Atacul

103 5 0
                                    

Emil

- Mergem?
Am întrebat ridicându-mi ochii din telefon când Alina se întoarse de la baie.
- Mhm.
M-am ridicat și mi-am trecut mâna pe după talia ei apoi am mers către ieșire.
Era pentru prima data in viața mea când scoteam pe cineva la masa.
Dacă am dus o femeia undeva a fost in club sau la hotel. Ma întreb cum ar reacționa Alina dacă ar auzi asta? Probabil ar crede ca doar glumesc sau sunt un ninfoman notoriu.
Am început sa conduc către casa , iar când am intrat pe strada din pădure Alina își întoarse privirea către mine și abea acum am putut sa văd ca era excitată la culme.
- Poți sa opresti puțin?
- Aici? Ești Ok?
- Mhm. Doar am nevoie sa opresti puțin.
Am oprit cu o oarecare îngrijorare.
- Ok, ești bine!
Își scose centru și își arunca tricoul ramand intr-un sutien alb de dantela.
Am tușit cu subînțeles înțelegând ce vrea sa facă.
- Aici?
Am întrebat dar in același timp mi-am scos și eu centura.
- Da! Nu știu dacă mai încet de atât se poate...
Am ras dar nu era rasul meu. Dacă as fi putut as fi băgat-o in baia restaurantului de mult timp.
Își scose Blugii apoi se arunca peste mine am prins-o de fund și am tras-o spre mine.
Avea o pereche de chiloți albi din dantela , pe care nu-i dăduse jos așa ca i-am rupt cu nerăbdare.
Ne sărutăm ce nebunii in timp ce mâinile ei se mișcau îndemânatic deschizând nasturii cămășii mele.
- Arzi! Am spus indepartand sutienul și dezvelind sânii ei perfecti.
- Te vreau atât de tare...
- Nici n-ai idee ce ți-as fi făcut sus...
Mi-am mutat mâinile de pe fundul ei pe sânii superbi strângând-i și sărutându—i.
Cureaua mea se desfăcut iar ea îmi prinse penisul cu o mâna și îl ghida către ea.
Se lasă in jos gemand printre buzele mele apoi incepu sa se miște amețitor de excitând.
- Dacă faci așa o sa termin imediat!
- Vreau sa termini! Sa te uiți in ochii mei și sa termini.
Își cobor mâna spre clitorisul ei și am simțit cum îl masa rapid.
- Nu, nu! Am spus prinzându-i încheietura.
- Ard, Emil!
- Și eu iubito, dar lasă-ma pe mine sa te ajut!
I-am înlocuit degetele cu ale mele și am început sa le mișc rapid peste clitorisul ei tare. Își lasă capul pe spate suspinând iar imaginea ei era atât de sexi ca-ți venea sa termini numai privind-o .
Mișcările ei deveniră mai alerte iar ea își deschise ochii privindu-ma cu toată plăcerea ce o simteam in momentul asta.
- Mai repede! Îmi spuse printre gemete.
M-am conformat iar ea Incepu sa tremure necontrolat și termina privindu-ma in ochi. Asta ma aduse la final in același  timp cu ea. Rămase cu capul pe umărul  meu încă tremurând. Mușchii începură sa mi se relaxeze in timp ce-mi plimbam degetele prin parul ei mătăsos.
- Ești tot ce am nevoie! Am spus sărutându-i umărul gol.
- Sunt?
- Da! Ești calda, buna, blândă, nebuna , frumoasa , faci un Amor nebun si ești atât de buna încât îmi vine sa termin numai când îți dai ochii aia peste cap...
Rase ridicând capul de pa umărul meu.
- Reușești sa scoți tot ce mai rău din mine. Îmi spuse cu un zâmbet pe fata.
- Dacă asta e "ce e mai rău" atunci promit sa nu ma opresc!
- Asa sa faci...
Realizasem acum ca deșii , nu cu mult Timp in urma, ii spusesem ca tatăl ei ma învățase sa ma protejez , încă o data nu am făcut-o.
- Iubito?
- Hm?
- Tu folosești ceva pentru protecție? Pilule?
Respirația ei se opri pentru câteva secunde și se uita panicata la mine.
- Nu...la naiba...e numai vina mea.
- E Ok! Am încercat eu sa o liniștesc. Eu sunt de vina, aveam prezervative chiar in torpedou, am uitat pur și simplu.
- O sa iau mâine o pastila.
- O sa am mai multă grija...iartă-ma!
- Nu-ți cere iertare. Nu o sa se întâmple nimic.
O mașina se auzea din spatele nostru , iar după ce ne  depăși claxona puternic. Facănd-ne sa râdem ca doi copii prinși făcând o năzbâtii.

Anotimpuri - VaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum