31

1.3K 87 12
                                    

"Nasıl lan" diyerek bana baktı Yunus.

"Şöyle ki Yunus" diyerek kendimi işaret ettim daha sonra sahayı işaret ederek" Bende oynayacağım işte neyini anlamadınız" dedim.

Arif "Tamam sakin ol yenge oynarsın" dedikten sonra Yunus'a dönüp "Oğlum saçların gitsin istiyorsan biraz daha konuş" dedi. Kısık sesle söylediğini düşünüyordu ama buradaki herkes onu duymuştu. Hatta bunu fark edince bana dönüp "Yenge yanlış anlama senin tarafındayım" demiş ve kedi bakışları atmıştı.

"Bir de sürekli yenge demezseniz sevinirim kendimi yaşlı gibi hissediyorum."

"Ne diyelim yenge" dedi Arif.

"Sahra de Arif."

"Tamam yenge aman Sahra." 

"Tanışma faslınız bittiyse takımı kuralım mı?" dedi  Barış. Ne aile mi kuralım. Biliyordum ya bana aşık.

"Tamam kuralım kim kursun?"

"Bence yengeyle Barış kursun" dedi Arif. Yok ben bu çocuğa öğretemeyecektim adımı.

"Tamam da Sahra kurabilir mi?" dedikten sonra " Yani yanlış anlama Sahra ama takımın nasıl oynadığını çok bilmiyorsun ya" dedi Mustafa. Oğlum ben neleri biliyorum sizin nasıl oynadığını mı bilmeyeceğim.

"Kurabilirim eğer beğenmezseniz siz tekrar kurarsınız" diyerek fikir sundum.

"Tamam öyle yapalım."

"Tamam ilk sen başla Sahra" dedi Barış. Çocuklara göz gezdirip kimi alsam diye baktım. Öncelik kale olsa iyi olurdu.

"Serhat" dedim. Barış biraz bekledikten sonra "Çağrı" demişti. Oda kaleci almıştı. Normalde Esad'ı alırdım ama "Arif" dedim. Arif gülerek yanıma gelmişti.

"Merak etme yenge çok iyi takım kuracağız."

"Sen merak etme oğlum ben herkesin nasıl oynadığını biliyorum" diyerek göz kırptım.

"Mesela ne biliyorsun yenge?"

Sesimi alçaltıp Arif'e döndüm "Mesela yengecim sen yirmi dört yaşındasın iki yıldır sapsın en sevdiğin futbolcu Ronaldo ve Fenerbahçelisin. Daha saymamı ister misin?" dedim. Şaşırmış halde bana bakıyordu. Ne sandınız oğlum birine platonikseniz neredeyse her şeyini bilmeniz lazım. Tabi bir de suç ortağınız olmalı.

"Tamam yenge bundan sonra sen Hürrem ben Gül ağa" diyerek önümde eğildi. Evet şuan erkek halimi bulmuştum.

"Arkadaşlar takım kuruyoruz ya" dedi Barış. O biraz sinirli miydi? Daha sonra ikimizde takımları kurmuştuk. Bence çok güzel bir takım kurmuştum. İlk onlar başlayacaktı. Herkesi etrafıma toplayıp konuşmaya başladım.

"Arkadaşlar bence takımımız güzel oldu." 

"Bu arada Sahra takımı neye göre kurdun" dedi Selim.

"Şimdi şöyle Selim en sevdiğim insanları aldım." Ne yani yalan mı söyleyeyim.

"Of şaka yapıyorsun değil mi?" 

"Hayır niye şaka yapayım Selim."

"İkinci beni aldı sizden daha çok seviyormuş" diye hava attı Arif. Gülerek ona baktım.

"Ona bakılırsa ilk beni aldı ve bana Muslera dedi." Bunu diyen Serhat'tı.

"Hayır beni"

"Ne alaka sen Arif" dedi Serhat. Gülerek "Tamam arkadaşlar şimdi maçımıza bakıyoruz ve onları yeniyoruz tamam mı?" diyerek hepsine baktım.

^^^^^^^^^
~Yalnız Arif faw

~Sizin en sevdiğiniz karakter kiimm?

~⭐'a basar mısınız...



Futbol Aşkım -Texting-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin