17.

3.6K 199 39
                                    

"Barış"

"Sahra"

"Barış"

"Sahra"

Üzerimdeki şaşkınlığı atınca kenara çekilmiştim girsin diye. O geçince kapıyı kapatıp arkasından gittim.

"Esra yok mu?" diyerek bana baktı. Sanki burada olmadığını biliyormuş ama emin olmak için sormuş gibi. Ya da ben iyice şizofren oldum ki ikinci seçenek daha mantıklıydı. Kafamı hayır anlamında salladım. 

"Sen gelmeden iki dakika önce gitti" dedim. Lan Esra hainlik yapıp Barış'ı buraya çağırıp gitmiş midir? Dizilerdeki gibi kapıyı da üzerimize kitlemiş midir? Koşarak kapıyı açtım. Ee bu kapı açıldı. Kapıyı kapatıp arkamı döndüğümde Barış'ı gördüm.

"Bir şey mi oldu?" Sırıtıyor muydu o. Hayır anlamında kafamı sallayıp yanından geçtim. Koltuğa oturunca o da karşıma oturmuştu. Bana çok fazla dikkatli bakınca kafamı bir şey mi oldu anlamında sallayıp ona baktım. Hala bana baktığını görünce "Neden öyle bakıyorsun?" 

"Yok hayır sadece aklıma geçen maç geldi de" Ay hayır ya niye aklına geliyor ki .

"Bence hiç gelmesin aklına" diyerek fikir sundum.

"Niye gelmesin ki?"

"Niye gelsin ki?"

"Kazandık ya o yüzden"

"He sen o yüzden"

"Sen ne sandın ki?" Of şuan çok fena rezil oluyorum birisi beni kurtarsın.

"Hiç" diyerek kısa kestim. Her an ifşa olabilirim korkuyorum.

"Ee hayat nasıl gidiyor Sahra?" İsmime gereksiz yere vurgu mu yapmıştı. Ay cidden kendimi hiç iyi hissetmiyorum.

"İyi gidiyor Barış senin?" Şuan suratımdaki gülümsemeyi görseniz en yapmacık gülüş ödülünü alabilirdim. 

"İyi iyi"

"Ama anonimlik zor iş değil mi Sahra?"

^^^^^^^^^
~Zor iş be gülüm😩

~Galiba ifşa olduk🔍

~⭐'a basar mısınız...

Futbol Aşkım -Texting-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin