> Kim Taehyung
"Kendini fazla zorlama."
"Sus ve sarıl Tae. Burada uzanıp seni görmemek cehennemin en dibinde bir evde yaşamak gibiydi."
"Konuşma öyle. Bak buradayım."
"Ne zaman çıkıyorum bu lanet yerden. Çok sıkıcı gelmeye başladı."
"Dört gün sonra. Ama raporlu olacaksın. Maalesef yaran tam iyileşmedi."
"Biliyorum. Sızlayıp duruyor."
"Elimde olsa tüm acını çekip alırdım."
"Öpsen geçermiş doktorlar öyle söylüyor."
"Burada mı?"
"Evet. Neyi varmış buranın?"
"Hastane. Her an doktor gelebilir."
"Kendini tutabileceğini biliyorum."
Özlediģim dudaklar beni beklerken reddetmem saçma olurdu. Onu o kadar özlemiştim ki özlemimi gidermek adına dudaklarına kapandım. Kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. Ayrıldığımızda soluklanıp bana döndü.
"Özledim. Hem de çok. Tarifi olamaz."
"Ben de seni özledim bebeğim. Hem de o kadar çok özledim ki...kokuna muhtaçtım. Sana muhtaçtım."
"Sen çok aşık olmuşsun bana. Üzerim seni."
"Üzersin ha?"
"Evet. Ben playboyum."
"Hmhm kesin öylesindir ."
"Sen inanma bana. Bak nasıl kahrolmuşsun ben buradayken."
"Kahrolmamak mümkün müydü bebeğim? Benim yüzümden başına geldi bu."
"Senin bir suçun yoktu. Hiçbir şeyi kendine yediremeyen bir kuzenin vardı. Tek suçlu o ve ailesi."
"Onu öldürmek istiyorum."
"Yapmayacaksın."
"Yapmayacağım. Ama içim rahat etmeyecek."
"Anlıyorum seni. Bana bunu yaptığı için ondan nefret ediyorsun ama kendini de düşün. Sen olduğu anlaşılırsa sicilin kirlenecek. Hapishanede çürüyeceksin. Eğitim hayatın bitecek."
"Korkma bebeğim. Elimi o piçin kanına bulamayacağım. Bunu ben yapmazsam bile bir başkası yapacak."
"Nasıl yani?"
"O korumaların hepsinin senin enerjine hayran olduğunu biliyor muydun? Senin onlara selam vermen, evde yaptığın tatlılardan onlara da getirmen, nasıl olduklarını sorman...günlerini güzelleştiriyorsun. Tıpkı benim günümü güzelleştirdiğin gibi. "
Bunları duyduğuna şaşırmıştı. Her söylediğimde o kadar ciddiydim ki korumalarım cidden ona hayrandı. Bu kadar hayat dolu olması ve onlara iyi yaklaşması hepsine iyi geliyordu resmen. Minik bebeğim herkesin hayatına neşe kalabilecek kadar güzel kalpli bir insandı işte.
"Ben bunları bilmiyordum. Gerçekten o kadar katı duruyorlardı ki bana yaklaşmaktan çekindiklerini düşünuyordum."
"Aksine senin onlarla konuşman hoşlarına gidiyor. Hiçbir Kim damadı veya gelininin yapmadığınü yapıyorsun."
"Yaa yerim ki. Minicikler."
"Onlar mı? Sen daha miniksin."
Gülümseyerek konuştuğumda bana göz devirip minik olmadığını söyledi. Karşımda bir çocuk gibi mızmızlanmasa buna cidden inanabilirdim.
Biraz daha konuştuktan sonra dinlenmesi için odadan çıkmıştım. Diğerlerinin yanına gittiģimde hepsi ayni ifadeyle bana bakıyordu. Hâlâ ben suçluymuşum gibiydi onlar için.
"Çok kalmadın mı sence?"
"Kalmamı istedi."
"Aptal. Hâlâ seni masum görüyor."
"Üstüne gitmeyin. Zaten yeterince yoruldu."
"Hah üstüne giden biziz zaten!"
Hoseok'un böyle sert konuşması gerçekten ağrıma gidiyordu. O benim tanıştığım ilk kişiydi. İlk arkadaşımdı. Empati kurmayı denemden beni yargılıyordu. Bu duruma en az onlar kadar üzülmeme rağmen hepsinin gözünde suçluydum resmen.
"Sana gelme demiştim Taehyung."
Jisung konuştuğunda ona döndüm. Ne olduğu belirsiz bir sinir vardı onda da. Hiçkimse empati nedir bilmiyor muydu? Kucağımda kanlae içinde yatmış sevgilime ben üzülmüyor muydum sanki?
Onu hastaneye getirene kadar canımdan can gittiğinin farkında değiller miydi?Söylenenleri daha fazla dinlemeden kafeteryadaki babamın yanına gittim. Uzaktan beni gördüğünde el salladı. Sandalyeyi çekip otururken yüzümün hâlini görmüştü ve ne olduğunu sordu.
"Sanırım o piçteb kurtulmanın vakti geldi."
"Deponun anahtarını mı istiyorsun?"
"Evet. Sadece konuşup çıkacağım."
"Olmaz Tae. Senin ne yapacağını kestiremiyorum."
"Bir şey yapmayacağım baba. Konuşup polise götüreceğim."
"Taeh-"
"Baba. Söz veriyorum. Sadece konuşup polise teslim edeceğim."
"Jungkook için, geleceğiniz için kendine hakim ol. Ona dokunma."
"Tamam baba."
Cebinden çıkardığı anahtarı bana uzattı. Yanından kalktığımda hızlı adımlarla hastaneden çıktım. Dışarıdaki korumalardan biriyle birlikte arabaya binip depoya sürmesini söyledim.
Uzun ve karanlık bir yolda ilerlerken aklımda sadece ona söyleyeceklerim dönüyordu.
Kes parcala cart curt yirt onu yirt yirtttt
Bakim simdi ben saclarimi kestirdim kardesime ve bu salak ilk defa bi seyi basarabildi. Avel kari o kadar duzgun kesti ki alnindan opup aptal karima tebrik sigarasi verdim. ASKIM YA ASIGIM KARIMA DIYORUM NEDEN ANLAMIYOSUNUZZ.Nasilim amaaa. 1 yil onveden kalan kivircik fotoma shop yaptim😻😻😻
Neyse dueun simdi size love impulses icin asiri guzel suprizlerjm var (psikolojinizi sikicwm 😼)
1 ay daha bolum yok size bb 😔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
delta's son | tk
FanfictionDelta Kim Namjoon ve Vita Kim Seokjinin oğlu Kim Taehyung ve onun biricik aşkı Jeon Jungkook