6. BÖLÜMBölümü oylamayı ve satır arası yorum yapmayı unutmayın <3
Melisa'nın bakış açısından
*2 ay sonra*Heyecandan kıpır kıpır bir halde çimenlerde uzanıyordum. Bugün 2. sınıfın ilk günüydü. Malum olaylar yüzünden 3 aylık yaz tatilinin 1 ayını görevler ile hiç etmiştik.
2. Sınıf olmuştum. Nasıl hissettiğimi ben bile bilmiyordum.
Önceki hayatımda 2. Sınıfa hiç geçememiştim. Benim için de yeni bir deneyimdi. İlk kez yaşayacağım bir şey...
Üzerimde bunun gerginliği fazlasıyla vardı.
Dönemin başlaması ile biz de göreve başlayacaktık. 2 ay boyunca hiçbir şey yapmadan gezmek güzeldi evet ama göreve çıkmayı özlemedim de diyemezdim.
"Nasıl vampir olabilirsin?" Evren, şok içinde Tina'ya döndü. "Buradan bir tek sana inanmıştım ben."
Beste, "Ben de onu anlatmaya çalışıyordum." diye şikayet etti. "Gözümün önünde hepinizi parmağında oynatıp masum olduğuna ikna etti kız!"
Tina, gözlerini kıstı. "Biraz daha abart Beste. Hatta Deccal olduğumu söylemeyi unuttun." dedi.
Beste, "Oyunculuğuna hayran kaldım." diyerek imalı imalı konuştu.
Tina, bunun üzerine gülerek dizlerini kendisine çekti. "3 yıl boyunca sırf güzelim diye oyunculuk yapmadım sonuçta. Eğitimim var." dedi.
Uzandığım yerden dönen tartışmayı dinliyordum. Saate baktığımda kalkmak zorunda olduğumu fark ettim. 20 dakika sonra antrenmanımız vardı. 2. sınıfın ilk antrenmanı.
Yerimden kalktım ve üzerimdeki toprakları silkeledim. Tina, neler olduğunu anlamayarak bana döndü.
"Bizim antrenmana gitmemiz gerekiyor." Diye açıklama yaptım.
Tina, bir şeyi fark etmiş olacak ki kaşlarını kaldırdı. "Ahh! O antreman." Dedi. Başını yukarı aşağı salladı.
İmalı bir şekilde "Bol şans." dedi.
Evren, şaşkınlıkla ona döndü. "Ne olduğunu biliyor musun?" Diye sordu.
Bize sadece antrenman olduğu söylenmişti. Detayları hakkında bilgi verilmemişti. "Gelince görürsünüz." Demekle yetinmişlerdi.
Tina, olumlu anlamda başını salladı. "2. Sınıflar her yılın başında bir antrenman yapıyor. Geçen yıl ben de yaptım." Dedi oturduğu yerden.
Beste, "Bütün ikinci sınıflar yapıyor mu?" Diye sordu.
Doğrusu bize özel olduğunu düşünmüştük.
Tina, başını iki yana sallayarak durumu reddetti. "Hayır, ana tim için bu."
İyice merak etmiştim. Tehlikeli bir şey çıkacağını sanmıyordum. Basit bir antrenman olmayacak mıydı?
Gözüm istemsizce yana doğru kaydı. Kuzey, yine kaşlarını çatmış olduğu yerden dik dik bizi izliyordu.
Yalnız bıraktığımız an sanki ortamı bombalayacak gibi bir havası vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beşler Kehaneti
Fantasyİlk hayatlarında düşman olan ikiz kardeşlerin hikayesi. 2. Kitap. İhanet. Şu an içimdeki en yoğun duyguydu. Her gece kâbuslarla uyanmama sebep olan ve hayatımı mahveden adam karşımda duruyordu. Tam her şeyi düzelttiğimi düşünürken hiçbir şeyin kont...