Emil
Mai aveam câțiva kilometrii pana pana acasă când l-am văzut in oglinda pe Flaviu conducând in spatele meu. Îl chemasem la mine când am ieșit. Ma depășii ca un bezmetic claxonand și dând flash-uri . Alina se uita nedumerită la mașina ce era acum in fata mea.
- Flaviu. Am spus știind ca-l cunoaște.
- Tot nebun a rămas?
- E chiar mai rău!
Nu mai spuse nimic. Pana acum ziua mea a fost destul de liniștita. Cu tata întors la birou am putut sa respir și sa plec devreme, el însă avea sa ajungă foarte târziu.
Puștoiaca, Antonia, nepoata Mariei, care îmi intrase pe sub piele ca o hoțomanca, ma Întreba la cât ajung ca sa o ajut cu niște probleme de matematica. Se pregătea ca o nebuna sa intre anul viitor la Aerospațială . Voia sa fie pilot de avion. O nebuna! Învața ca disperata materia de facultate in timp ce la biologie făcea meditații, pentru ca era bată.
Ma întrebam dacă Alina a cunoscut-o, poate așa mai scăpăm de matematica , măcar acasă...ca pana la urma a fost olimpică, ea și Antonia ar face o echipa perfecta a geniilor ,ca sa nu spun tocilare.
Aproape radeam la cum de repede se relaxase totul in programul meu o data cu întoarcerea tatei. Apoi ma lovi vinovăția si mi-am aruncat ochii către Alina, care mai mult ca sigur nu mai avea sa simtă asta...Liviu și Ana au fost niște oameni minunați. Liviu m-a învățat sa conduc, și sa ma protejez; tata nu vorbește astfel de lucruri. Ana îmi făcea tot timpul dulciuri și dacă nu era mama prin preajma îmi dădea sfaturi despre fete. Deșii nu am luat flori pentru nimeni altcineva decât mama , era drăguț sa o ascult.
Nu puteam decât sa-mi imaginez prin ce trece Alina de câteva luni încoace. Deșii ascundea asta, avea momente in care ochii ei se întunecau...era trista, foarte trista. Ai mei ma atenționara sa ma comport frumos, însă aveam senzația ca nu as fi făcut altceva decât sa o fac sa se simtă și mai rău. Punându-ma pentru ca secunda in locul ei, mai mult nu pot îndura pentru ca-mi iubesc prea mult Prinții, ma gândeam ca nu as vrea sa se comporte nimeni cu mănuși cu mine. As vrea sa fie totul normal...atât cât se poate. Așa cum o tachinam și enervam in trecut , am continuat și azi, iar reacția ei era cât se poate de naturală. Nu am văzut nici măcar un zâmbet fals, deci suntem bine, momentan.
Mi-am aruncat ochii încă o data la ea, privea copacii gânditoare.
Rochia albă ii venea foarte bine. Se schimbase mult și fizic, a fost tot timpul drăguța, chiar și cu aparatul dentar, acum însă era o femeie, nu mai era o fata. Și in ochii unu bărbat era chiar foarte atrăgătoare, chiar dacă nu avea mai mult de un metru 65 , era sexi și putea fi foarte seducătoare cu ochii și buzele alea cărnoase.
L-am depășit pe Flaviu , accelerând și facănd-o sa tresară.
- Mai încet, te rog!
- Chiar sunt un șofer foarte bun. Am asigurat-o eu.
Nu-mi raspunse asa ca am încetinit nevrând sa se simtă stresată. Flaviu scose degetul mijlociu pe geam, enervat ca șoseaua se îngustase și nu avea destul spațiu sa ma depășească.
Ajunși in cele din urma acasă , Alina îmi mulțumii încă o data și cobora din mașina, in spatele meu, Flaviu parca și cobora și el. Mi-am luat telefonul și m-am grăbit sa-i deschis portbagajul in timp ce Flaviu mergea zâmbind către ea.
- Bunaaaa! Îmi pare atât de bine sa te revăd. Mama și ce buna ești! O strânse in brațe ca un maniac apoi o săruta pe obraz.
Alina rămase surprinsă de reacția lui însă ii raspunse la salut.
- Și eu ma bucur sa te revăd. Ce mai faci?
- Super, cum ma sti...distracție-munca-distracție! Tu ?
- Momentan ma simt ca in concediu.
- Asta e de bine.
Alina își lua pungile si vru sa între.
- Nu mai stai cu noi?
- Duc astea si ma gândeam sa fac o baie in piscina.
- Ma inviți?
M-am abținut sa nu-i zic vreo doua imbecilului însă Alina zâmbi suspect.
- Faci fata? Făcu cu ochiul si intra in casa.
- Ia vezi ma...spuse Flaviu cu ochii mari in timp ce îmi stranse mâna. Salut!
- Lasă-o mai moale. I-am trântit-o eu.
Se uita la mine cu subînțeles , iar eu știam ce voia sa spună si doar am clătinat din cap.
- E de a casei. Vezi de ale tale.
- Bine, sunt cuminte.
- Hai sa mâncam ceva.
Am intrat in Bucătărie cu el sa văd ce are Maria pregătit, apoi femeia ne-a expediat la masa, și avea ea sa ne aducă ceva.
- Anto? Unde e?
- La ea in camera.
- Sa-i dau mesaj ca am ajuns, voia sa o ajut cu ceva.
- Mănâncă și ii spun eu .
- Bine, ma găsește la piscina.
După ce am vorbit cu Flaviu de munca și am mâncat , am urcat la mine in camera sa ma schimb iar Flaviu își lua un rucsac din mașina și ma urma.
Am coborât apoi amândoi amuzându-ne pe seama tipei cu care fusese aseară.
- Jur ca eu femeie care sa bea in halul ăla nu am mai văzut...
- Cred ca ai avut o noapte super!
- Pe dracu! Am lăsat-o la un hotel și am plecat. Eu la d-astea leșinate de bete nu ma bag...
- Mai bine! Nu pierzi nimic!
Și dacă eu nu știam...nu știa nimeni! ajunși afara ne-am trântit pe șezlonguri la bustul gol .
Flaviu se uita peste umărul eu cu ochii cât cepele. M-am întors și am văzut-o pe Alina venin spre noi cu un prosop in mâna și o crema de plaja. Avea un costum de baie alb, cu un sutien minuscul și niște chiloți ce-i lăsau juma' de fese la vedere. O pălărie mare in cap și ochelari de soare. Arată ca un model pe plaja, iar Flaviu fluiera in urma ei făcându-ma sa ma încrunt.
- Eu am zis ca-s cuminte, dar ea...
- Te dau dracu!
- Ma tu ești gelos!
Alina nu a auzit mică noastră Conversație , trecu prin fata sezlongului meu și merse către cel de lângă Flaviu.
- Sa te dau cu crema pe spate? Intreba Flaviu mâncând-o din priviri.
- Ma descurc, mulțumesc.
O urmăream amândoi cum își pune prosopul pe șezlong, își da pălăria și ochelarii jos și își lasă parul lung pe spate și apoi porni către celălat capăt al piscine unde apa avea adâncime maxima și plonja ca o adevarata înotătoare . Ieși câteva secunde mai târziu la suprafața și incepu o tura de piscina.
Vedeam prin apa cum i se mișca fesele iar imagine era ceva de la care îți luai ochii cu greu.
- Speram sa nu știe sa înoate. Spuse Flaviu cu regret. L-am ignorat și m-am ridicat aruncându-ma și eu in apa mult prea calda ca sa te răcorească. Am dat și eu o tura de piscina ignorând-o pe Alina ce înota cu fata sub apa. Am ieșit când am văzut ca Antonia se apropie cu cartea și caietul.
Mi-am șters parul și mâinile cu un prosop și am mers către ea zâmbind.
- Ce faci, puștoaică? Își legăna buclele de la stânga la dreapta zâmbind.
- Acum bine, abea așteptăm sa ajungi.
- Atât de rău e?
- Nu ma descurc deloc.
- pai hai sa vedem.
- Se așeza la masa la care mâncasem aseară iar eu m-am asezat lângă , in dreapta ei.
- Am rezolvat ce am putut dar rezultatul asta nu-i corect și nu ma prind de ce...
Am tras caietul in fata mea și am urmărit scrisul ei îngrijit.
Avea o problema destul de complicata, iar eu la funcții de genul asta nu prea ma pricepeam. Am încercat însă sa o ajut. Ajungând in final la un rezultat ce era tot greșit.
- Nu ca-i prea de tot...e in materia de bac chestia asta?
- Mai rău, in aia de admitere.
Se auzeau pași din spatele meu și mi-am întors privirea văzând-o pe Alina ce venea spre noi ștergându-și mâinile cu prosopul. Piele ei se ridica de la vântul de afara , iar sfârcurile i se vedeau prin materialul subtire, spre norocul oricărui bărbat își înfășura prosopul rapid in jurul corpului și se apropie de noi uitați-se in caiet. Apa din parul ei se scurse pe umărul meu făcându-ma sa tresar.
- Ai zis bine ca e grea. Spuse uitându-se la Antonia. Ai greșit un semn , iar formula de la B nu e corecta. Este egal cu doi x pătrat, iar mai jos cel mai mare își păstrează semnul, deci va fi plus radical din 4.
- Așa fac mereu...greșesc la chestiile de baza.
- Asta pentru ca le stăpânești prea bine și uiți sa le dai atenția necesară. Încerca cum am spus. Vezi facă da corect.
- Mersi!
- Pentru puțin.
Se uita apoi la bine cu genele ei încă ude și îmi făcu cu ochiul.
- La matematica nu ma bati.
- Dar la desen...
- D'aia ești arhitec! Pufnii ea și se întoarse către șezlong.
Maria ne aduse câte o bere și o limonada pentru fete iar eu m-am întins înapoi la soare.
Alina se dădea cu crema, își puse pălăria pe fata și se întinse pe șapte in Timp ce Flaviu butona telefonul cu ochii in soare.
Liniște și pace.
Am tras umbrela in așa fel încât sa nu ma prăjesc aici apoi pot sa jur ca ațipisem când Antonia anunța in gura mare ca a ajuns la răspunsul corect.
- Biologie știi? O Întreba pe Alina.
- Știu, dar nu vrei sa respiri puțin? E vacanța...hai și tu aici! Răspunse de sub pălăria ei.
- Imediat.
Antonia dispăru pentru câteva minute apoi se întoarse in costumul de baie , se așeza pe șezlong lângă Alina și incepu sa se dea cu creme.
- Ma dai și pe mine pe spate? O Intreba Alina in timp ce se ridica in șezut.
- Sigur!
Se întoarse apoi către mine trăgând parul parțial uscat in fata și așteptând ca Antonia sa o dea cu crema. Flaviu mormai ceva apoi se ridica și îmi spuse somnoros.
- Eu nu mai stau. Dacă vrei ne vedem diseară ma găsești la berărie.
- Nu cred, dar dacă ma răzgândesc te sun.
- Pa , dragelor! Spuse acesta peste umăr in timp ce intra in casa.
- Pa! Răspunseră fetele in cor.
- Deci îți plac avioanele...spuse Alina in timp ce se întindea pe burta pe șezlongul ei.
- Da, și mașinile, dar mai mult avioanele .
- Nu cunosc nici o fata pasionata de Aviație. De ce îți place?
- Sentimentul ăla care-l ai acolo in aer...e atât de palpitant. Ți-e teama de zbor?
- Nu, dar nici nu ma dau in vânt. Totuși mi-e rău de înălțime, nu stau la geam. Spuse Alina chicotind.
Începură sa vorbească chestii tipic femeiești , iar eu am încetat sa le mai ascult Conversația pana ce Alina o Intreba pe puștoaica dacă are iubit.
- Nu are! Am răspuns eu enervat ridicându-ma de la locul meu.
Antonia își dadu ochii peste cap iar Alina își întoarse privirea către mine.
- Ce sari așa? Are 17 ani, e perfect normal.
- Tu ce făceai la 17 ani?
- Aveam doi iubiți la vârsta aia.
- Tu? Am întrebat eu strâmbându-ma neîncrezător.
- Știu ca ești doar ironic dar da, eu!
- Nu am, ofta Antonia. Tu ai ? Alina clatină din cap.
- Momentan nu.
- Și ai pus ochii pe cineva anume?
- Nu, încă aștept. Altceva ce-ți mai place sa faci ?
- Pai sa dansez....raspunse zâmbitoare Antonia.
- Deci mergem in club...
Aveam senzația ca Alina dor voia sa ma înfurie așa ca nu am comentat de data asta.
- Nu am fost, bine nu in București.
- Pai zic sa mergem, poate vineri, dacă vrei.
- As vrea, dar sigur nu o sa ma lase bunica.
- Lasă ca vorbesc eu cu ea.
- Tu mergi unde vrei! M-am repezit ridicându-ma in picioare și mergând spre Antonia. Tu , puștoaica îți vezi de treaba. Clar?
- Dar fac ceva rău?
- Nu te primește nimeni in club! Am spus ca și când era evident.
- Atunci tu nu știi ce e in cluburi! Mormăie Alina.
- Ba tocmai ca știu foarte bine.
Am apucat-o pe Alina de o mâna și am luat-o apoi pe sus in timp ce urla sa o la jos. Am plonjat cu ea in apa. Se lupta atât de tare sa ma bage la fund încât m-a și zgâriat puțin.
- Club vrei, ha? Uite aici club! Am spus împroșcând-o cu apa.
Alina râdea privindu-ne. M-am gândit sa ma prefac ca nu pot ieși din piscina și sa o trag și pe ea in apa însă cred ca era prea mult. Se ridica însă și intra in casa, iar joaca mea și a Antoniei ajunse la final. Cerul Incepu sa se intunece din cauza unui nor mare de ploaia așa ca in cele din urma intrarăm si noi in casa .
Am urcat in camera pentru a ma schimba apoi tata îmi spusese ca ajunse și ma aștepta la masa. Am mâncat cu el , iar Alina se alătura și ea mai târziu.
Am discutat mărunțișuri apoi am mers fiecare in camera lui.
Am verificat dosare pana aproape de miezul nopții apoi am adormit cu zgomotul puternic al ploii de vara de afara.
CITEȘTI
Anotimpuri - Vara
Ficción General" In ochii lui vedeam doua anotimpuri . Vara, plina de o caldura molipsitoare atunci când ma privea cu iubire și iarna...iarna ce acum ii acaparase ochii ăștia albaștri pe care ajunsesem sa-i iubesc atât de mult. Ochii ăștia aruncau acum spre mine...