(Medya; aşk nerden nereye)
Şarkının bölümle bir alakası yok en sevdiğim şarkı olduğu için.
~~~~~~~~~~~~~~~~~Kapıyı açıp içeriye bir adım atmam ile birisinin üstüme atlaması bir oldu. Beklemediğim için geriye doğru sendeledim.
Onur beni düşmemem için tuttu.Kucağıma baktığımda ayda vardı. "Hala seni çok özledim." Dedi. "Bende seni çok özledim halacım." Dedim. Onur'a bakıp "Onur abi sen ne yapıyorsun burada?" Diye sordu. Bir dakika lan bunlar nereden tanışıyor?
"Halacım sen Onur'u tanıyor musun?" "Evet hala, babamın arkadaşı." Dedi. Abim neredeydi lan? Ayda'ya "Ayda abim nerede?" Diye sordum. "Buradayım güzelim" dedi ve içeriden geldi. Ayda'yı Onur'a verip abime sarıldım. "Hoşgeldin abi" dedim. "Hoşbuldum güzelim" dedi.
Yengeme dönüp onada sarıldım. Kısık sesle kulağıma "kız siz Onur'la nereden tanışıyorsunuz, sevgilinmi?" Diye fısıldadı. Ne oluyor amına koyim herkes de bizi sevgili zannediyor? Bende onun gibi kulağına "ne alakası var yenge Zehra hanım gil tanıyormuş oradan tanıştık bizde." Diye fısıldadım ve ondan ayrıldım.
"E hadi ayakta kaldık içeriye geçelim" dedim. İçeriye geçtiğimizde zaten zar zor sığdığımız koltuklara sığamamıştık. Ben, Onur, Ayda ve velet yere oturmak zorunda kaldık. Ayda yanıma gelip bana yine sarıldı. Büyük ihtimalle uykusu vardı çünkü her uykusu geldiğinde yanıma gelip bana sarılırdı ve uyuyakalırdı.
Toprak ve Bartu evde değillerdi. Arda, Arın ve Eren abime dik dik bakıyorlardı. Eren'le çok konuşamamıştık ama abimi kıskanması nedense hoşuma gitti.
**İÇ SES**
- kız biz bir ara bunların dosyasına bakacaktık ne oldu o iş?
+ sence şuan sırasımı?
- bir ara bakalım
+ he tamam bir ara bakarız şimdi git
-tamam aşko görüşürüzYok kesin iç sesim karıştı yoksa benim iç sesim böyle konuşamaz. Abimin bana seslenmesi ile ona döndüm. "Aşkın akşam maç var izleyeceksin değilmi?" Hassiktir ben onu unuttum. "Ben onu unuttum ya ama izlerim."
Konu Eren'in ilgisini çekmiş olmalıki "ne maçı?" Diye sordu. "Beşiktaş-Galatasaray" dedim. "Hangi takımlısın" diye sordu. Yüzümde oluşan sırıtma ile "Beşiktaş" dedim. Onunda yüzünde varla yok arası bir gülümseme oluştu.
"Siz bugün nerede kalacaksınız abi?" Diye sordum abime. Ona her abi dediğimde abi takımının kaşları çatılıyordu. "Otelde kalacağız abicim" Serhat bey "biz bu akşam kendi evimize döneceğiz. Zaten burayada saldırıya uğradığımız için geçici bir süreliğine geldik. Sizde bizimle gelirsiniz hem rahat edersiniz. Otelde zor olur. İtiraz kabul etmiyorum." Dedi.
Lan madem eve dönüyoruz benim neden şimdi haberim oluyor? Bu konuyuda boşverip sohbete geri döndüm. "Gerek yoktu biz kalırdık otelde." "Abi Naz yapma" "birşeymi söyledin asker?" Diye sordu. Bu huyundan nefret ediyorum. "Hayır komutanım" dedim.
Zehra hanım "kahve içermisiniz?" Diye sordu. Evden olur diye sesler çıktı. "Kızım bana yardım eder misin?" Diye sordu. "Olur geliyorum." Dedim ve kucağımda uyuya kalan Ayda'yı odama götürüp yatağa yatırdım. Üstünü örtüp odadan çıktım ve mutfağa gittim.
"Kızım abinler kahveyi nasıl içiyor?" "Sade içiyorlar." "Kızım sen baban,Eren, Abin, yengen ve kendi kahveni yaparmısın? Bende diğerlerinin kahvesini yapacağım." "Tabi yaparım." Dedim ve kahve makinesini elime aldım. İçine 5 kaşık kahve ve 5 fincan su koydum ve kaynamasını beklemeye başladım.
İçeriden konuşma sesleri geliyordu. Abim Onur'a "ee senin kız işleri ne oldu?" Diye sordu. Onur'da "yok abi o işler bize uzak." Dedi.
Zehra hanım gülerek "ilgini çekti galiba" dedi. "Yok ya öyle duydum ondan" dedim. Arkamdan birisi dokandığında refleksle kolunu büküp dizine tekme attım. "Ahhh" diye bağırdı. Kim olduğuna baktığımda Eren'i gördüm.
Hemen ayağa kaldırıp "İyimisin" diye sordum. "Çok iyiyim şuan kolum kırıldı galiba" diyip ayağa kalkmaya çalıştı. Çalıştı diyorum çünkü kalkamadı.kolundan tutup onu kaldırdım.
Çıkan sese diğerleride geldi. Serhat bey "ne oldu kızım? Oğlum sen niye bağırıyorsun?" Diye sordu. "Birşey yok Serhat bey yanlışlıkla kolunu büktüm." Dedim. Eren sesini acındıracak tona getirip"bükmedi kırdı." Dedi.
"Ya o kadarda değil sert yapmadım" dedim.Abimler içeriye geçip oturdu. Kahveleri tepsiye koyup içeriye götürdüm. Zehra hanım diğerlerinin kahvesini verdi. Bende sırasıyla Serhat beye,Eren'e, abime verdim. Onur'un önüne geldiğimde gözlerimin içine bakarak kahveyi aldı.
Gözlerine bakınca içim kıpır kıpır oluyordu. Kendi kahvemi alıp yine yere oturdum. Onur'un anne babası nerede acaba akşam buradalardı. Büyük ihtimalle evlerine gittiler.
Kahveler bittiğinde Zehra hanım "kızım hadi hazırlan artık eve gidelim." Dedi. "Tamam Zehra hanım" dedim. Odaya gidip Ayda'yı uyandırmadan sessizce kiyafetlerimi topladım.
Ayda'yıda dikkatlice kucağıma alıp dışarıya çıktım.Dışarıya çıktığımda herkes ayaklanmış beni bekliyordu. Bende geldiğimde hep beraber aşağıya indik.
~~~~~~~~~~~~
Arkadaşlar Gümüşhane de olduğum için çok az yazabildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonradan Gelen Hayat
RandomAilesinden nefret eden kız ya büyüdüğünde asker olursa... YÜZBAŞI DEFNE AŞKIN ŞİMŞEK'İN HAYATI