11

145 29 135
                                    

Sabahın erken saatlerinde, birbirinden tamamen alakasız olan altı kişinin toplandığı bir kahvaltı masasında sohbet ne kadar akıcı ve keyifli olabilirse eğer, Hoseok'un evinde hazırlanmış olan kahvaltı masasında da sohbet tam o kadar keyifliydi. Her şeyden habersiz olan Haerim, sevgilisinin aklına gelen bu fikri Jimin ve Hoseok'a iletmek için seçilen elçi olarak arkadaşına söylediğinde, olumlu yanıt almasına gerçekten sevinmişti ve bu sebepten ötürü de masada durumdan en keyif alan kişi kendisiydi.

Tatilinin son günüydü ve arkadaşıyla arkadaşının sevgilisinin, bu emrivaki davete karşı bile onları oldukça nazik karşılamaları içini bir nebze olsun rahatlatırken, gitmeden önce Jimin'le keyifle sohbet etmeye çalışıyordu. Fakat Jimin, zihninde dolanıp duran tonlarca düşüncenin arasında Haerim'in söylediklerine odak veremediği için, genç kadın nihayet pes ederek masada bulunan herkes gibi yemeğine odaklamıştı. "Krep enfes olmuş ellerinize sağlık." Haerim söylediğinde Jimin yanıtlamıştı arkadaşını. "Afiyet olsun, Hoseok yaptı." bir yandan da esmer olana dönüp gülümsemeyi ihmal etmemişti elbette.

İkili masaya geldiğinden beri Seungjo'nun tuhaf bir bakışı vardı ikisine karşı. Hoseok her ne kadar aldırış etmese de Jimin oldukça rahatsızdı bu durumdan ve bu sebepten ötürü de ikide bir yerinde rahatsızca kıpırdanıyordu. Bu durum ise yanında oturan Hoseok tarafından fark edilmiş, Jimin'in kucağında birleştirdiği elleri arasına kendi elini sokarak parmaklarını birbirine geçirmelerine sebep olmuştu. Jimin elinde hissettiği temasla esmer olana döndüğünde ise Hoseok'un güven verici gülümsemesiyle karşılaşmış ve bu ufak temas bile rahatlamasına sebep olduğunda, Jimin için bile beklenmedik olan bu reaksiyon, küçük olanın yüzüne hafif bir tebessümün yerleşmesine sebep olmuştu.

Masadaki sessizlik hakimiyetini sürdürürken, bu derin sessizlik istemsiz bir gerginliği de beraberinde getirmişti. Herkesin iç dünyasında yaşadığı çatışmalar ve düşünceler somut hâle gelmiş ve her an patlamaya hazır bir bomba misali, masanın ortasına düşmüştü adeta. Fakat tam o saniye, Jimin ve Hoseok ortamdan yavaş yavaş soyutlanırlarken, Seungjo'nun sinirden titrettiği dizleri, yüksek masa sayesinde sadece yanında oturan Haerim tarafından fark edilmiş ve genç kadın sevgilisindeki bu gerginliğe anlam verememişti.

"Hayatım iyi misin?" Elini Seungjo'nun dakikada sayısız kez salladığı bacağına atarak yumuşak bir tonda sorduğunda, Seungjo dalgınlığından sıyrılmış ve sevgilisine dönerek gülümsemişti. "İyiyim bebeğim, sıkıntı yok." Haerim anlam veremese de üstünde durmamayı seçtiğinde, bu manzara elbette ki Hoseok'un gözünden kaçmamış ve krizi fırsata çevirmek adına tabağındaki krepten bir parça keserek üzerine çilek reçeli sürmüştü.

"Sevgilim, doğru dürüst hiçbir şey yemedin." Hoseok, elindeki çilek reçeli sürdüğü krep parçasını Jimin'in ağzına verirken söylediğinde, bir gözü de Seungjo'nun üzerindeydi. "İştahım yok hyung, yemek istemiyorum." Jimin, esmer olanı kırmamak için verdiği lokmayı zor da olsa ağzında çevirse de dahasını istemediğini belirtmişti. "Jimin, hiçbir şey yemedin ki ama en azından birkaç lokma ye." Hoseok bunu biraz öncekine nazaran daha sessiz söylemişti, bu defa odağı Seungjo'dan çok Jimin'di çünkü.

"Hyung gerçekten midem almıyor." Hoseok telaşla elini Jimin'in alnına çıkarmıştı. "Ateşin de yok, hasta gibi de görünmüyorsun." Jimin başını sallamıştı iki yana. "İyiyim hyung merak etme, biraz midem bulanıyor sadece." Jimin bakışlarını kaçırarak söylemiş ve sadece büyük olanın duyabileceği şekilde devam etmişti. "Sanırım gerildim biraz. O yüzden." Hoseok bunun asıl sebebinin Seungjo olduğunu anlamış ve burnundan derin bir nefes vermişti. "Bana bak bakayım bi," İşaret ve baş parmağıyla hafifçe Jimin'in çenesinden tutarak sarışın olanın bakışlarını kendisine çevirmiş ve gülümsemişti. "Seni bu kadar germesine izin verme Jimin-ah. Fark ediyor ve bundan keyif alıyor." Bunu, kimsenin duymaması için hafifçe Jimin'in kulağına eğilerek söylemişti.

bir yaz gecesi rüyası | jihopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin