Alina
Încă o săptămâna ce se apropia de final iar eu trăiam fiecare clipa cu zâmbetul pe buze și asta se datora doar lui Emil.
- Te iubesc! Îmi spuse in timp ce degetul lui îmi mângâia abdomenul.
- Și eu te iubesc!
- E foarte târziu, nu vrei sa dormi?
- Nu...nu mi-e somn.
- Ma bucur ca mi-ai ascultat sfatul de a veni acasă după cursuri, chiar și numai pentru ziua de vineri. Ai nevoie de mai multă odihna.
- Sunt mult mai bine, serios!
Degetele lui trasau zic-zaguri sub buricul meu făcându-ma sa chicotesc.
- Dacă at fi ceva aici? Ma Intreba iar eu am simțit ca mi se usucă gura. Mi-am trecut limba peste buze înainte de a vorbi.
- Ai vrea asta? Sa fie ceva acolo?
- Nu știu. Nu m-am gândit la asta dar doar ma întrebam...
- Iau pastile, nu ar avea cum sa fie ceva. Am spus cu o oarecare neliniște.
- Tu nu ai vrea?
- As vrea! Am recunoscut. M-am văzut mereu cu doi copii, o fetița creată și un băiețel simpatic. Dar acum...e prea devreme.
- Și dacă totuși s-ar întâmpla?
- Chiar vrei sa vorbim despre copii?
- Te deranjează? Ma Intreba dezorientat oprindu-si mângâierile calzi , lăsând mâna lui pe soldul meu gol.
- Desigur ca nu ma deranjează. Dar ma gândesc ca poate ai vrea un copil acum si simt ca nu e...
- Nu acum, iubito! Doar ca eu nu m-am gândit la asta pana in acest moment si mi se pare incredibil cât de mult pot visa cu tine lângă mine. Am avut doar un flash in minte, cu tine intr-o rochie subțire de vara , albă , cu parul asta lung si frumos, in curte la soare si cu o burtica așa, mare! Iar eu as privi din usa casei si mi-as spune " Doamne cât iubesc femeia asta!". Exact asta mi-a trecut prin minte.
In timp ce vorbea in mintea mea se crea aceeași imagine si Doamne cât de frumos era, as fi vrut ca timpul sa se oprească in momentul asta. Sa rămânem așa pentru totdeauna .
Incepu sa ma sărute tandru, iar imediat buzele nostre se mișcau cu pasiune in timp ce îmi prinse sânii in palmele lui. Iar eu eram mai mult decât pregătită pentru el când se răsuci venind deasupra mea.
- Nu o sa ma satur niciodată de asta! Îmi spuse si ii simțea ereacția între picioarele mele.
- Asta e încă un lucru ce-l avem in comun!
I-am înconjurat talia cu picioarele chemându-l in mine.
- Tare nerăbdătoare ești!
Am ras malefic și l-am împins de pe mine. Se trânti pe spate in locul in care stătusem mai devreme privindu-ma dubios.
- Ce ai in mintea aia?
- Nimic din ce nu o sa-ți placa! L-am asigurat apoi am început sa-l sărut, coborând pe gât, piept, abdomen apoi el se incorda și ma prinse de par facăndu-ma sa-l privesc.
Era atât de ușor sa ma las dusa de val cu Emil. Ma gândisem de mult la asta, de fiecare data când el cobora între picioarele mele făcându-ma sa înnebunesc de plăcere, ma întrebam când voi avea curajul sa-i dau ce-mi dădea el mie.
Nu făcusem asta pana acum, nimănui, iar Emil observa dar nu-mi arată niciodată ca și-ar dori. Înțelesese ca nu sunt confortabila cu asta, sau cel puțin nu am fost pana in momentul asta.
- Ești sigura?
- Da!
- Te previn doar, pot fi cam...nemilos!
- Ia sa vedem.
In cap îmi rulau toate filmele pentru Adulți văzute și cam știam ce am de făcut. Plus ca băieții in jurul meu nu prea aveau rețineri la a vorbi despre acest subiect, așa ca am auzit destule și de acolo. In general ii deranjau dinții.
I-am prins penisul generos in mâna trăgând piele in jos apoi mi-am pus limba la baza lui urcând in sus spre vârf când Emil se scutura pur și simplu sub limba mea.
- O, da! Spuse lăsând capul pe perna și închizând ochii.
Mi-am plimbat limba in cercuri peste vârful lui apoi l-am băgat in gura coborând încet și masand baza cu mâna .
Îmi prinse încheietura și ridica mâna mea pe pieptul lui.
- Fără mâini, Draga mea!
M-am lăsat mai jos, simțindu-l adânc in gura mea apoi mi-am ridicat lent buzele repetând mișcarea. Cu un geamăt de plăcere îmi prinse parul cu o mâna și se împinse mai adânc , am simțit cum ma înec și cum urmează sa vars dar geamănul lui de plăcere a fost de ajuns sa îl las sa facă ce vrea.
Îmi ghida capul cu mâna împingându-se adânc și rapid in gura mea , lacrimile îmi curgeau pe obraji și ii simteam venele întărite pe buze.
Mi-am ridicat ochii spre el și am văzut un Emil ce ma urmarea cu atenție, încordat din toți Mușchii și scoțând niște sunete cum nu-l mai auzisem pana acum, iar excitarea mea era la fel de mare ca și a lui. Imi ridica capul lăsându-ma sa respir apoi ma împinse înapoi , ceva mai violent de data asta dar nu m-am opus. I-am strâns piele de pe coapse in mâna in timp ce ma mișcam in ritul dorit de el.
Îmi ridica capul încă o data însă de data asta se ridica in genunchi și ma săruta , limba lui căutând-o pe a mea.
- Intoarcete! Îmi spuse rupând Sărutul.
M-am întors cu spatele la el și ma împinse in jos, pana ce fata îmi atingea cearceaful mătăsos.
Își plimba vârful penisului peste clitorisul meu de câteva ori apoi intra in mine cu putere și ca sa nu tip de plăcere ,sa trezesc întreaga casa ,mi-am înfipt dinții in salteaua patului.
Cu o mâna in parul meu și cu cealaltă masandu-mi energic clitorisul in Timp ce se mișca cu putere și adânc în mine , ma făcu sa termin in doar câteva mișcări.
Marii ritmul și îl auzeam cum respira din ce in ce mai repede pana termina cu un geamăt și se lasă peste mine sărutându-ma pe spate.
- Am fost prea dur?
- Nu știu...nu am mai făcut asta niciodată, dar pot sa spun ca am avut senzația ca o sa vars.
- N-ai mai făcut asta pana acum?
- Nu! Am primit dar nu am dat. Am spus râzând .
- Și de unde...?
- Filme!
- Mai , mai! Ca sa vezi!
- Crezi ca numai tu te uiți? am întrebat după tonul lui amuzat.
- Am și uitat când m-am uitat ultima data la unul. Data viitoare anunța-ma și ma opresc.
Am negat din cap.
- E prea excitant sa te văd așa...
S-a dat de pe spatele meu și mi-a sarutat obrajii încă umezi de la lacrimi apoi a început sa ma mângâie pana ce am adormit , de data asta simțindu-ma secata de energie.
CITEȘTI
Anotimpuri - Vara
Narrativa generale" In ochii lui vedeam doua anotimpuri . Vara, plina de o caldura molipsitoare atunci când ma privea cu iubire și iarna...iarna ce acum ii acaparase ochii ăștia albaștri pe care ajunsesem sa-i iubesc atât de mult. Ochii ăștia aruncau acum spre mine...