nedense okunuyor o yüzden yazım hatalarını düzeltmek için bir kez daha paylaşıyorumm neyse iyi okumalarr
Normal bir iş günüydü herkes için zaten pek de farklı bir şey olmazdı hayatlarında. İlk işe Seungmin gelir elindeki anahtarıyla dövmecinin salonunu açıp kapıya yapıştırdıkları tabelayı tersine döndürerek 'open' yazan tarafının öne gelmesini sağlardı.
Ardından Jeongin ve Felix sırayla gelirdi. Seungmin daha önceden geldiğinden o günün randevusunu alıp gelecek olan müşterileri ayarlayıp yaptığı planı ikisinin önüne sunardı.
Ama bu düzenlerini bozan bir şey olmuştu o da Felix'in abisi Minho'nun minik isteği.
"Felix bak canım kardeşim benim. O benim arkadaşım diyorum ve çocuğa ben söz verdim randevu aldım diye. O kadar gaza getirip dövme yaptırmasına ikna ettikten sonra nasıl aslında senin mola vermek için onu ertelemek istediğini söyleyeyim?"
"Evet aynen öyle söyle çok mutlu olurum."
Minho daha yeni ruh eşini bulmuştu. Felix aslında buna seviniyordu fakat yine de sadece arkadaş gruplarını birleştirmek için kırk takla atmasına uyuz olmaya başlamıştı.
"O kadar hava atıp küçük kardeşim bu işte çalışıyor bana bırak dedikten sonra beni bu duruma mı sokacaksın."
"Bu duruma sen kendini sokmuşsun asıl. Dövme işi iptal oldu ben kardeşimi ikna edemedim de yeter."
"Yapamam olmaz hem sen araya sıkıştırırsın onu."
"Minho araya sıkıştıramam hem ne dövmesi istediğini bile söylemedin böyle acele işlere gelmeyi sevmiyorum. Ayrıca bunu konuşmuştuk. Zaten Jisung'u hepimiz cidden çok seviyoruz üstüne onun arkadaşlarına alışıp takılmamıza gerek yok."
"Öyle söyleyemem ama çok zor ikna ettim vazgeçer. Hem grup birleştirmek için yapmıyorum bu seferki gerçekten tesadüf oldu."
"Minho ondan önceki müşteri kocaman bir sırt dövmesi istedi diyorum ama."
"Olsun sen halledersin canim kardeşim bak iyi çocuktur hem onunla konuşmak yorgunluğunu bile alır yaparsın sen inanıyorum." Diyip telefonu Felix'in yüzüne kapadı.
Felix uflayarak içeri girerken kapının üstünde takılı olan zilin çalmasıyla Seungmin ona baktı.
"Günaydın Felix bugünkü plan bu şekilde." Diyip randevu alan kişilerin ne istediğini belirten minik not kağıdını ona uzattı.
"Fakat planda minik değişiklikler olacak gibi gözüküyor." Diye fısıldayarak yazılanlari incelemeye basladı Felix.
"Neden öyle dedin biri iptal mi ettirdi yoksa?" Diye sordu bu sırada Jeongin. O da yeni gelmişti. Üstünü çıkarıp Seungmin'in yanına geldi o da.
"Yok tam tersi abimin özel ricası üzerine biri daha gelecek gibi gözüküyor aramda." Dedi Felix.
"Minho'nun istekleri de hiç bitmiyor." Diyerek göz devirdi Seungmin. Bu sırada ilk randevu alan kişinin gelmesiyle konuşmayı bırakıp işe geçtiler.
Sonunda bugünün ikinci müşterisi yani Minho'nun arkadaşından önceki müşterinin dövmesi bitmişti. Adamdan izin alıp dövmenin fotoğrafını çektim. Sosyal medyaya koymak için uygundu ayrıca çok da güzel gözüküyordu ince detaylarıyla.
Felix, adam gitmeden önce ona dövmeye nasıl bakacağını söyleyip dinlenmek için arka tarafa geçiyordu ki koltukta oturup ona dikkatlice bakan çocuk dikkatini çekti. Bir anda Minho'nun bahsettiği çocuk olabileceğini hatırlamasiyla onun yanına gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Free Tattoo // Changlix✓
FanficRuh eşinizin size ilk dokunduğu yerde bir iz çıksa ve bu iz sonsuza kadar sizinle birlikte kalsa ne yapardınız? Peki bu ruh eşi izini yanlışlıkla dövme haline getirseniz? Felix abisinin ısrarı üzerine, abisinin arkadaşı olan Changbin'in istediği döv...