14. Bölüm

125 15 0
                                    

Felix, Changbin'in ona verdiği çiçeklerden sonra kendisinin de ona bir şey vermesi gerek gibi hissediyordu.

Fakat bunu sanki bir zorunluluk gibi değil de kendisinin de onu önemsediğinin bir göstergesi olarak vermek istiyordu. Bütün gece bir fikir arayarak bir ilham gelmesini bekledikten sonra en iyisi bunu Seungmin ve Jeongin'e sormak diye düşündü.

Sonraki gün ilk iş olarak Seungmin ve Jeongin'in yanına gitti. Hafta içi olduğundan sabahtan müşteri randevuları yoktu. Fakat yine de üçü hep erken gelirdi. Hem onlara alışkanlık olmuştu hem de erkenden gelip sohbet ediyorlardı.

Seungmin yine ilk gelen olduğundan Jeongin'le çoktan ellerindeki kahvelerini yudumlarken konuşmaya başlamışlardı.

"Felix tam da gelmeni bekliyorduk Jeongin'le anlatmak için. Siz tabi ikinizin de akşama doğru işi olmadığından geç çıktınız fakat dün Chan buraya uğradı."

Jeongin sanki bilmiyormuş gibi bir ses tonunda şaşırarak "Aa öyle mi olmuşş." Dedi.

Seungmin ise bir an anlamamazlıkla baktıktan sonra. "Jeongin... Bir dakika... Biliyordun değil mi? Hayır biliyordunuz geleceğini değil mi? İnanamıyorum nasıl söylemediniz."

Felix bu sefer kahvesini alıp yanlarına yerleşmiş ardından "Seungmin ne diyelim ama bak yanına gelecek çok dikkatli ol mu diyelim? Seri katil mi bu çocuk."

"Hayır öyle demeyin de... Of bilmiyorum sinirsiniz. Özellikle sen Jeongin bilmiyor gibi yok Felix'i bekleyelim yok anlat heyecanlandım filan dedin."

"Bunu diyeceğini nerden bileyim ki Minnie. Neyse zaten fark etmiştim ben odandaki çiçeklerden."

Felix ikisinin gürültülü kargaşasına dayanamayıp ortalığı dizginlemek için "Kavga edip durmayın Seungmin sen de anlat tamamını."

Seungmin, Jeongin'in de sustuğunu görünce anlatmaya devam etti. "Dudağını deldirmek için gelmişti. Bende yaptım elbette sonra çıkmadan önce de ceketine saklamış olduğu çiçekleri bana uzattı."

Jeongin daha iki saniye önceki kavgayı unutmuşçasına "Sizin çiçekçi kardeşler de aynı yoldan yürüyor." Diyerek güldü. Zaten hep aralarında didişseler de kolayca unutup devam ediyorlardı.

Felix konunun buraya gelmesini fırsat bularak unutmadan dün gece takılan şeyi onlara da açtı.

"Jeongin ne kadar dalga geçsen de biraz öyle gibi. Neyse ben de tam bu konuda bir şey soracaktım bir iki gün önceden sevgililer günü yaklaşıyor diye bana da Changbin bir buket vermişti ve ben hazırlıksız yakalandığımdan ona hiç bir şey veremedim. Sizce ne verebilirim?"

İkisi de susmuştu. Jeongin biraz düşündükten sonra çok ciddi bir şekilde "Sende çiçek versene." Dedi.

Jeongin, Seungmin ve Felix'in bakışları altında kendini açıklamak istercesine "Hayr dalga geçmiyorum. Bak şimdi ilk olarak Changbin de bu işle uğraşıyor ve senin de ona bunu vermen onun çalıştığı alana ilgili olduğunu gösterir." Dedi.

Ardından ekledi. "İkinci olarak asıl güzel yanıysa şu: Çiçeklerin anlamına göre bir şey seçeceksin. İnce düşün biraz. Kesin Changbin de anlamlarını biliyordur."

Felix mırıldanarak "Evet o da biliyor bence. Masasında bir defterde karalanmış yazılar görmüştüm. Hem sipariş defteriydi hem de çiçeklerle anlamların eşleştiği bir bölüm vardı."

Jeongin doğru noktaya bastığını görünce elini şıklatıp "Bak işte ondan bahsediyorum." dedi.

Seungmin bu sırada yanında duran telefonuna uzanmış bir şeyler arattıktan sonra ekranı Jeongin ve Felix'e döndürerek "Bak buldum. En kolaylarından güller aşkı sembolize ediyormuş. Bakmadan da biliyordum fakat emin olayım dedim."

"Ama çiçekçide çalışan birine çiçek almak garip olmaz mı?" Dedi hala Felix tereddütle.

"Hayır Felix. O çiçekçide çalışabilir, bir sürü gülü de olabilir ama bu vereceklerinden yok onda. Çünkü vereceklerin daha özel senden geliyor ona bir kere." Dedi Jeongin.

Jeongin'in laflarıyla daha da ikna olmuş Felix "Motivasyon koçu falan olmalıydın sen Jeongin." Diyerek kıkırdadı.

"Bu sözler öyle parayı uzatan değil hak edene söyleniyor sadece tatlım." Dedi Jeongin.

°•°•°•°•°
Hep zeki olan Seungmin mi olarak roller değişsin artık😭 #letseungminfree

Bu arada yok orda çiçek yok burda çiçek yazıp duruyorum ama olay bu. Olayı.bu.anladınız.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Free Tattoo // Changlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin