארי שאני מרגיש שמעט חונקת אותי.
״אני מאמין שהמנכ״ל יחזור אליי בנוגע לחברה הזו בקרוב. יש לו אינטרס בדיוק כמו שלי יש. אבל, לאחרונה הגיעה אליי שמועה שמרקדו המזדיין הזה מתכנן על אותה החברה גם.״ אני משתף במעט כעס.אריק מרקדו היה עוד איש עסקים מקומי, שעסקיו היו מתחרים ידועים בעסקים שאני וויולט ניהלנו. הוא היה מניאק מלוכלך בכל הנוגע לכסף ועסקים, ואף פעם לא שיחק באופן שווה ערך לאנשים אחרים בתחום. אני, לעומתה של ויולט שהתעקשה לעשות את כל העסקים שלנו בצורה הגונה וישרה, הייתי מכופף את החוקים והערכים בכדי שיתאימו לאינטרסים הפרטיים שלי.
הייתי רגיל להשיג את מה שאני רוצה, ולא הייתה לי שום בעיה לרמוס כל אדם אחר שמנסה לקחת את מה שידעתי שכבר היה שלי. הייתי חדור מטרה, ולא הייתה לי הבעיה לנקוט כל אמצעי בדרכי להשיג את מטרתי. לי ולוויולטה היו הרבה חיכוכים וויכוחים בנוגע לנושא הזה. היא הייתה יותר ישרה וערכית ממני, והאמינה בכל ליבה שאפשר לעשות עסקים מוצלחים גם בלי צורך לחדד שיניים וכלי נשק. היא הייתה מעדנת את האימפולסיביות שלי, ואני הייתי מוסיף לרוגע והיושרה שלה מעט חיספוס. היינו הפכים שהשלימו בצורה לא פחות ממושלמת.
״מרקדו מתכנן על החברה הזו הרבה זמן. אפילו יותר מאיתנו. אני מאמין שהוא ינקוט בכל דרך בשביל להשיג את מה שהוא רוצה. כנראה הוא רואה בחברה הזו משהו ששווה את זה.״ ניקולאס ממשיך בנימה עסקית ורצינית. אני מהנהן באיטיות. ״אתה חושב ששווה להשקיע שם?״ אני שואל את ניקולאס שמושך בכתפיו באדישות. ״יש לחברה הזאת המון פוטנציאל שאנחנו נדע למנף. אני מאמין שהיא גם תראה יותר טוב אצלנו, תחת השם שלך, מאשר תחת השם של מרקדו. אז אני חושב שכן כדי לך לזרוק מילה מעוניינת למנכ״ל ההוא, ולהקסים אותו מספיק בשביל שיזרוק את אריק מרקדו בחזרה למקומו בדרום העיר״ הוא מסיים וקם מכיסאו. אני מרים גבתי בשאלה.
״לאן אתה הולך?״ אני שואל בהתעניינות כשהוא מסדר מעט את החליפה היקרה על גופו. ״אני קופץ למשרדים של ג׳ון ברדוט בשביל להעביר לו את המקדמה על הבית שלכם בצורה ידנית״ הוא מחזיר, וכשאני שומע את שמו של ג׳ון, פנייה של עוזרתו היפייפיה עולה לראשי. אני קם מכיסאי בחדות. לא מצליח אפילו להסביר לעצמי את ההתנהגות המוזרה שיוצאת ממני עכשיו. גבתו של ניק עולה בשאלה. ״מה יש לך?״ הוא שואל בתוקף. אני מושך בכתפיי. ״חשבתי להצטרף״ אני זורק בנונשלנטיות והוא ממשיך להביט בי בשאלה ולסרוק את גופי בחיפוש אחר תשובות להתנהגות המוזרה שלי.
YOU ARE READING
לשחק בדם
Romanceלאחר מות אביה, מארלי וחמשת אחייה הקטנים נותרו לבדם. האבל הקשה שאימם נכנסה אליו, מעוור אותה, והאלכוהול הוא הנחמה העיקרית. מזכירה של משרד נדל״ן מצליח במרכז העיר, ראש המשפחה. מארלי בת העשרים ושלוש משתדלת להשאיר את משפחתה יחדיו. מות האב היה קשה, אך היא...