Bölüm 13. Eli şaşırtıcı derecede sıcak
Üçüncü Prens, Orca Lupes.
Romanda, zayıf durumu nedeniyle taht mücadelesinden vazgeçmiş gibi görünse de gerçekte, iyileşmek bahanesiyle imparatorluğun dört bir yanında dolaşan, aslında yetiştirilmek üzere yetenekler toplayan hırslı bir adamdı. onun tarafında Altair, Orca'nın toplanan adamları arasında en iyisiydi.
Üçüncü prensin onu rakip olarak görmedikleri için dikkatsiz davranan kardeşleri, en önde Altair olmak üzere çaresizce ona karşı çöktüler.
Orca imparatoru bile fethettikten sonra onu desteklemeyen soylular öldü. Nadia da bu kaotik tayfuna kapıldı ve boynunu kesti.
ah…
Romanda tasvir edilen acımasız tasfiyeleri düşünmek bile tüylerini diken diken etti.
"Toplantı ne zaman?"
"İki ay sonra."
Ne yakın ne de uzaktı.
Kötü adam olacak bir adam ile onu bu kötü yolda yönlendiren bir adam arasındaki buluşma olacak.
İyice bağlanmış boynu bir nedenden dolayı soğumuş gibi hissetti, bu yüzden farkında olmadan elini ensesinden sarkıttı. Altair onun hareketine kaşlarını çattı ve yatağın önüne doğru yürüdü, battaniyeyi çenesine kadar örterek onu örttü.
"Her neyse, şimdilik biraz dinlen, yüzün solgun."
"Tamam …"
Sert bir şekilde cevap verdi ve gözlerini sımsıkı kapattı ama uyku hali çoktan kaybolmuştu.
Altair ve Orca bu av sezonunda ilk kez karşılaşıp yakınlaşabilecekler mi?
Ancak romanda iki adamın savaş alanında birlikte savaştığı ve bir bağ oluşturduğu ortaya çıkıyor.
Komşu bir ülke sınıra baktığında savaş patlak verdiğinde, imparator üçüncü Prens Orca'yı 'İmparatorluk ailesi imparatorluğun hatırı için savaşıyor!' imajını yaymak için cepheye gönderdi.
Orca, dengesiz sağlığıyla biliniyordu, bu yüzden genellikle ölüme gönderildi. Herkes onun savaş alanında öleceğini düşündü.
Ancak Orca, herkesin beklentisiyle alay edercesine şanlı bir zaferle başkente güvenle döndü. O andan itibaren gerçek doğasını göstermeye başladı.
Belki de romanda ortaya çıkmayan gizli bir ortam vardı!
Orca ve Altair birbirlerini savaştan önce tanıyor olabilirlerdi ya da ilişkileri bu av sezonunda başlamış olabilirdi...
"Dur."
Altair'in kararlı sesi onun düşünce zincirini yarıda kesti.
Kafasında Altair'i düşünürken irkildi ve Altair parmağıyla alnına hafifçe vurunca gözlerini açtı.
"Kafanın içinde ta buraya yuvarlanan tekerleklerin sesini duyabiliyorum. Doğulu soylularla tanışmamıza iki ay kaldı, bu yüzden fazla düşünmene gerek yok."
"Bu değil-…"
"Uyu."
Daha fazla bir şey söyleyemeden Altair'in iri eli gözlerini kapattı. Bir anda, karanlık görüşünün üzerine çöktüğünde, garip bir denge duygusu hissetti.
Üstelik…
Eli şaşırtıcı derecede sıcak!
Altair'in yüzündeki sıcaklık sayesinde, unuttuğu bitkinlik vücudunu yeniden doldurdu.
Yavaş yavaş, sayısız düşünce uçup gitti ve üzerine hızla huzurlu bir uyku geldi.
❈❈❈
"İki ay sonra av sezonu için Doğu Asilzadelerinin toplantısına katılacağım."
Altair, Nadia'nın durumunu bir an inceledikten sonra ofisine döndü. Masanın üzerine dağılmış kağıtları düzenlemekte olan Pavel, beyanı üzerine başını yana eğdi.
Eski baronun Aylesford'un sahibi olduğu zamanlarda, Altair sık sık toplantılara ailesine eşlik ederdi. Ancak unvanı devraldığından beri ilk kez kendi başına gitmeye karar verdi.
"Neden orada? Davete bir kez bile bakıp sinir bozucu olduğunu söylemedin.”
“Sadece böyle oldu.”
Altair basitçe söyledi, ama hiçbir şekilde basit değildi.
Diğer soylular güzel giyimli ve çok sayıda hizmetkarla birlikte gelirdi ama Aylesford için durum kesinlikle böyle değildi.
“Lordum, hazırlayacak çok şeyimiz olacak. Doğru olduğunu biliyorsunuz?"
Pavel onaylamak istercesine sorduğunda, Altair her zamanki ifadesiz yüzüyle başını salladı.
“Hizmetçi tutmamız gerekecek. Şimdiye kadar kendi haline bıraktım ama artık bir madamımız olduğu için eskisi gibi kabaca yapamıyorum.
"Bu doğru."
Bu yanlış değil.
Şimdiye kadar aşırı verimlilik sağlayan Aylesford'un durumu alışılmadıktı. Ama sıradan soylular düşünüldüğünde, Altair'in ve Nadia'nın ellerinden gelenin en iyisini yapması gerektiği doğruydu.
"Ama sorun para... Ah!"
Endişeyle konuşan Pavel'in aklına çok geçmeden iyi bir fikir geldi.
"Şans eseri, Madam size getirdiği çeyizi para olarak kullanabileceğimizi söyledi mi?"
Soylular evlendiklerinde bile özel mülkiyet paylaşımı katıydı. Kadının evlilikte getirdiği çeyiz kendi malı olacaktır.
Boşanma halinde o para kadın tarafından da alınabileceğinden, kocanın ona dokunması ayıp sayılırdı.
Ancak, ailenin koşullarına bağlı olarak, kadının mal varlığını ileri sürdüğü birçok durum olmuştur.
Her halükarda, sevinçlerini ve üzüntülerini birlikte paylaştıkları bir aile olarak çoktan katılmışlardı. Pavel, iyi huylu hanımın malikanenin durumunu kontrol ettikten sonra isteyerek ona çeyiz teklif edebileceğini düşündü.
Ancak Pavel'in güzel vizyonu, Altair'in sonraki sözleriyle paramparça oldu.
“Çeyiz karımın malıdır. Önce o teklif etse bile, reddetmek zorundasın. Tuhaf hiçbir şeye göz dikme, Pavel.”
"Neden onun servetini çarçur edeyim ki? Durumumuz çok kötü olduğu için. Şu anda toplantıya gitmek için hazırlanmak biraz…”
"Rembrew'un isteğini kabul edeceğim."
Canı sıkılan Altair, Pavel'in lafı uzatmaya meyilli sözlerini kesti. Pavel, efendisinin sözlerine şaşkınlıkla gözlerini açtı.
"Bunu çoktan reddettin ama? Çok fazla değişken olduğu için çok riskli.”
“Bunun yerine, maaş yüksek. Buna bir kez gidersek, bir yıl boyunca iyi olacağız.
"Doğru ama çok tehlikeli. Normal canavarlarla değil, ejderhalarla uğraşmak zorunda kalırsınız..."
Pavel, söylediği sözlere dayanamadı ve ağzını sıkıca kapattı.
Ejderha, Doğu sıradağlarındaki canavarlar arasında en güçlüsüydü. Sadece kılıç darbeleriyle derisine tek bir çizik dahi alamayan bir yaratıktı. Bu nedenle, yalnızca aura kullanan şövalyeler onunla başa çıkabilirdi.
Doğu'da auranı olan tek kişi Altair'di.
Ejderhaların musallat olması nedeniyle en çok zarara uğrayan Lembrew bölgesi, büyük bir ödülle çaresizce yardım çağrısında bulundu. Yine de Altair, şövalyelerin güvenliğini düşünerek isteklerini reddetti.
Ama işler değişmişti.
"Sadece en seçkinleri alıyorum, yoluma çıkanları bırakıyorum. Bunu şövalyelere duyuracağım. Sefer için ihtiyacımız olan malzemeleri hazırla.”
"Madamdan size yardım etmesini isteseniz daha iyi olur..."
Altair ona şiddetle ters ters baktığında, Pavel daha fazla söz söyleyemedi.
O, Aylesford Baronu'ydu ve Lordun emirleri mutlaktı.
"..Anladım."
Pavel somurtkan bir yüzle başını eğdi ama aklına bir fikir geldi.
Lord yapamıyorsa, ben yaparım!
Uşak olarak küstah olabilir ama Madam'ın durumu anlayacağını düşündü.
Böyle tuhaf bir inanca sahip olması onun için komikti ama muhtemelen yanlış olmayacağını düşündü.
❈❈❈
Belki de bütün gün yatakta uzanıp dinlenmesi sayesinde ertesi gün vücudu çok hafif hissediyordu.
Yine de kalbi hâlâ çözülmemiş sorularla doluydu, bu yüzden Altair'in kendisine verdiği davet onu derinden rahatsız etmişti.
Altair neden üçüncü Prens ile el ele verdi ve her şeyden önce bir kötü adam oldu?
Ona üçüncü Prensi tanıyıp tanımadığını sorduğu düşünüldüğünde, şu anki Altair'in Prens Orca ile herhangi bir teması yok gibi görünüyordu.
Kafasında birkaç olası senaryo kurmuştu.
1. Orca adlı kişiye ondan hoşlandığı için sadık oldu. (Eva: Yoksa ship mi var? Nerede nerede)
2. Orca, paraya düşkün Altair'i imparatorluk ailesinin zenginliğiyle kandırdı.
3. Altair'in güce ihtiyacı olduğunu düşünmesine neden olan bir olay yaşandı ve ilgisi Orca ile örtüştü.
Üçüncü vaka henüz bilinmiyor…
Ancak ikinci vaka için endişelenmenize gerek yoktu.
Bir insan bir mana taşı madeni bulduktan sonra neden mali durumu hakkında endişelenmek zorunda kalsın ki? İmparatorluğun en zengin adamı olacaktı!
Kafasında ikinci senaryonun üzerini çizdi, sonra geriye sadece birincisi kaldı.
Romandaki Orca kesinlikle iyi bir izlenim bıraktı.
Gümüş saçlı ve turuncu gözlü nazik prens herkes tarafından sevildi. Daha da fazlaydı çünkü her zaman gülümserdi, o kadar çok ki gözleri nadiren düzgün bir şekilde görülebiliyordu.
Ama gülümsemesini sildiğinde ve gözlerindeki acımasız bakış ortaya çıktığında, bıraktığı izlenim herkesten daha keskindi!
Tilki benzeri bir insan olduğu söylenebilir.
İnsanları kendine çekme konusunda doğal bir yeteneği vardı.
Altair, ilk olasılıkla aynı nedenle Orca'nın kişisi olduysa, o zaman ikisi arasındaki gizli anlaşmayı nasıl önleyebilirdi?
Ne kadar düşünürse düşünsün, 'Mümkün olduğu kadar dedikodu yapalım da Altair, Orca hakkında kötü bir izlenim bıraksın!' gibi ancak çocukça çözümler üretebiliyordu.
Boş ver. Orca ile görüşme zaten iki ay sonra.
Şimdilik, elinden geleni yapması gerekiyordu. Bu, mana taşı madenini bulmak ve araziyi zenginleştirmekti.
Mana Taşı Madeni'ni bulmak için sıradağları keşfetmem gerekecek!
Aslen uzak başkentli olan eşinin dağlarda mana olduğunu iddia etmesi tuhaf gelebilirdi ama böyle bir görüşle ilerlemenin sırası değildi.
Şövalyelerden aramayı istemek daha iyi olur mu?
Aylesford şövalyeleri sıradağlar hakkında herkesten daha çok şey biliyorlardı ve ayrıca buralarda sık sık dolaşan canavarlarla da baş edebiliyorlardı. Bunun için bu role daha uygun olamazlardı.
Ama şövalyelerin ricamı dinleyip dinlemeyeceklerini bilmiyorum...
Önce Altair'e danışsa ve sonra plana devam etse, şövalyelerden kolayca yardım alabilirdi. Ancak madenin varlığı öğrenilene kadar, işi gayri resmi olarak sürdürmek istedi.
Lord'un resmi emriyle geniş çaplı bir arama yapılırsa ve Mana Taşı Madeni bulunamazsa itibarını kaybedebilir.
Altair'in yalan söylediği ve insan gücünü anlamsızca kullandığı için onu eleştireceğinden korkuyordu. Ve karısı layık olmadığı için kovulabilir.
O yüzden önce bunu bir sır olarak saklayalım!
Kafasında bir plan kurduktan sonra oturduğu yerden fırladı.
❈❈❈
Birinden iyilik istemek için rüşvete ihtiyacı vardı.
Becerikli şefin yaptığı sandviçleri büyük bir sepete koydu ve antrenman sahasına yöneldi.
Tüm şövalyelere dağıtmak niyetiyle sepeti doldurdu ama sandığından daha ağırdı, bu yüzden hareket etse terleyecekmiş gibi hissetti.Eğitim sahasının yerini çoktan biliyordu. Ve girişe yaklaşıp içeri dikkatlice baktığında, şansına, Altair'i görmedi.
Bence zamanlama doğru…
Tereddüt edip bu kadar sıkı çalışan şövalyeleri rahatsız edip edemeyeceğini görmek için içeri bakarken gözleri yerde oturmuş havluyla terini silen Blan'ınkilerle buluştu.
Alışık olmadığı bir durumda olduğu için zorlukla gülümseyip el salladığında, Blan yıldırım çarpmış biri gibi koltuğundan fırladı.
"Madam?"
Blan ona usulca seslendiğinde, sıkı bir şekilde antrenman yapan şövalyeler birer birer hareket etmeyi bıraktılar. Herkesin gözleri ona dönünce daha da utandı ve yüzü biraz kızardı.
"Madam?"
"Madam burada!"
"Ne? Madam neden burada?”
Mırıltıyı duyunca hemen kaçmak istedi ama yapamadı çünkü onlardan bir şey isteyecekti.
"Herkesin zor zamanlar geçirdiğini düşündüm, bu yüzden size biraz atıştırmalık getirdim."
"Evet? Atıştırmalıklar?”
Blan hemen ona koştu ve sepeti aldı.
Yine de inanılmaz derecede ağır…
Blan'ın tek eliyle sepeti hafifçe kaldırdığını görünce hayretler içinde kaldı ve ağzı hafifçe aralandı. Çok geçmeden Cain ona yaklaşırken sepete baktı ve sordu.
"Bunu bizim için mi yaptınız, Madam?"
"Evet. Sandviçler ama bunda pek iyi değilim, bu yüzden şef bana yardım etti…”
O gevezelik ederken şövalyeler ona bakıyorlardı. Odasından çıktığı anda yanında olan cesareti yavaş yavaş azalıyor gibiydi.
"Beğenmediyseniz yemek zorunda değilsiniz..."
Bunu söyledikten sonra, sepeti almak için çekingen bir şekilde kolunu uzattı. O zaman…
“VAY! Teşekkürler Madam!!"
Şövalyeler tezahürat yaptı ve sepetin önüne koştu.~takip etmeyi, yorum yapmayı ve puan vermeyi unutmayın ~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muhtemelen evlenirken bir hata yaptım
RomanceRoman dünyasında bir karaktere reenkarne oldum. Tüm karakterlerin kötü adam tarafından kafasının kesildiği yıkıcı bir romanda. Gerçek hikaye başlamadan önce, korkunç başkentten uzak durmalıyım. Bu yüzden kırsal kesimde fakir bir baronla evlendim...