2'3

775 69 25
                                    

> Jeon Jungkook

Eve girdiğimde salonda sızmış babamı gördüm. Her gün kendini siktirmekten kırılmaya yaklaşan beli iki büklüm olmuştu.

"Kalk!"

"Ne istiyorsun velet." dedi uykulu sesiyle.

"Kalk odanda uyu."

"Nereden geliyorsun sen?"

"Seni ilgilendirmiyor. Şimdi dediğimi yap."

"Kim Heechul evlenmekten vazgeçtiğini söyledi. Yine ne yaptın küçük piç."

"Seni ilgilendirmiyor dedim ya. Siktir git uyu."

Üzerime yürüdüğünde adımlarımda ırganma dahi olmadı. Boyumun ondan uzun ve vücudumun daha yapılı olması benden korkmasına neden oluyordu.

"Bak Jungkook. Başımıza açtığın belanın far-"

"Bana bak! Sence onlardan korkuyor muyum? Heechul yoksa Taehyung var! Ben kalbimi kırmayacak birini sevmeyi tercih ettim. Şuan ki halinle aşk hayatıma karışacak yetkiye bile sahip değilsin sen. Bir bildiğim var ki bu kadar rahatım değil mi?"

"Kime bulaştığını bilmiyorsun bile!"

"Sen kime bulaştığını biliyor musun?"

"Kim Heechul veya Kim Taehyung! İkiside senin için yarışacak! Yanan biz olacağız!"

"Yanmayı istiyorsan cehenneme gidebilirsin baba! Ben kimin yanında duracağımı gayet iyi biliyorum."

"Anlamıyorsun değil mi?"

"Anlamamam gereken ne? Heechul dediğin adamın beni aslında ailesi zoruyla istemesi mi? Taehyung'un beni bebekler gibi sevmesi mi? Anlamayan sensin. O aile sikimde değil. Benim umrumda olan Taehyung. Beni sevmeye devam ettiği sürece bu konuyu konuşmayacaksın."

"Onunla hala haber olmadın diye mi bu kadar rahatsın sen?"

"Sen gitsene odana. Haddin olmayan konulara dahil olma."

Odasına kapıyı çarparak girdi. Uykulu haliyle bile bu kadar çekilemez oluyordu. Yıllarca beni hiçe saymış adam şimdi de çıkmış beni korumaya çalışıyordu.

Odama gidip üstümü değiştirdim. Taehyung'un kıyafetlerini alıp güzelce katladım ve dolabımdaki en yüksek yere koydum.

Yatağıma uzanıp yorganımı yüzüme kadar çektim. Telefonumu alıp ona mesaj attım.

🐯💓🐰

Jungkook:
Eve geçtim.
Babam biraz saçmaladı ama hallettim

Tete :
Tamam bebeğim
Benim şuan ufak bir işim var
Biliyorsun babamlar falan
Bir de bebek kontrolüne gideceğiz yarın

Jungkook:
Hmmm senin adına sevindim
Küçük bir Tete kopyası göreceğim desene

Tete :
Benden daha iyi olacağı kesin
O tüm ailenin bir ilki görmesini sağladı

Jungkook:
Kendini hafife alıyorsun
Koskoca aileye diz çöktürecek bir iradeye sahipsin bunu biliyorsun

Tete :
Biliyorum Kook
Ama bazen yoruluyorum
Bunca olayın arasında yaşamak sıkıyor

Jungkook:
Her yorulduğunda seni toparlayacağım
Herkes ne kadar güçlü olduğunu görecek

Tete :
Senin sayende
Beni bu sıkıcılığın içinden alıp güzel bir heyecanın ortasına sürüklüyorsun

delta's son | tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin