Albay

6.5K 412 43
                                    

Eve geldiğimizde yardımcılar yemek hazırlıyordu. Etraf çokta kirli olmasa da tozluydu. Zehra hanım "hadi bizde yemek olana kadar buraları temizleyelim" dedi. Nasıl lan bu kadın temizlik yapmayı biliyormu? Yengem, ben ve Zehra hanım kalkıp temizlik yapmak için üstümüzü değiştirmeye gittik.

Kucağımda hala uyuyan Ayda'yı alıp odama çıktım. Yatağa yatırıp üzerini örttüm.

Üstüme siyah bir crop giydim. Alttıma da gri eşofmanımı giyip saçımı toplamak için bir toka alıp aşağıya indim.

 Alttıma da gri eşofmanımı giyip saçımı toplamak için bir toka alıp aşağıya indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşağıta indiğimde yengem ve Zehra hanım yoktu. Abimler oturup çay içiyorlardı. Bartu'da gelmişti. Abim ve Bartu'nun arasına oturdum.

Tokayı bileğimden alıp saçımı toplamaya başladım. Tam bir defa daha çevireceğimde toka saçımı çekmeye başladı. "Lan 2 saniyede nasıl dolaşabildin" diye dışımdan söylendim.

Ben hala uğraşmaya devam ederken saçımda bir el hissettim. Kim olduğuna baktığımda Bartu'yu gördüm. Hem abimle sohbet edip hemde saçımı çözmeye çalışıyordu.

Sonunda çözdüğünde ona dönüp "teşekürler" dedim. Önemli değil anlamında kafasını salladı. Yengemler geldiğinde ellerinde temizlik kovası, deterjan ve isimlerini bilmediğim birsürü şey ile geldiler. Yengemle  Zehra hanım çok iyi hatta benden bile iyi anlaşmışlardı.

Zehra hanım önüme gelip su dolu bir kova koydu (arklar cam silme ile bilgim 0. o yüzden nasıl yapıldığını tahminimce yazacağım.) ve "kızım senin boyun bizden daha uzun sen camları silermisin?" Dedi. İlk defa boyumun uzun olması beni kötü etkiledi. "Tamam, ama daha önce silmedim kötü olabilir." Dedim. "Önemli değil kızım bugün öğrenirsin" dedi.

Ayağa kalktığımda telefonuma bakınmaya başladım. En son masada bıraktığımı hatırlıyordum ama baktığımda yoktu. En yakınımda olan Eren'in yanına gittim. "Telefonunu kullana bilirmiyim? Telefonumu bulamıyorumda." Diye sordum. Oda telefonunun şifresini açıp bana verdi.

Kişilerde kendimi arıyordum ama bulamadım. Numara yazma yerine girip kendi numaramı yazdım. Üstte benim numaram çıktığında beni "kartaliçe🦅" diye kaydettiğini gördüm. Beni böyle kaydetmesi sebebsizce hoşuma gitti. Kendimi arayıp telefonun çaldığı yere doğru gittim. Oturduğum koltuğun arasına gitmiş.

Telefonumu eşofmanın cebine koyup kovayı ve cam sili aldım. Zehra hanıma "ilk hangisini sileceğim?" Diye sordum. Eliyle karşı duvardaki camı gösterdi ve "bununla başla" dedi.

Camın önüne geldiğimde ilk üstten başlayacağım için sandalye aldım ve camın önüne koydum. Bir elime cam sili diğer elimede bezi alıp sandalyeye çıktım.

Cam sili Allah ne verdiyse cama sıkıp elimdeki bezle silmeye başladım. Bez kirlendiğinde aşağıya inmeye üşendiğim için Velet'e seslendim. "Velet gel buraya" dedim.

Sonradan Gelen HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin