Inkább újból a könyv felé fordítottam a figyelmem. Megnéztem, átlapoztam, majd visszatettem. Eléggé drága volt. Ettől függetlenül lehet megveszem, csak előbb mást is megnézek.
Tekintetem végigfuttattam a címeken, majd leemeltem egy újabb, valamivel olcsóbb könyvet. Göthe Salmander: Legendás állatok és megfigyelésük. Levettem és átlapoztam a szerző rajzaival ellátott oldalakat. Néhány leírásba bele is olvastam, majd mivel érdekesnek tűnt magamhoz szorítottam és elindultam a sorok között, a pénztár felé.
- Hé, mit csinálsz? - szólt rám számonkérően Malfoy.
- Megyek fizetni. Tudod, így szokás vásárolni. Kiválasztod, amit akarsz, aztán kifizeted a kasszánál. - magyaráztam nyugodtan.
- Tudom, hogy kell vásárolni. - kérte ki sértődötten.
- Akkor minek kérded? - tettem még fel a kérdés, majd igyekeztem otthagyni, de a srác elém állt.
- Azért, mert neked nem kéne itt vásárolnod, mivel itt se kéne lenned.
- De itt vagyok, tehát akkor már miért ne vehetnék valamit?
- Tudod te. - vágta rá, majd jóval halkabban hozzátette. - Azért, mert mugli vagy.
- Mondtam már erről csak te meg én tudunk, tehát ez nem akadály. Most pedig, ha megbocsátasz vissza térnék á frhanciá turhista szerhepé'ez. - mondtam oldalra lépve, de sajnos megint az utamat állta.
- Csak nyugodtan. De ezt akkor se hagyom, hogy magaddal vidd. Nincs jogod hozzá. - kapta ki a kezemből a könyvet.
- De igen, amennyiben kifizetem. - vettem le a polcról egy másik példányt, azzal hátat fordítottam és elindultam a másik irányba. Sajnos pár polccal odébb utolért.
- Tedd vissza! Nem hagyom, hogy egy könyvet is elvigyél.
- Azzal már elkéstél. - jegyeztem meg.
- Mi az, hogy elkéstem?
- Legutóbb szerencsére nem voltál itt. - vontam vállat miközben megálltam mivel megakadt a szemem egy címen. - Mugliszületésűek kézikönyve. - olvastam félhangosan, a kezembe véve a könyvet.
- Tedd csak vissza! - kapott egyből a könyv után Malfoy, de még pont időben elfordultam.
- Mondtam már, Malfoy, hagyd, hogy azt csináljak, amit akarok, mert úgyse hallgatok rád. - jegyeztem még meg miközben fellapoztam a tartalomjegyzéket.
- Megátkozlak. - hallottam közben a fenyegetést, de nem hatott meg.
- Kiskorú vagy, nem varázsolhatsz iskolán kívül. - idéztem fel fel se nézve a könyvből. - Ezt is megveszem. - közöltem felé nézve csak, hogy idegesítsem.
- Mert ezek szerint szereztél valahonnan varázslópénzt is... - morogta. - Pedig, itt. Se. Kéne. Lenned.
- Igen, váltottam a Gringotts-ban. - bólintottam ignorálva a második megjegyzést és tovább indultam a sorok között. Malfoy meg persze követett, miközben különböző szitokszavakat motyogott, amiket lehet akkor se értettem volna, ha rendesen hallom őket. Mindenesetre pont nem érdekelt mi baja. Inkább csak beálltam a sorba. Malfoy pedig nekitámaszkodott az emeletre vezető korlátnak és onnan vetett rám szemrehányó pillantásokat, amíg fizettem.- Nem kései ez egy kicsit? - kérdezte közben az eladó a Mugliszületésűek kézikönyvét nézve. Hát igen, gondolom általában 11 éves leendő elsősök szokták megvenni.
- Ajándék lesz. - hazudtam egyből.
- Ez esetben biztos örül majd neki. 2 gallon 6 sarló 3 knút lesz. - mondta, én pedig kiszámoltam és kifizettem az összeget, majd a táskámba tettem legújabb szerzeményeim és a bolt kijárata felé vettem az irányt.
YOU ARE READING
Abszol út
FanfictionCrystal egy teljesen átlagos 15 éves. Mármint tényleg. Londonban él a bátyjával és szüleivel, iskolába jár és szabadidejét olvasással, írással és rajzolással tölti. Tehát elsősorban a saját fantáziavilágában. Közben magában, mint olykor valamennyi k...