kizlar!! uzun bir aradan sonra guzel bir bolumle karsinizdayim!!
aslinda gecen hafta atacaktim fakat birkac onemli sorun yuzunden bugune erteledim, ama siz eninde sonunda atacagimi biliyordunuz zaten💞
neyse, umarim keyifle okudugunuz bir bolum olur!!!
sinirimizi da koyalim, 125 oy 150 yorum💞✨️💞✨️💞✨️
.Bikinilerimi gelişigüzel bir şekilde küçük valize atarken arada hızımı alamayıp dolabıma ve yatağıma tekme atıyor, acıdığı için kıvranıyor, karnıma giren heyecan sancılarına lanet edip evimin çatısından atlamayı planlıyordum.
Hayatımın son bir haftası -Taehyung'la konuşmamızın üzerinden 1 hafta geçmişti- oldukça farklı duygu geçişleri ile doluydu. İlk üç gün işemek için bile yataktan kızların yardımıyla zor kalkarken dördüncü gün kendime sert bir tokat atmış, resmen kendime gelmiştim. Alışveriş, gezmeler, kız kıza clublar derken sonunda grupça aktivite yapmamız gerken o güne gelmiştik.
Aktivite de ne aktiviteydi ama.
Bir hafta boyunca hiç buluşma ayarlamamış, durulmuşlardı aslında. Ben onlar da Taehyung'la aramdaki gerginliği hissetiler veya o onlara anlattı sanmıştım, meğersem bu fırtına öncesi sessizlikmiş. Bir haftalık uzaklığı bir haftalık Busan tatiliyle kapatmaya karar vermişlerdi.
Hepimizin ailesinin hali vakti yerindeydi, Jimin'inin ailesinin daha da yerindeydi ki bir ay kadar önce Busan'da denize çok yakın bir villa satın almışlardı. Yaklaşık bir aylarını bu evde geçirmişler, birkaç gün önce ise işleri için iki haftalığına Japonya'ya uçmuşlardı. Jimin'de fırsat bu fırsat diyerek itiraz etmemizi yasaklayıp büyük bir plan yapmıştı.
Jungkook'un düşüncesine göre bu planın yapılmasının sebebi Jimin'in ailesinin yanından ilk döndüğünde anlattığı ateşli komşu kızlarıyken benim düşünceme göre bu plan sadece tanrının bana belasıydı.O günden sonra Taehyung'a bir saat bile tahammül edip edemeyeceğim meçhulken bir haftayı aynı evde geçirmeye çalışacaktım çünkü. Üstelik deniz, bikini, şortlar... düşündükçe daha dayanılmaz bir hâl alıyordu. Kendime stres yapma, sadece tadını çıkar, onu nasıl umursamadığını herkese göster diye tekrar edip dursam da bu hiçbir işe yaramıyordu. Gururum inciniyordu, içimdeki çocuk hayal kırıklığına uğruyordu.
Bir hafta için hazırladığım küçük sayılamayacak valizi ve takılarımı, makyaj malzemelerimi koyduğum çantamı kapının önüne yerleştirdikten sonra odama döndüm.
Saat akşam altıya geliyordu, planlarımıza göre gece on bir gibi Busan'da olacak, fazla oyalanmadan denize girecektik. Grupça akşam denize girmekten hoşlanıyorduk, ben ayrı bir seviyordum. O yüzden ayırdığım toz pembe mayomu giyip altına beyaz şort eteğimi geçirdim ve açık kahverengi dalgalı saçlarımı açık bırakıp gümüş kalpli küpelerimi taktım. Zaten bütün malzemeleri çantaya tıktığım için dışarda kalan tek toz pembe glossu dudaklarıma sürdüm.
Beni Jungkook, Chae'yi Taehyung, Lalisa ve Yoongi'yi ise Jimin alacaktı. Üç araba olarak beş saat kadar yol gidecektik. Aslında Jungkook sadece iki araba gitmeyi teklif etmişti fakat sonradan Jimin'in başka arkadaşlarının da bize katılabileceğini ve arabaları olmadığını öğrendiğimizden yine üç araba gitmeye karar verdik. Yabancılardan hoşlanmıyordum aslında ve Jimin ilk söylediğinde de oldukça rahatsız olmuştum, fakat iyi insanlar olduklarını, çocukluktan tanıştıklarını falan anlattıktan sonra problem değilmiş gibi davrandım. Onları sevdiği belliydi, arkadaşım için tolerans gösterebilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
shooting stars
FanficJennie ve Taehyung, yedi kişilik arkadaş grubunun birbirine en uzak iki üyesiydi. düzyazı|texting a taennie fiction by marywacky 190623.