0'1

6.5K 303 118
                                    

> Kim Taehyung

Yeni okul, yeni insanlar, yeni arkadaşlar ve yeni ev. İnsanlar ailemin popülerliğinden faydalandığımı düşündüğü için son senemde değiştirdiğim üçüncü okulumdu.

Babam Delta, diğer babam ise Vita'ydı. Onlar özeldi ve herkesin saygı duyduğu önemli insanlardı. Delta olan babam alanında uzman bir beyin cerrahıydı. Vita babam ise yine mesleğini oldukça iyi yapan bir psikologdu. İkisinin ülkede olan popülerliği bana da yansıyordu. Ünlü markalardan modellik teklifleri alıyordum.

Ama istediğim şey bu değildi. Normal bir insanmış gibi yaşamak istiyordum. Diğer Alfalar gibi kendi Omegamı bulup onunla evlenmek ve çocuklarıma güzel bir babalık yapmak istiyordum. Her yerde olan paparazzilerden kaçmaktan bıkmıştım.

Ben Kim Taehyung. Delta Kim Namjoon ve Vita Kim Seokjin'in oğlu Baskın Alfa Kim Taehyung.

                           

Yavaş adımlarla okulun bahçesine girdim. Kulağımdaki kulaklık ve elimdeki telefonumla insanların bakışlarından kaçmayı umuyordum. Binaya girdiğimde etrafa ufak bir göz gezdirdim. Boynunda asılı nöbetçi kartıyla bana bakıp sırıtan kişiyi görmemle adımlarımlarımı ona yönlerdirdim.

"Merhaba, ben Hoseok. Seni müdürün odasına götüreceğim."

Ona gülümseyerek cevap verdim.

"Merhaba Hoseok."

Eliyle merdivenleri gösterdiğinde yavaş adımlarla yürümeye başladım. Yanımdan yürüyordu ve olabildiğince mesafeli duruyordu.

Müdürün odasına vardığımızda sırtını duvara yasladı ve beni bekleyeceğini söyledi. Kapıyı yavaşça tıklayıp içeri girdim.

"Merhaba Taehyung, gel otur böyle."

İşaret ettiği deri koltuğa oturdum. Önündeki bilgisayardan gözünü ayırmadan konuşmaya devam etti.

"Ailenle sen gelmeden önce konuştum. Katılmak istediğin kulüpler, dahil olmak istediğin etkinlikler olursa bana gelmen yeterli. Nöbetçi seni sınıfına kadar götürecek."

Fotokopi makinasından çıkardığı kağıdı ve masada duran tükenmez kalemi bana uzattı. Elinden alıp önümdeki masaya koydum ve gereken yerleri doldurup kağıdı geri verdim.

"Sınıfına gidebilirsin. İyi dersler."

Oturduğum yerden kalkıp odadan çıktım. Hoseok telefonuyla uğraşıyordu ki beni fark ettiğinde hemen bıraktı.

"Sınıfa gidiyorsun değil mi?"

Olumlu anlamda başımı salladım.

"Eğer senin için sorun olmazsa teneffüslerde bana okulu gezdirebilir misin?"

"Tabii. Yabancılık çekmemen için elimden geleni yapacağımdan emin ol."

Sınıfın önüne geldiğimizde kapıyı tıklayıp açtı. Onun arkasından sınıfa girdim. Beni işaret ederek konuşmaya başladı.

"Bay Min kendisi yeni öğrenci."

Başıyla onayladıktan sonra Hoseok sınıftan çıktı.

"Merhaba, ben Min Yoongi. Edebiyat öğretmeninim. Bize kendini tanıt lütfen. "

Sınıfa doğru döndüm. Kısa bir göz gezdirdikten sonra konuştum.

"Kim Taehyung, umarım iyi anlaşırız."

delta's son | tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin