16.Bölüm.
Altair, herkesin karşı çıkmasına rağmen ejderhayı yakalamak için Rembrew Bölgesi'ne tek başına bir keşif gezisine çıkmaya karar verdi.
Ayrılış üç gün sonra planlandığında, Aylesford Kalesi garip bir şekilde kaotik bir atmosferle doluydu.
Altair tek sakin gibi görünüyordu.
Pavel ve Anna gibi kaptanlarını tek başlarına göndermek zorunda kalan şövalyeler endişelerini gizleyemediler ve Nadia da ıstırap içindeydi.
Altair, karısı gibi onun için daha çok endişelenmesini isteyerek ne demek istedi?
Düzgün bir eş rolünü oynayacağına söz vermişti, bu yüzden cevabı bulmak ve Altair ayrılana kadar ona "daha çok bir eş gibi" bakmak istedi.
Ancak bütün gün homurdanıp düşündükten sonra, bu şekilde asla bir cevap bulamayacağına dair umutsuz bir sonuca vardı.
Şimdiye kadar kendini odasına kapatmış, kitap okuyarak bilgi biriktirmiş, ancak 'kocama nasıl bir eş gibi bakacağım' konusunda hâlâ bir bilgiye ulaşamamıştı.
Kitapların dünyadaki tüm bilgilere sahip olduğunu söylemek ne büyük bir yalandı!
Homurdandı ve arkadaşından yardım istemeye karar verdi.
Anna.
"Evet Madam."
"Bir eş gibi bir kocaya nasıl bakılacağını biliyor musun?"
“Kadın kocasına nasıl bakmalı mı?”
Saçını taramakta olan Anna başını yana eğip düşüncelere daldı.
"Bunun nedeni lordun ejderhayı avlamak için ayrılması mı?"
"…Evet. Lord'a onun için endişelendiğimi söyledim ama benden ona daha çok bir eş gibi ilgimi göstermemi istedi..."
"Hmm... O zaman bu olabilir mi?"
"O?"
“Doğu'da, koca tehlikeli bir yere gittiğinde kadının kendisine bir dilek bileziği yapması adettendir. İki tane birbirinin aynısı yapar ve ikisi de diğer kişinin huzuru için dua ederken onları giyerdi. Dilek bileziği kopmazsa ve sağlamsa karşıdaki kişinin de güvende olduğuna inanılır.”
"Yani böyle bir gelenek varmış."
Başkentte bulunamayan bir gelenekti. Diğer ülkelerle sınır komşusu olduğu için, büyük ve küçük savaşların sık sık yaşandığı Doğu'da var olan bir gelenek gibi görünüyordu.
“Yapması zor mu? Ellerimi o kadar iyi kullanmıyorum.
"Çok basit. Size yardım edeceğim, birlikte başaralım! Saçınızla işim biter bitmez malzemeleri almaya gideceğim, Madam.”
❈❈❈
Anna'nın dediği gibi bileklik yapmak zor olmadı. Aslında oldukça kolaydı. Tek yapması gereken, farklı renklerde üç iplik örmek ve bunları birbirine düğümlemekti.
Yine de, Nadia ellerinde o kadar becerikli olmadığı için bu bile zordu ve bitmiş bileklik biraz özensizdi.
"Bu iyi olacak mı? Çok çirkin, değil mi?”
Anna, ipleri birbirine dolanmış çirkin bileziğe bakarak mırıldanırken onu cesaretlendirdi.
"Öncelikle lordun estetiğe gözü yok, bu yüzden çirkin olduğunu bile anlamayacak!"
Eh, bu sadece bunun kesinlikle iğrenç olduğu anlamına gelir….
Anna'nın teselli sözleri üzerine morali daha da bozuldu ama yine de kabul etti.
Nihayet Altair'in Rembrew Bölgesi'ne gitme günü gelmişti.
Henüz şafaktan önce olduğu için çevre karanlıktı, ancak söz verilen zamanda varmaktan başka seçeneği olmadığını söyledi.
Nadia, elinde bir fenerle Anna'nın rehberliğini izleyerek ihtiyatlı bir şekilde kaleden dışarı çıktı.
Girişe vardıklarında, ayrılmaya hazırlanan Altair'in kendisini karşılamaya gelen Blan ve Pavel ile konuştuğu görüldü.
"Ha? Madam!”
Dev siyah at onu ilk fark edip kişnediğinde, Blan sıcak bir şekilde gülümsedi ve onu selamladı. Pavel daha sonra onu da selamlamak için kibarca eğildi ve Altair ona bakmak için başını çevirdi.
"Beni uğurlamak zorunda olmadığını çünkü çok erken olduğunu sana söylemeliydim."
Altair, Pavel'e ona hiçbir şey söylemediği için sitemli bir bakış attı, ama Pavel hızla öne çıktı ve inkar edercesine ellerini salladı.
"Onun suçu değil! Pavel kesinlikle bana söyledi! Ben sadece seni uğurlamak istedim... O zamanlar benden bir eş olarak daha dikkatli olmamı istedin... yani ben de öyle yapacağım."
Doğru cevabı bulmuş olmanın gururuyla Altair'e cesurca yaklaşırken, altair biraz sıkıntılı bir yüzle Pavel ve Blan'a baktı.
"Olacaksın? Burada mı? Şimdi mi?"
"Evet. Başka bir yere mi gitmemiz gerekiyor? Yine de burada yapabileceğimi düşünüyorum…”
"İzleyen çok sayıda göz var." (Eva :yok öpücük mü istiyormuş bizim beyefendi ┑( ̄▽ ̄)┍
"Uh... diğer insanların izlemesi fark eder mi...?"
Tek yapması gereken bileziği teslim etmekti, ama başka bir yere taşınması veya insanların bakışlarından kaçınması mı gerekiyordu?
Nadia kafa karışıklığı içinde başını yana yatırırken, Altair elini ensesine koyarken rahatsız bir şekilde mırıldandı.
"Peki, eğer ısrar edersen..."
Altair buna izin vermişti, yani endişelenecek bir şey yoktu.
Bunun üzerine Nadia bileziği çıkardı ve Altair'in elini tuttu.
Büyük, sağlam elleri onunkinden tamamen farklıydı. Sanki küçük bir güçle her şeyi ezebilirlermiş gibi görünüyordu.
Garip bir şekilde, Altair'in eline dokunduğunda, onun beceriksizliğini hissedebiliyordu.
Ah doğru! Gereksiz düşüncelerin zamanı değil!
Çabucak kendine geldi ve bileziği Altair'in bileğine taktı. Beceriksizce yapılmış bir bileklikti ama bileğine taktığında o kadar da kötü görünmüyordu.
Görevi bitirdiğinde ve gururla Altair'e baktığında, gözleri bir nedenden dolayı kapalı olduğu için şaşkına döndü, ki bu oldukça tuhaftı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muhtemelen evlenirken bir hata yaptım
RomansaRoman dünyasında bir karaktere reenkarne oldum. Tüm karakterlerin kötü adam tarafından kafasının kesildiği yıkıcı bir romanda. Gerçek hikaye başlamadan önce, korkunç başkentten uzak durmalıyım. Bu yüzden kırsal kesimde fakir bir baronla evlendim...