medyadaki şarkı duvarıma öneri olarak geldi bu arada, sanki bir yaz gecesini anlatıyor gibi. iyi dinlemeler ve iyi okumalar <3
Taehyung saat öğlene yanaşırken pansiyonun bahçesinde, gölgede kalan masaların birine oturmuş sıkıntıdan patlamasına saniyeler kala bir vaziyette sağda solda koşuşturan Jeongguk'u izliyordu saatlerdir. Evet, gerçekten de saatlerdir.
Yeni gelin Jimin'in bu sabah kayınvalidesi ve kayınpederini ağırlayacağını bildiği için arkadaşına da ilişemiyordu, lüle saçlı yâri Jeongguk ise sabahtan beridir asla pas vermiyordu. Tek başına plaja gitmek istememişti, dizi izlemek ya da kitap okumak da sıkmıştı bir zamandan sonra ve beş dakikada bir sıkıntıdan oflamak suretiyle Jeongguk'u izliyordu.
Birazdan karşısındaki sandalyede oluşan hareketlilikle dikkati Jeongguk'tan uzaklaşmış ve karşısına oturan arkadaşına dönmüştü. "Ooo bizim yeni gelin teşrif etmiş." Alayla söylediğinde Jimin de gülüp geçmişti esprisine. "Yemin ederim tam olarak öyle bir sabahtı. Ama istenmeyen gelindim, kaynanam beni pek sevmedi." Taehyung'un sarkastik oyununa ayak uydurduğunda esmer olan gülmüştü arkadaşına. "Boş ver Jimin-ah en azından kocan olay, git tadını çıkar." Taehyung bunu söylediğinde Jimin'in gözleri saniyelik Hoseok'a gidip gelmiş, bakışlarındaki burukluk ise esmer olanın dikkatinden kaçmamıştı.
"Senin bir derdin var." Taehyung alayı bir kenara bırakıp ciddiyetle söylediğinde Jimin iç geçirmişti. "Kaynanam üstüme gül getirdi." Hâlâ dalga geçiyordu. "Jimin siktirtme belanı da ciddi ol iki dakika." Esmer olan kaşlarını çatarak azarlayıcı bir tonda söylediğinde Jimin kaşlarını havaya kaldırıp alayla bakmıştı arkadaşına. "Tövbeler olsun Taehyung, sen ne zamandan beridir böyle ciddiyet aşığı oldun?" Arkadaşına takılarak konuyu kendi üzerinden uzaklaştırmaya çalışıyordu. "Jeongguk beni beğenmediğinden beri böyleyim Jimin-ah artık ciddi ve sıkıcı biri olmaya karar verdim ama konuyu değiştirmeye çalıştığının da farkındayım. Dökül çabuk."
"Ben Hoseok'a âşık oluyorum sanırım." Taehyung göz devirmişti. "Günaydın amına koyayım, daha yeni mi fark ediyorsun?" Jimin pek belli etmese de gerçekten sıkıntılıydı. Bir kez veda etmenin zorluğunu yaşamamak adına Hoseok'a kapılmamayı denerken her dakika onunla vedalaşıyor olmanın hüznünü taşıyordu bünyesinde. Ne zaman mutlu olduğu bir an yaşasa, aklına iki gün sonra gideceği gerçeği geliyordu ve Hoseok'un yanındayken mutlu olduğu anların sayısı da epeyce fazla olduğu için, gidecek oluşunu unutamıyordu. Birkaç saat önce Hoseok'un kapının önünde söyledikleri aklından çıkmıyordu mesela.
Jimin'in öyle çok duygusal ya da romantik bir insan olduğu söylenemezdi lakin Hoseok'un cümlelerinde bir şeyler vardı. Jimin'i büyülüyor, etkisi altına alıyordu. Daha önce aklına gelmeyen, istediğini bile bilmediği şeylerin hayalini kurarken buluyordu kendini ve sanki sadece Hoseok'la değil kendiyle de yeni tanışıyormuş gibi hissetmekten kendini alamıyordu.
Taehyung arkadaşındaki bariz düşüklüğün sebebini tam olarak anlayamasa da ilgiyle bekliyordu arkadaşını, anlatması için. O sırada Jimin, önüne konulan bir bardak limonata ile bakışlarını elin sahibine çevirdiğinde Jeongguk gülümsemişti. "Hoseok hyung gönderdi." Jeongguk bunu söyledikten sonra uzaklaşırken Jimin'in dudaklarına hoş bir tebessüm yerleşmiş ve Hoseok gözleri kesiştiğinde aralarındaki mesafeye rağmen içine doğru akan ılık his yüzünden midesinin kelebeklendiğini hissetmişti Jimin. Bakışlarını kaçırarak limonatasına döndüğünde esmer arkadaşı manidar bir tebessümle onu izliyordu. "Arabadayken havanın çok sıcak olduğunu ve bunaldığımı söylemiştim." Jimin önündeki buzlu limonatasına hülyalı hülyalı bakarken Taehyung da keyifle onu izliyordu. Daha önce görmediği bir Jimin'di karşısında oturan.
Elbette yabancı biri gibi değildi ama Taehyung tanıştıkları günden beri arkadaşını ilk defa bu kadar hafiflemiş halde görüyordu. Gidecek oluşunun verdiği hüzün bile mutluluğunun yüzüne yansımasını gizleyemiyordu. Aşk gibi bir şeyler vardı onda, yüzünde güller açıyordu. Her zaman hayat dolu, neşeli ve enerjik olan arkadaşında farklı bir hâl vardı. Gözleri ışıldıyordu adeta. Taehyung, bu Jimin'e kesinlikle bayılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir yaz gecesi rüyası | jihope
Fanfictionsapsarı güneş, rengini gökyüzünden alan denizin üzerinde parıldarken arkada güzel bir şarkı çalıyordu. jimin, o an 'aşk' ile tanışmıştı.