Telefonun çalmasıyla uyanmıştım. Kafamı yastığın altına sokarak telefonun susmasını bekledim. Ama telefon sustuktan üç saniye sonra tekrar çalmaya başladı.
"Söylenmedi hiç sana layık düşler benden önce"
"Biliyorsun sende ince ince"
"Yangın yeri hep buralar sayende" Daha fazla dayanamayarak telefonu açtım.
"Abi sabah sabah ne var amına koyayım." Uyku hassas noktamdır. Bileesiniz.
"Abi mi olduk eski anonim." Duyduğum sesle hemen gözlerimi açmıştım. Ekranda yazan futbolcu aşkımı görünce "Aa kocammış" diyerek sırıttım. Tabi bunu Barış göremedi ama olsun.
"Bu arada sabah değil akşam olmak üzere haberin olsun." Saate baktım. Yuh lan saat iki olmuştu. Aklıma dün gece gelince ağlayacak gibi oldum. En son hatırladığım şey Barış'ın omzunda uyuduğumdu.
"Ne oldu bir sessizleştin" diyerek güldü pislik adam.
"Yok saate bakıyordum ondan yeni uyandım ya daha uykum açılmadı."
"Doğrudur dün maç bitince uyudun zaten bir on dört saattir uyuyorsun."
"Olabilir canım öyle şeyler."
"Tabi benim de omzumda uyudun ya onun da etkisi vardır" diyerek güldü.
"Ha ha ha çok komiksin."
"Kızım resmen dün yanında durayım diye bir ağlamadığın kaldı" diyerek daha çok güldü piç.
"Ben öyle bir şey demem götlük yapma Barış"
"Sana yalan borcum mu var kızım"
"Olabilir neden olmasın"
"Tamam Sahra demedin dün bir şey" diyerek pes etti. Böyle adam ederler işte.
"Biliyordum zaten."
"Neyse ne yapıyorsun bugün?"
"Yatıcam antrenmana gidiceğim tekrar yatıcam sonra sen?"
"Bende futbol oynayacaktım."
"Sen oyna çünkü bugün futbol oynayacak havam yok."
"Off tamam"
"Pişt karına oflama ayrıca o sahada bugün ağlamak istemezsin diye düşünüyorum" diye artistlik yaptım.
"Güleyim bari kızım sen ağlama" diyerek oda altta kalmadı.
"Hayde Barış hayde yarın görüşürüz." diyerek telefonu kapattım. Yalnız Barış'a odun deyip kendimin daha beter odun olması. O değilde benim karnım çok acıkmıştı. Yataktan kalkıp kendime kahvaltı hazırlamıştım. Bir güzel yedikten sonra hazırlanmak için odama geldim. Çok büyük sorunlarımdan biri olan bugün ne giysem.
^^^^^^^^^
~Sahra acıkınca bende acıktım ya da kendim acıktığım için öyle yazdım bdmdmsmsmsk~Cidden bugün ne giysem sorunu çok kötü
~Telefon zil sesimiz nasıl?
~⭐'a basar mısınız...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Futbol Aşkım -Texting-
ChickLitFutbolcu aşkım: Tamam sakin diğer maçta kazanıcaz inşallah Siz: Evet eveettt Siz: İcardim de gelse Siz: Bi İcardi bi sen gelsen yeter Başlama tarihi: 09.08.23 Bitiş tarihi: 28.08.23