10, for you

2K 197 156
                                    

KIZLAR BAKIN. bolum atlamiyoruz, neden; cunku fici anlayamazsiniz!!! bazi bolumler arasinda 30 oy fark var, BOLUM ATLAMAYIN!!

neyse💞💖🤭 cok guzel (🤭) bir bolum oldu. YORUM yapmayi ve oy vermeyi unutmayin askkklarimmm💞💞

.


Birbirlerine sıkıca sarılmış olan Chaeyoung ve Lalisa'nın üstünü ince bir örtüyle örtüp odadaki klimanın ayarını düşürdükten sonra gözlerimi ovuşturarak odama ilerledim.

Taehyung ile Jimin'in kavgasının üzerinden 6 gün geçmişti. Bu süreçte annem hiç eve uğramamıştı, olayları duyan Lalisa ise yaklaşık 3 gün önce ailesinin yanından kısa süreliğine dönüp soluğu bizim yanımızda almıştı. Onu karşıladığımız gibi benim evime gelmiş, yaşanan her şeyi -Taehyung ve benim aramdakiler dahil- detaylıca anlatmıştık. Kavgaya üzülmüş olsa bile Taehyung konusunda sonunda birbirimize yakınlaşmaya başladığımıza sevinmişti. Dediğine göre ikimizin arasında her zaman bir şeyler varmış, sadece açığa çıkmış.

Chaeyoung'da ona katılıyordu, hatta uzunca bu konu hakkında konuştuk, kafa karışıklığımı da anlattım onlara ama Taehyung'u en son kötü bir halde gördüğüm için konuştukca evden çıkıp soluğu yanında alasım gelmişti, bu yüzden konuşmak benim için biraz zor olmuştu. Ne yaptığını, nasıl olduğunu merak ediyordum. Bu 6 gündür tek bir saniye bile aklımdan çıkmamıştı, kızlarla olan konuşmalarımızdan sonra da iyice yerleşmişti aklıma. Taehyung nasıl bir erkek arkadaş olur? Nasıl bir baba olur? Bana aynı hayal kırıklıklarını yaşatır mı? kendime bunları sorup durmuştum günlerce.

Hafif içtiğimizden ağrıyan başımı ovalayıp en sevdiğim saten alt üst pijama takımımı çıkardım ve kısa, sıcak bir duş alıp cilt bakım rutinimi yaptım. Banyodan çıktıktan sonra bütün vücudumu kremleyip üzerimi giyindim ve klimayı açıp yatağıma girdim. Bu hissi seviyordum, sanki yeni doğmuş bir bebek gibiydim. Rahatlıkla yatağıma yayılıp esnediğim sırada telefonuma gelen bildirimle istemeye istemeye tekrardan yerimde doğruldum. Belki acildir, sabaha bırakmayayım diye komodinin üzerindeki telefona uzanıp ekranı açtım- aman tanrım!

Taehyung yazısını gördüğüm anda telefonu yatağa fırlatıp yerimden kalktım. Kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu ve yanaklarımın kızardığını, on sekiz derecede çalışıp direkt bana vuran klimaya rağmen ateşler içinde yandığımı hissediyorum. Biraz odanın içinde turladıktan sonra geç cevap vermek istemediğimden derin bir nefes alıp sakinleşmeye çalıştım ve telefonumu elime aldım.

.

taehyung - jennie

taehyung
Uyudun mu?
02.33

online

jennie
uyumadım
02.35

seen.

offline.

.

Mesajımı görüldüde bırakıp çevrimdışı olduğunda şok içinde birkaç dakika telefonu izledim, dalga mı geçiyordu? sinirli sinirli söylenirken telefonumu komodinin üzerine bırakıp ince yorganımın altına girdim.

Belki de ben çok beklenti içine girdim. Kendime itiraf etmem zor olsa da onu  özledim, sanırım benimle uzun uzun konuşmasını falan bekledim ama o flörtleştiğim normal bir adam değildi, bunu unutuyordum. Biz ne zaman onunla uzun uzun konuştuk, özlem giderdik ki şimdi giderelim?

shooting starsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin