> Kim Taehyung
Okul şuan daha çekilebilirdi benim için. Eğer çevrenizde gezen küçük bir omega varsa hayat sizin için daha güzeldi. O omega Jeon Jungkook ise siz özel bir kişiydiniz. Herkese sevgisini hissettirmeye çalışan bir omeganın size farklı bir şekilde çaba gösteriyor olması harika bir histi. Etrafımda dört dönen feromonları unutturacak kadar güzeldi feromonu.
"Tae! Çıkışta ne yapacaksın?"
"Eve gideceğim Chan. Siz bir yere mi gideceksiniz?"
"Bizim grupla sahile gideceğiz. Yürüyüş yapmak için. Sen de gelmek istiyor musun?"
"Üzgünüm gelemeyeceğim, aile yemeği olacak."
"Peki. Sonra buluşuruz o zaman."
"Diğerleri nerede?"
"Arka taraftaki çardaktalar."
"Gidelim."
"Bekle. Seninle bir şey konuşmam gerekiyor."
"Ne konuşacağız?"
"Jungkook ve ona olan bakışların."
"Şuan neden bunu konuşmak istiyorsun?"
"Çatıya çıkalım anlatacağım."
Beraber çatıya çıkan merdivenlere adımladık. O önden ben de arkasından gidiyordum. Beraber çatıya çıktığımızda sırtını demire dayadı. Kollarımı göğsümde bağlayıp onun yaptığı gibi demire dayandım.
"Anlat Chan. Derdin ne?"
"Jungkook ve sen fazla yakınlaşmaya başladınız. Seungmin'in onların grubunda olan konuşmalarını okudum. İki gün önce evine bırakmışsın."
"Ne var bunda?"
"Jungkook herhangi bir alfayı kolay kolay diğerlerine anlatmaz."
"Ne ima ediyorsun?"
"Onda bir bir etki bırakıyorsun Taehyung. Gittikçe sana kapılacak. Yavaş yavaş senden hoşlanmaya başlıyor."
Bu iyi bir şey mi? Ona yaklaşmayı düşündüğümde bunun olması bana güzel geliyor ama onlara göre kötü mü?
"Bunun neresi kötü? Onu kullanacağımı mı düşünüyorsun?"
"Hayır! Senden böyle bir şey beklemiyorum. İki aydır tanışıyoruz fakat bize karşı herhangi bir kötülüğün bile olmadı. Hatta arkamızı topladın. Konu Jungkook'un hisleri. Onun hakkında ne kadar fikrin var bilmiyorum ama o gerçekten birilerine çok çabuk güvenemiyor. Seungmin ve ben ilk çıkmaya başladığımızda beni sürekli tehdit ediyordu."
"Anlamıyorum. Bana neden bunları anlatıyorsun. Ayrıca Jungkook'a olan bakışlarımda ne var?"
"Derslerde sürekli onu izliyormuşsun. Ayrıca yanımızda bile gözlerin onda. Ne zaman onu görsen feromonların sürekli etrafta oluyor."
"Neden bu kadar dikkat ettin? Onunla bir şeyler yaşamış olmam neden senin canını sıkıyor?"
"O fazla kırılgan Taehyung. Eğer o gün sen onu eve bıraktığında babası sizi görseydi ne olurdu biliyor musun? Jungkook'u öldüresiye döverdi."
"Ben...bilmiyordum."
"Suçlu hissetme. Eğer onu korumak istiyorsan önce onu tanı. Düşünmeden attığın adımlar ona zarar verebilir."
"Ben zaten onu tanımaya çalışıyorum. Fark ettiysen ben de ona karşı boş değilim ama kafamda bir şeylerin oturması için beraber zaman geçirmemiz gerekiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
delta's son | tk
FanfictionDelta Kim Namjoon ve Vita Kim Seokjinin oğlu Kim Taehyung ve onun biricik aşkı Jeon Jungkook