> Jeon Jungkook
Karanlık oda...
Birbirine karışan feromonlarımız...
"Jungkook...rahatla bebeğim böyle devam edemeyiz."
"Acıyor..."
Sızlanarak söylediğim şeye karşılık olarak dudaklarıma ve boynuma ufak öpücükler bıraktı.
Yavaş hareketlerde devam ederken odaya hakim olsan şey inlemelerimdi. Her zerresine tapabileceğim adama deliğim deli gibi yanıyordu.
Her şeyin ilkini yaşıyordum şuan. En kirli şehvetin doruklarında kısa bir gezintiydi bu anlar.
"Aah!"
Ses tellerim kopacakmışcasına çıkan inlemelerime karşın içimdeki harekerleri hızlanıyordu. Artık acı verici değildi, zevkin en tepelerindeydi.
"Tete...hızla-"
Gözleri kendi renginde değildi. Tanıdığım bal rengi gözler yerini altın sarısı bir parlamaya bırakmıştı. Alfasının etkisindeydi. Benim de ondan aşağı kalır bir yanım yoktu. Gözlerimin mor renge büründüğünden emindim.
Alfam için nefes alıyormuşum.
Tete için nefes alıyormuşum. Bunca zamandır bu dokunuşlar için bedenimi saklamışım.
Öğle 12.05
Yatakta doğrulduğumda belimdeki sızıyı hissederek dişlerimi sıktım. Taehyung hâlâ uyuyordu. Hem okulu asmıştık hem de sabaha kadar sevişmiştik.
Genç ruhlar birbirini erken tanırlar. Erken aşık olup erken bütünleşirler. Geç kalmış ruhlar her zaman bir dönüm noktası ararlar. İki geç kalmış ruh birbirini tamamladığında ruh eşi felaketinin sessiz ıslığı duyulur...
Aklıma düşen şey annemin yıllar önceden bana bıraktığı anlamsız not olmuştu. Ruh eşleri her zaman birbirini tamamlar mıydı?
Tekrar uzanıp Taehyung'a sokuldum. Elini belime atıp beni daha çok kendine çekti. Çıplak bedenlerimiz temas ederken bir elimle alnına düşen saçlarını geriye attım. Burnunun ucunu öptüğümde yavaşça gözlerini açarak bana baktı.
"Biraz daha uyuyalım."
Uykulu ve mızmız sesiyle gülümsedim.
"Kalkmamız gerekiyor. Duş almalıyız."
"Beş dakika daha lütfen."
"Kalkmazsan tek başıma duş alacağım."
Sanki belimin acısından ayağa kalkıp yürüyebilecekmişim gibi onunla iddialı konuşuyordum.
"Söz verdin yapamazsın."
Aahhh imdaat. Gerçekten salak aklımla neye kalkıştığımın farkında mıyım ben? Feromonlarım düzgünleşmişken tekrar etrafa dağıtmanın nasıl bir yararı olabilirdi ki bana? Değil 6 tur sike sike belimi kıracak kıvama getirirdi bu azgınlıkla.
"Kalk hadi."
Belimdeki sarılışı daha da sıkılaşırken başını göğsüme dayadı. Nefesini hissetmek çok güzeldi.
"Biraz daha uyuyalım."
"Taehyung! Şimdi kalkmazsan gerçekten sözümü umursamam tek başıma duş alıp giderim."
"Kurtulabilirsen yaparsın Kook."
Vücudumuzun her zerresi birbirine değerken kalbim o kadar hızlı atıyordu ki hissettiğine emindim. Gözlerimi kapatıp saçları arasına bir öpücük bıraktım.
"Tete kalkalım lütfen. Gerçekten acıktım."
"Tamam bebeğim."
Belimi bırakmadan beni kucağına çekerek yatakta doğruldu. Oturur pozisyondayken bacağına ağırlık vermemeye dikkat ediyordum fakat o bunu fark etmiş olacak ki daha sıkı sarıldı ve kendine bastırdı.
"Seni seviyorum. Seni her şeyden çok seviyorum."
Tanrının bana verdiği sınavın en güzel sonucuydu bu elimdeki güzel gelecek. Taehyung'un sevgisine adanmıştı.
Beni düşürmemeye dikkat ederek banyoya götürdü. Soğuk küvete oturmadan önce saçlarıma ufak bir öpücük kondurdu.
"Su başta soğuk olur ama hemen ısınır bebeğim."
Üstteki çeşmeyi açıp su akarken bacaklarımın üstüne suyun köpürmesi için duş jeli döktü.
"Soğuk."
"Şimdi ısınırsın bekle."
Su sıcaklaşıp bacaklarıma doğru dolmaya başlarken o da geniş küvete girdi. Beni kaldırıp yüzüm ona dönecek şekilde kucağına aldı. Bacakları üzerinde otururken aklıma fazlaca kirli düşüncelere teslim oluyordu.
Sıcak su belimize tırmanırken üstü hafifçe köpüklenmişti. Kendimi ona biraz daha yaklaştırıp alt taraflarımızın birbirine temas etmesini sağladım. Gözleri benimkileri bulduğunda amacımı anlamıştı.
"Yaramaz..." dedi uykulu sesiyle. Hâlâ uykulu olması benim için iyiydi. Belki geceye göre daha hafif olurdu. Ama unuttuğum tek şey gece de uykulu olmasıydı...
Hafifçe ona sürtündüğümde sertleşmiş penisi benimkine değdi. Ona sürtünmeye devam ederken dudaklarımız birleşti. Yavaş öpücükler daha da sertleşmesine sebep olurken birazdan olacak şeylerin farkındalığıyla belimden tutup beni kendine bastırdı.
"Hemen içine alabilirsin...hâlâ genişsin."
Başımla onayladığımda kavradığı belimden kaldırıp direkt penisi üzerine oturttu. İçimdeki doluluk hissi zevkle karışırken dudaklarım arasından küçük bir inleme çıktı.
Küvetin iki tarafına tutunmuş elimle birlikte deliğimdeki sızıyı azaltmak amacıyla kendimi biraz yukarı kaldırdım. Diz kapaklarım üzerinde dururken ellerim omzunu buldu. Tekrar dudaklarıma kapandığında içimdeki penisi üzerinde hafifçe hareket etmeye başladım. Akan suyu kapatıp tekrar belimden kendine bastırdı. Tamamen içimde olması iyi hissettirirken yavaş hareketlerime devam ediyordum.
Dudakları arasına bıraktığım boğuk inlemeyle birlikte ayrıldık.
"Doyumsuz olabileceğim tek konusun."
Kendimi ona tamamen bastırdığımda sert sesiyle inledi. Yüzümdeki gülümseme artarken aklıma kondom kullanmadığımız gelmişti. Tek seferde hamile kalamayacağımdan emindim ama suçlu hissettiriyordu.
İçim sıcak sıvıyla dolarken yavaşça penisi üzerinden kalktım. Ben de boşalmıştım. Onun karşısında çırılçıplak olmak hâlâ utanç vericiydi.
"Sanırım suyu yenilememiz gerekiyor."
Göz kırptığımda hâlâ sert olan penisiyle ofladı.
"Sen duşakabine geç ben işimi halledeceğim."
Ayağa kalkıp savsak adımlarla duşakabine girdim. Benim için aldığı vişne kokulu duş jeli ve şampuanlara bakarken sırıtmama engel olamıyorum. Feromonlarıma bu kadar bağımlı mıydı cidden? Kendi kokumdan sapmamı istemiyordu anlaşılan.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAA KIZLAR OLMUS MUUUUUUUUUUUUUUUU????????? BENIM ICIME SINDI BIRAZ. bi de hava cok sicak ama grip olmusum anem kalin giyin diye tutturuyo ve ben bu sicakta termal corap + pandufla evde gezmek zorundayim. Ustumdekileri hic saymiyorum. Cehennemden daha sicagim suan 😭😭😭😭😭😭
NEYSE YASASIN ULKUCULERRRR 🐺🇹🇷🐺🇹🇷🐺🇹🇷🐺🇹🇷🐺🇹🇷🐺🇹🇷🐺🇹🇷🐺🇹🇷🐺🇹🇷🐺🇹🇷 AAAUUUUUUUU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
delta's son | tk
Hayran KurguDelta Kim Namjoon ve Vita Kim Seokjinin oğlu Kim Taehyung ve onun biricik aşkı Jeon Jungkook