Bölüm 14

229 11 1
                                    

Bölüm 14. İstek değil, emir verin
“Öhö.  Sıraya girin, sıraya girin!”
O şaşkın bir haldeyken, Blan şövalye kalabalığını sıraya dizmeye başladı.
"Hey!  Blan, sen kim oluyorsun da bize sıraya girmemizi emrediyorsun?
“HAYIR!  Kaybol, Blan!”
“Hıh!  Haksızlık olduğunu düşünüyorsan, neden önce sepeti almadın?”
Blan itiraz eden şövalyelere homurdandıktan sonra Nadia'ya bakıp gülümsedi.
"Öyle değil mi, Madam?"
"Doğru…"
Onay sorusuyla hâlâ sersemlemiş halde başını sallarken, neşe Blan'ın göğsünü genişletti.
“Gördün mü!  Madam öyle dedi!”
Blan'ı şiddetle protesto eden şövalyeler de sessizce sıraya dizilmeye başladılar, "Sanırım o zaman başka bir şey olamaz..."
Kargaşanın ortasında ilk sırayı alan Cain sepetten bir sandviç aldı ve son derece kibar bir şekilde Nadia'yı selamladı.
"Nezaketiniz için teşekkür ederim, Madam."
"Oh-, oh hayır!  Bu fazla bir şey değil.”
Vicdanı sızladı çünkü bu, gizli bir amaçla rüşvet olarak hazırladığı şeydi.
Belki de Cain'in ilk büyük selamlaması yüzündendi, daha sonra sandviçi alan şövalyeler yaygarayı kesip onu kibarca selamladılar.
Başkentte gördüğü mükemmel şövalyelerin aksine oldukça beceriksizdiler ama bunun komik olduğunu düşünmüyordu.
Farkında olmadan kıkırdamasına neden olan ciddi yüzlerinin başka bir tarafını görmek güzeldi.  O anda, ağızlarına sandviç doldurmakla meşgul olan şövalyeler bir anda sessizleşti.

Sandviçleri yerken, herkes büyülenmiş gibi ağızları açık bir şekilde Nadia'ya bakmak için durdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sandviçleri yerken, herkes büyülenmiş gibi ağızları açık bir şekilde Nadia'ya bakmak için durdu.  Hatta bazı şövalyeler sandviçi ellerinden düşürdü.
Neden herkes bir anda böyle oldu?  Nadia merak etti.  Ve cevap ona çabucak geldi.
…Bir süre önce kıkırdamam tuhaf olabilir mi?  O olmalı!
Bu durumla nasıl başa çıkacağını düşünüp bol bol terlerken, Cain şövalyelerden birinin sırtına tokat atmak için geldi.
"Hey!  Madamın sana verdiği sandviçi düşürdün!”
"Ne?"
Şaşıran şövalye yerde yatan sandviçe baktığında etrafta oturanlar onu cesaretlendirdi.
"Acele et ve al!  Üç saniye kuralı!”
"Doğru .  Daha 3 saniye bile olmadı, o yüzden sorun yok!  Al ve ye!”
Ancak sandviç çoktan tozla kaplıydı.
Ayrıca 3 saniye bile geçmedi mi….?
Genç Madam, şövalyenin onların kışkırtmasına kanacağından gerçekten endişeliydi, bu yüzden ona yaklaştı.
“Kirlendi, yersen miden bulanır.”
“Sadece biraz pislik yemekten midem ağrıyacak ne demek?  Tadı hala güzel!”
Ancak şövalye gelişigüzel bir şekilde yere düşen sandviçi aldı, kiri silkeledi ve lezzetli bir şekilde ısırdı.  Yemek yerken nasıl parlak bir şekilde gülümsediğini görünce yalan söylüyor gibi görünmüyordu.
"Keşfe çıktığımızda, genellikle bundan daha kötülerini yeriz.  Bu yüzden merak etmeyin, Madam.”
Blan, elinde boş bir sepetle yanına geldi ve durumu anlattı.
Ama rahatlamak yerine kalbi ağırlaştı.
Ne sıklıkla kirli bir sandviçten daha kötü bir şey yemek zorunda kaldılar?  Canavarları avlayarak para kazandıklarını duymuştu ama keşif sürecinin bu kadar kötü olacağını bilmiyordu.
Başkentin şövalyeleri her zaman sert üniformalar giyerler ve hanımların dikkatini çekmek için sık sık yumuşak konuşurlardı.  Ancak sadece kendilerinin veya efendilerinin onuru için düello yaptıklarında harekete geçerlerdi.
Ancak Aylesford şövalyeleri, bölgenin hayatta kalması için kılıçlarını ön saflarda kullanıyorlardı.
İçinde yavaş yavaş şövalyelere saygı yükseldi.  Ve yine yanacak.
Ne de olsa ben, şövalyeleri mücadelelerinden ve zorlu işlerinden kurtarmak için para kazanması gereken Barones Aylesford'um.  Bu adamların hepsi Aylesford'un değerli şövalyeleri.
Bir süre önce kafasında kalan tereddüt tamamen yok olmuştu.
"Aslında bugün size sormam gereken bir ricam olduğu için geldim."
Titreyen sesini sakinleştirmeye çalışıp konuyu açarken, şövalyeler ona öncekinden farklı bakışlarla bakıyorlardı.
Bu, Lorddan başka kimsenin isteklerini dinlemeyecekleri anlamına mı geliyordu?
Ağzını açan Cain sayesinde endişesi kısa sürede yok oldu.
"'Rica' derken neyi kastediyorsunuz, Madam?  Bu değil.  Bize emir vermelisiniz, istek değil.  Siz Aylesford'un sahibisiniz."
Aylesford'un sahibi.
Rolüne kendisinin sadık kalması gerektiğini düşündü, ancak onu başkasının ağzından duymak farklı hissettirdi.  Nedense gıdıklanıyordu.
"Tamam, Madam, sadece bir şey söyleyin!  Oldukça yetenekliyiz.  İlk karşı önlem toplantısı bir karmaşa olsa da... Neyse, size  borçluyuz, bu yüzden ne olursa olsun bu emirle elimizden gelenin en iyisini yapacağız!

Muhtemelen evlenirken bir hata yaptımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin