Bölüm 18. Bir eşin rolü.
Ben Altair!
Altair'in yüzünü, ceketinin kukuletası yarı yarıya kapattığı için göremiyordu ama onu korkutucu aurası ve tüyler ürpertici sesinden tanıyabiliyordu.
Güvenle geri döndü…
Dilek bileziği kırıldığı için endişelenmişti.
Neyse ki, ciddi şekilde yaralanmış gibi görünmüyordu. Sesi her zamankinden daha alçaktı ama hiçbir acı belirtisi göstermiyordu ve yürüyüşü iyiydi.
Düşündüğüm gibi, becerilerim zayıf olduğu için bilezik kırıldı.
Nadia içten içe rahat bir nefes verdi. O anda bileğini tutan Kont Gallard daha da sıkarak ona büyük bir acı verdi.
"Ah!"
"Sen.. sonunda döndün, Baron Aylesford!"
Biraz önce kibirle bağıran Kont Gallard, nedense aceleyle elini çekti. Muazzam güç tarafından itilen Nadia sendeledi ve yere yığıldı.
Ah…
Kaşlarını çatıp şiddetle tuttuğu bileğine dokunduğunda, başının üzerine kocaman bir gölge düştü. Bu Altair'di.
Kapşonunu çıkarmıştı ve Kont Gallard'a öfkeyle bakıyordu.
"Kont Gallard, tam ev sahibi yokken gelip birinin evinde olay çıkardınız. Deli misin?"
"Sen-sen- erken döndün Baron!"
Kont Gallard mendilini çıkardı ve Altair'in alev alev yanan gözlerine bakarak alnındaki soğuk teri sildi. İnatçı gözlerinde bile Altair korkutucu görünüyordu.
"Sizi buraya neyin getirdiğini neden bana söylemiyorsunuz, Kont? Şövalyelerime neden bağırdığını ve karıma neden bu kadar pervasızca davrandığını bana anlatmak zorundasınız."
"Agh!"
Şaşıran Kont Gallard ondan bir adım geri çekildi. Gallard'ın askerleri kontun arkasında sıkı bir şekilde sıralandı, yine de Altair'in delici bakışları karşısında omuzları durmadan titriyordu.
"Baron geri gelemez sanıyordum? Dönse bile ağır yaralanacağını söylememiş miydin?”
Kont, askerlerin arasından bir adamı yakaladı ve şikayet etti.
Aşağılık adam onun fısıldadığını zannediyor gibiydi, ama kontun sesinin Nadia tarafından bile net bir şekilde duyulduğunu görünce, oradaki herkesin ne dediğini duyabildiği görüldü.
"Buraya geldim çünkü manataşı madenini baron olmadan alabiliriz diye düşündüm ama o piç!"
"Ben.. kesinlikle ejderhayı tek başına yakalamaya gittiğini duydum! O.. inanılmaz derecede güçlü, bu yüzden onunla tek başına savaşmak intihar gibi olurdu..."
İki titrek konuşmayı sessizce dinleyen Altair, sırıtarak belinden bir kılıç çıkardı.
(svoooşşş)
Kılıç ürpertici bir sesle çekilirken, homurdanan saykont ve adamı aynı anda ağızlarını kapattılar.
"Blan."
"Evet."
Altair, Blan'ı çağırırken ikisini izledi.
"Başkasının topraklarına onay almadan asker sokmak savaş ilanıyla eşdeğerdir, değil mi?"
"Evet bu doğru."
"O zaman davetsiz misafirin kafasını burada kesmek nefsi müdafaa olur."
"Bu da doğru. Bu çok meşru… savunma olarak.”
Blan "meşru" kelimesini vurguladı ve kemerinden bir kılıç çıkardı. Bu bir işaretmiş gibi etraflarını saran Aylesford şövalyeleri de birer birer kılıçlarını çekmeye başladılar.
(vooooşşş şıvoş cıngıl) (Eva :kılıç sesleri gibi düşünün XD)
Kont Gallard, her taraftan gelen ürpertici yankıyla titredi ve arkasını döndü. Kaçmak üzereymiş gibi görünüyordu ama Altair daha hızlıydı ve omzunu tutmak için uzandı.
"Aghh!"
"Nereye gidiyorsun? "'
"Ben.. üzgünüm! Bir an delirdim ve bir hata yaptım! Bu bir daha olmayacak!”
"Karımdan özür dilemelisin, benden değil."
Altair'in sözleri üzerine Kont yerde oturan Nadia'ya döndü ve abartılı bir şekilde özür diledi.
"Üzgünüm üzgünüm."
"Daha kibarca özür dilemelisin, Kont."
Bunu söyledikten sonra Altair, kontu tekmeledi. Kontun bacakları çaresizce büküldü ve sonunda Nadia'nın önünde diz çöktü.
Herkes izlerken genç bir kadının önünde diz çökmek zorunda kalan kontun yüzü utançtan kıpkırmızı oldu.
"Özür dile. Henüz doğru dürüst yapmadın.”
"…Üzgünüm. Bir hata yaptım. Bir daha olmayacak.
Kont, fısıldamaya yakın bir sesle özür diledi ve ardından aceleyle oturduğu yerden fırladı.
Bacakları titriyordu, korkudan da olabilirdi, utançtan da. Ve gecikmeden döndü ve şaşırtıcı bir hızla kaçtı. Bu nedenle ayakları büküldü ve sonunda yere yuvarlandı. Ama o hızla ayağa kalktı ve kaçtı.
Altair, Kont'un peşine düşme zahmetine girmedi. İlk etapta onunla çarpışmaya niyeti yokmuş gibi görünüyordu.
“İyi olur mu ki? O hala bir kont…”
Nadia ayağa kalkıp elbisesindeki kiri temizlerken Altair kaşlarını çattı ve kılıcını soktu.
"Zaten bize karşı savaşacak cesareti yoktu. Bu yüzden sahipsiz bir eve fare gibi girip ortalığı karıştırdı. Ve şimdi işin içindeyken, görünüşe göre evi koruyan köpekler bununla düzgün bir şekilde başa çıkamıyor."
Altair'in soğuk bakışları doğrudan şövalyelere çevrildi. Bunun üzerine şövalyeler, kendileri için söyleyecek hiçbir şeyleri olmadığı için başlarını öne eğdiler.
“Hepiniz, size verilen görevleri yerine getirmediğiniz için disiplin cezasına çarptırılacaksınız. İçeri girin ve yaptıklarınız hakkında düşünün.”
"Evet efendim."
Şövalyeler kaskatı bir yüzle başlarını eğdiler. Normalde neşeli olan Cain bile katıydı.
Ancak Altair tarafından suçlanması gereken sadece şövalyeler değildi. Lord uzaktaysa, Lord'un karısı olan o, ev sahibi olarak evlerini de korumalıdır.
Yine de, bunu halletme şekli kendisine sıfır puan kazandırdı. Barones olarak haysiyetini göstermek şöyle dursun, kont tarafından alt edildi ve yere itildi.
"B-ben üzgünüm!"
Bunu söyledikten sonra özür dilercesine Altair'e doğru eğildi. Altair'in güçlü bakışlarını başının üstünde delip geçtiğini hissedince tutarlı bir şekilde konuşamadı ve kekeledi.
“O-orada… olmama rağmen düzgün bir şekilde üstesinden gelemedim…”
“…”
Nadia, şövalyelere kızdığı gibi ona da kızacağını düşündü ama Altair karşılık vermedi.
Nedenini merak ederek, gizlice başını kaldırdı ve daha ne olduğunu anlamadan Altair ondan sadece birkaç santim ötedeydi.
O kadar şaşırmıştı ki, Altair uzanıp onu bileğinden yakaladığında geri çekilmek üzereydi.
“Yaraların var. Biraz ilaç uygulasan iyi olur.”
"Sadece bileğimi tuttu."
“Ama el izleri böyle kaldı. Düşündüğüm gibi, çok zayıfsın.”
Altair kaşlarını çattı ve bileğini titizlikle inceledi. Kibirli kontun aksine, ihtiyatlı dokunuş onu garip hissetti.
Ancak…
Altair yaklaşırken bir koku burnunu gıdıkladı. Artık onun için yeni olmayan bir kokuydu.
Sakın söyleme...!
Kokunun kaynağını ararken, hemen Altair'in giydiği paltoyu açtı. Ve dehşet içinde, karnı koyu kırmızıya boyanmıştı.
"k-kan...!"
Titreyerek başını kaldırdı ve Altair'e baktı. Yüzü o kadar sakindi ki yaralandığını hayal etmek zordu.
"Ah, ejderhayla dövüşürken biraz yaralandım."
“b-b-biraz mı?!! Bu kadar kanla biraz olmaz!”
Kan korkusundan her an bayılacakmış gibi hissetti ama gözlerini açmaya zorlayarak Altair'in durumunu kontrol etti. Sanki hala kanıyormuş gibi, koyu kırmızı alan gittikçe büyüyordu.
"Biz h-hemen bir doktor bulmalıyız!"
"Gerek yok. Böyle bir şey için yaygara koparmana gerek yok."
"Neden bahsediyorsun?! Eğer o kadar çok kanarsan ölürsün!”
Dudağını sertçe ısırdı. Bir araba kazası geçiren anne ve babası da fazla kan kaybetmekten öldü. Anne ve babasının gözleri kapalıyken kanlar içinde olduğu korkunç sahne hâlâ zihninde canlıydı.
"Hey….? Neden bu kadar titriyorsun?”
Altair uzandı ve kollarını Nadia'nın omuzlarına doladı. Büyük elleri onun vücudunu sabit bir şekilde sardığında bile titreme azalmadı. Gözlerinde yaşlar birikti.
"Yapma… böyle yapma. Ha-hadi tedavi ol, tamam mı?
Titreyen elleriyle Altair'in pelerinini tuttu ve dikkatlice çekti.
Neyse ki çok gürültü yapacağını düşünerek teklifini reddeden Altair bu kez reddetmedi.
"Peki Tedavi olacağım ya da her ne dediysen. O yüzden korkma tamam mı?"
Altair ona biraz gergin bir ifadeyle baktı.
Bunun üzerine titreyen ellerini Altair'e daha da sıkı sardı ve heyecanla başını salladı. Tek düşünebildiği onu sıcak ve rahat bir yatağa yatırmaktı.
❈❈❈
Aceleyle çağrılan doktor, geldiği anda Altair'in kana bulanmış giysilerini bir gram bile tereddüt etmeden çıkardı. Dakikalar sonra karnındaki büyük bir yara ortaya çıktı.
(Nefes alır verir)!
Nadia bilincini kaybetmemek için eteğinin kenarını sıkıca tuttu. Tedavi edilen hasta sakinken, eşlik eden eşi bilincini kaybetmek üzereydi.
"Amanın. Yara bu sefer oldukça büyük. Önce kanamayı durdurup kapatacağım, sonra ağrı kesici yazacağım.”
Ona ölümcül gibi görünen kocaman bir yara olmasına rağmen, doktor sanki alışmış gibi ellerini yavaşça hareket ettirdi. Sadece hasta Altair değil, aynı zamanda birlikte oturan Pavel ve Blan da rahatsız görünmüyordu.
Neden hepsi bu kadar sakin…?
Bu tür şeylere alışık gibiydiler.
Ah. Daha yakından bakıldığında…
Altair'in vücudu irili ufaklı yaralarla doluydu. Bazıları çok eski görünüyordu, bazıları yeni görünüyordu.
Çok acı vermiş olmalı!
Sadece kağıt kesiği, şiddetli ağrıdan gözyaşı dökmesine neden oldu, geride bunlar gibi yara izleri kalmışsa dayanılmaz olmalı.
Şu anda çok acıyor olmalı, içinde tutuyor olmalı!
Nadia, biraz da olsa acısını hafifletmeyi umarak Altair'e yaklaştı ve onunla konuştu.
"Çok acıyor mu?"
İhtiyatlı bir şekilde sorduğunda, Altair'in kaşları seğirdi.
"Ya acıyorsa?"
“Ben… acaba elini tutabilir miyim diye düşünüyordum… Ben küçükken annem, ben hastayken elimi tutardı ve bu beni daha iyi hissettirirdi… Ama hiç bu kadar ciddi şekilde yaralanmamıştım…. ”
Çok çocukça bir çözüm müydü?
Sözlerinin sonunda mırıldanıp boğuk bir sesle konuşurken, Altair'in kaşları bir kez daha seğirdi. Kısa bir süre sonra ona elini uzattı.
"Acıtıyor."
"Pardon?"
"Yaralanırsam elimi tutacağını söylediğini sanıyordum? Acele et ve tut. O zaman daha az acı verici olacağını düşünüyorum.”
"Evet-evet!"
Altair'in ısrarıyla, küçük ellerini büyük olan eline doladı. Altair'in eli biraz ısınmıştı. Belki de yarası yüzünden biraz hastaydı (Eva : kızarmış ya, bu bölüm yumuş yumuş olduk ~~❈❈❈
Tedavinin ardından doktor bazı önlemler aldl.
‘Zorla hareket etmesine izin vermeyin, hasta hissettiğinde ağrı kesici almasını söyleyin ve sargısını her gün değiştirin.’
Nadia kapıyı açtı ve unutmamak için doktorun ricasını birkaç kez hatırladı. Altair, belki de ağrı kesicilerin yan etkisinden dolayı gözleri sımsıkı kapalı uyuyordu.
Bir süredir çiftin yatak odasından uzak kalan Altair'in burada yatıyor olması kendisini bir garip hissettirdi.
Ama çok geçmeden kafasını salladı, düşüncelerinden sıyrıldı ve yatağa oturdu.
Şimdilik iyileşene kadar Altair'e iyi bakalım! Bu bir eşin rolü! (Eva :yine mi rol ya)
Altair'e coşkuyla bakarken, bir nedenden ötürü Altair'in göz kapakları titriyor gibiydi. Ama uyuduğuna göre, bu onun kendi illüzyonu olmalıydı.~takip etmeyi, yorum yapmayı ve puan vermeyi unutmayın ~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muhtemelen evlenirken bir hata yaptım
RomanceRoman dünyasında bir karaktere reenkarne oldum. Tüm karakterlerin kötü adam tarafından kafasının kesildiği yıkıcı bir romanda. Gerçek hikaye başlamadan önce, korkunç başkentten uzak durmalıyım. Bu yüzden kırsal kesimde fakir bir baronla evlendim...