> Jeon Jungkook
Omega toplantımız bittiğinde herkes bir köşeye yığılmıştı. Yan yana olmamıza rağmen grubumuzdan birbirimize komik tiktok videosu atıyorduk.
"Sıkıldım." dedim Jimin'in dizinden doğrulurken.
Diğerleri de bana katıldığında yere indim. Sehpanın etrafına dizilmelerini söyledim.
"Oyun oynayalım."
"Ne oynayacağız ki? Tüm kutu oyunlarını oynadık zaten."
Jisung yüzündeki garip gülümsemesiyle birlikte tüm dikkati üstüne çekti ve konuştu.
"Şişe çevirme! Ama şişenin durduğu iki kişi taş kağıt makas yapacak. Kaybeden kişi sevgilisine nude atacak."
KORKUNÇ!
Herkes kabul ettiğinde şaşırmıştım. Bunlara yedikleri birşey mi dokundu acaba?
Jimin yerdeki bitmiş bira şişesini alıp çevirdi. Yeonjun ve Jeongin arasında durduğunda herkes gülmüştü. Ikisi taş kağıt makas oynuyordu. Yeonjun kazandığında hepimiz gülümseyerek Jeongin'e döndük.
"Extra soft ilişkime hasar vereceksiniz."
Ayağa kalkıp banyoya gitti. Kısa bir süre sonra geri geldiğinde yüzü kıpkırmızıydı.
"Susun tamam mı? Utancımdan yerin dibine girdim. Dağ sırtladım."
Yerine oturduğunda şişeyi tekrar çevirdik bu kez Felix ve Jimin arasında durmuştu.
Taş ve taş
Makas ve makas
Kağıt ve kağıt
Makas ve makas
YETER!
"Yok bu böyle olmaz!"
Taş ve makas. SONUNDA!
Jimin kaybetmişti.
Masadan telefonu alıp oflayarak banyoya gitti. Gitti diyeceğim ama geri döndü.
"Ne çekmem lazım?"
"Memeni çek götünü başını çek hadi!"
"Ya ama-"
"Şşşhhh aması yok. Bir kere giriştik bu işe."
"Tamam..."
Banyoya girdiğinde sessizce onu beklemeye başladık.
"Ya bu Yoongi Jimin'i almaya gelirse? Pat çat bum full hd porno dönerse?"
"Aman kimse gitmiyor bu gece. Çekilin yatağınıza sexting yapın." dedim gülerek. Sexting çok tehlikeliydi bu ortamda. Her an mesajınıza çökebilecek bir grupla aynı evde kalırken yapılmazdı.
Jimin geldiğinde şişeyi tekrar çevirdik. Şise durduğunda Jisung ve yine Jimin arasinda durmuştu. Jimin kaybedince itiraz etmeye başlamıştı fakat ikinci fotoğrafı göndermesi gerekiyordu.
"İkinci kez göndermek istemeyenlere bir ceza bulmalıyız." dedi Jisung.
"Şeytanla savaşa girsen kazanırsın."
"Sus bir ceza düşünüyorum."
Hepimiz merakla cezayı bekliyorduk fakat Jisung'da tık yoktu. Etraftaki sessizlik bayıyordu.
"Jimin yerine ben alayım canım." dedi Felix.
"Aaa çok ayıp! Bu ne kadar da ahlaksızca bir teklif."
Felix telefonunu alıp masadan kalkarken arkasını dönüp bize göz kırptı.
"Bu oyun git gide komikleşmeye başladı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
delta's son | tk
FanfictionDelta Kim Namjoon ve Vita Kim Seokjinin oğlu Kim Taehyung ve onun biricik aşkı Jeon Jungkook