Bölüm 10. Bu da yaptığımız bir şey olarak sayılır mı?
"Hangi cehennemdeler?"
Altair öfkeyle Blan ve Cain'in kafalarının arkasına baktı.
"Ah, kesinlikle buradaydılar. Değil mi, Cain?”
"Evet evet. Görünüşe göre buraya bir grup goblin gelmiş, Blan.”
Şaşkına dönen Altair, ikisinin mükemmel bir uyum içindeki gülünç görüntüsüne sırıttı. …Herkes rol yaptıklarını söyleyebilirdi.
Başından beri garip olduğunu düşündüm.
Gölün kıyılarında beliren bir goblin sürüsünün raporunu duyduğunda bunu zaten şüpheli bulmuştu.
Aylesford malikanesi hayvanlara karşı diğer tüm bölgelerden daha fazla savunmaya sahipti. Ve yine de, goblinler ordularda mı ortaya çıktı?
Saçmalıktı ama ikisi şiddetle ısrar edince kandırılmış gibi yaptı ve onlarla gitti, ama…
Aptalca oynamayı bırak ve bana ne planladığını söyle.
Altair içini çekip onlara soğuk bir şekilde bakarken, tutkulu bir şekilde hareket eden ikisi tereddütle bakıştılar ve ağızlarını kapattılar.
"Beni neden buraya çektiniz? Kim bana bir açıklama yapacak? Blan mı? Yoksa Cain mi?”
Altair'in cimri gözleri dönüşümlü olarak Blan ve Cain'e baktı. İkisi disiplinli duruşlarına geri döndüler ve endişeyle, hatta şüpheyle gözlerini yana çevirdiler.
“Öff. Bana cevap vermeyecek misiniz?”
Kollarını kavuşturmuş, çarpık bir şekilde duran Altair, kısılmış gözlerle ikisine baktı.
"Sizi bu kadar tasasız görmek, bugünlerde eğitim çok mu rahat? Bu durumda, antrenmanınızın yoğunluğunu arttırmam gerekecek. Ya da belki, bu tür bir cesaret ve küstahlıkla ikinizle kendim dövüşeceğimi düşünüyorum…”
Altair onlarla savaşacağını söylediğinde Blan ve Cain'in yüzleri soldu.
Aylesford Şövalyelerinin hepsi mükemmel becerilerle donatılmıştı.
Doğrudan canavarlarla uğraştıkları için, beceriksiz becerilere sahip olanlar uzun süre dayanamadı ve zaman geçtikçe, seçkinler arasından yalnızca seçkinler kaldı.
Ancak bu elitler bile yetenekler açısından Altair'den oldukça farklıydı. Bu, Altair'in yenilmez bir savaşçı olduğu anlamına geliyordu. Standartların dışında güçlü bir yetenek olduğu söylenebilir.
Yani Altair'e karşı savaş her zaman tek taraflıydı. Şövalyelerin tüm güçlerini ve çabalarını tek taraflı olarak ortaya koymaları ve ardından sefil bir şekilde yenilmeleri yaygındı. Sadece kılık değiştirmek için 'eğitim' olarak anılırken, gerçek hayatta daha çok ölü ya da diri bir savaştı.
Lanet olası bir yol yok!
Blan ve Cain aynı düşünceyi paylaşarak Altair'e baktılar. Görünüşe göre düşüncelerini okumuş olan Altair, daha rahat bir yüzle başını salladı.
“İlk dürüst olan kişi bu özel eğitimin dışında tutulacaktır. Şimdi, önce kim konuşacak?”
Sözcükler ağzından çıkar çıkmaz hem Blan hem de Cain aynı anda ellerini kaldırdılar.
"Ben! Önce ben söyleyeceğim, Lordum!”
"HAYIR! Birinci ben! Bunların hepsi Cain'in önerisiydi!"
"Ama bu planı yapmaktan heyecan duyan Blan'dı!"
Altair'in bir şey söylemesine gerek yoktu, ikisi detayları kendi başlarına dökeceklerdi.
Altair ikisini rahat bir tavırla dinledi. Şimdi, biraz beklerse, ikisinin neyin peşinde olduğunu çok geçmeden öğrenecekti.
Ancak bu gerçekleşmeden önce, çok da uzak olmayan bir yerde çığlık atmaya yakın bir ses tüm durumu alt üst etti.
"Hanımefendi!"
Nadia'ya seslenen Anna'nın sesiydi.
Madam?
Garip bir şekilde uğursuz bir duyguya kapılmış olan Altair, başını sesin geldiği yöne çevirdi. Az önce gördüğü şok edici manzarayla gözleri iri iri açıldı.
Nadia boğulmak üzere suda bocalıyordu. Hayır, hareketler pasifti. O sadece bu noktada batıyordu.
"Bu ne demek oluyor…"
Blan ve Cain aynıydı, hepsi bu duruma şaşırmıştı. Başlangıçta planları Nadia ve Altair'i göle getirmekti, ancak Nadia'nın suya düştüğü senaryo tahmin edilemezdi.
O gün ilk karşı tedbir toplantısında belirlenen plan şuydu:
1. Anna'nın yardımıyla Nadia'yı tekneyle gezmeye ikna edecek.
2. Kayık gölün ortasına geldiğinde Anna küreği fırlatacak ve bu bir hataymış gibi davranacak.
3. Nadia'nın gölde mahsur kaldığına inanarak tedirgin olduğu sıralarda Blan ve Cain, Altair'i göle çekecektir.
4. Nadia'yı zor durumda gören Altair, ona yardım edecektir.
5. Nadia, kendisine yardım eden Altair'den hoşlanacak!
Kendince mükemmel olduğunu düşündükleri plan, Nadia'nın boğulmasını içermiyordu.
Ama planı düşünmenin zamanı değildi. Hafif bir gecikme olsa bile korkunç bir şey olacakmış gibi görünen bir acil durumdu.
Bunu fark eden iki şövalye aynı anda göle doğru koştu.
Ama ikisi sırılsıklam olmadan önce, güçlü bir rüzgar yanlarından geçip gitti. Altair onlardan önce göle atlamıştı.
Altair ustalıkla gölün ortasına yüzdü. Neyse ki, acelesi sayesinde, Nadia tamamen boğulmadan önce yukarı çekilmeyi başardı. Ama bilincini çoktan kaybetmişti.
"Hey! Uyan!"
Altair gölden çıktı, Nadia'yı yere yatırdı ve yanağına hafifçe vurdu.
Onu uyandırmak için daha sert vurması gerekecekti ama yapamadı, çünkü en ufak bir güç bile beyaz yüzünü yaralayabilirdi.
Bunun üzerine Altair ne yapacağını bilemeden dudaklarını ısırdı. Cain'in titreyen sesi yanında duyulabiliyordu.
"Madam!"
"Orada öylece duracak mısın? Doktoru ara!"
"Ama-, ama, onun nefes aldığını sanmıyorum."
"Ne?"
Bıkkınlıkla cevap veren Altair şaşırdı ve Nadia'yı kontrol etti.
Solgun yüzü dikkatini dağıttığı için düzgün göremiyordu. Nadia'nın göğsü inip kalkmıyordu, oldukça sakindi. Bu nefes almadığı anlamına geliyordu.
Her hücresinden kanın çekildiğini hissetti.
İçgüdüsel olarak, boğulmaktan nefesi kesilen birine yapabileceği en emin tedaviye başladı. Başını hafifçe eğdi ve çenesini yukarı kaldırdı. Daha sonra ağzını ağzına kapattı, burnunu sıkıştırdı ve düzenli bir şekilde üfledi. Tüm süreç boyunca düzenli vuruşlarla göğsüne bastırmayı unutmadı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muhtemelen evlenirken bir hata yaptım
RomanceRoman dünyasında bir karaktere reenkarne oldum. Tüm karakterlerin kötü adam tarafından kafasının kesildiği yıkıcı bir romanda. Gerçek hikaye başlamadan önce, korkunç başkentten uzak durmalıyım. Bu yüzden kırsal kesimde fakir bir baronla evlendim...