"Otursana Felix sana bir şeyler ikram edeyim açsan hatta."
Felix tam Changbin ayağa kalkacakken onun kolundan oturup "Yok gitmene gerek yok. Yani ben öğle yemeğimi yemiştim zaten aç değilim." Dedi. "Ama sen açsan yiyebilirsin."
"Yok ben sonra yerim." Dedi Changbin.
Sessizlik olmuştu. İkisi de bir şey söylemiyordu. Felix elleriyle oynarken bir anda hatırlayıp çantasından Changbin'e getirdiği kremleri çıkarttı.
"Bunları dövmenin kolay iyileşmesi için sürmen gerek. Normalde bir tek şunu veriyoruz ama sana bunu da fazladan getirdim nemlendirici o da." Dedi Felix. Bahsettiği son kremi inceledi bu sırada Changbin.
"Teşekkürler Felix fakat senden bir ricam olacaktı garip gelmezse." Dedi Changbin. Yanağını kaşıyarak "Acaba sen sürebilir misin? Sırtımda olduğu için uzanamıyorum ayrıca kardeşim Chan da pek yardım etmez bu konularda."
Felix onaylayıp "Olur elbette yardım ederim. Çıkar o zaman üstünü." Dedi.
Changbin, "Şimdi mi?" Diye sordu.
"Her gün zaten işe geliyorum öğle arasında uğrayıp yaparım sana uygunsa."
"Tamam bana uyar." Diyip üstünü çıkardı Changbin. Felix'in Changbin'i ikinci kez yarı çıplak görüşü olsa da bu sefer de onu etkilemişti. Geçen sefer izin başka birinden olduğunu sandığından fazla düşünmemişti fakat. Changbin'in cidden güzel bir vücudu vardı.
"Sporla mı uğraşıyorsun Changbin?"
"Evet haftada en az iki kez spor salonuna gitmeye çalışıyorum. Arada Chan da geliyor hatta o gelirse bütün gece takılıyoruz bazen."
"Chan derken abimin arkadaşı Chan'dan mı bahsediyorsun?"
"Evet evet kardeşim ama aramızda yaş farkı fazla olmadığından abi demiyorum ona senin aksine. Yoksa o da benden büyük." Dedi Changbin gülerek.
"Cidden baya bağımız varmış da abim arkadaşlarından Jisung'dan önce pek bahsetmeyince tanışmadık birbirimizle galiba." Dedi Felix.
Kremi sürmesi bitmişti. Hatta çoktan krem emilsin diye dövmenin üstünden biraz daha bile geçiyordu. Yaptığını fark edince elini çekip "Sonraki müşteri gelmek üzeredir ben gideyim artık." Dedi Felix.
Çıkınca utanıp yanaklarına vurdu Felix "Baya yavaştan alıyorsun kesinlikle ikinci günden çocuğun sırtını elledin."
Bu sırada Felix onun omzuna dokunan elle irkildi. Seungmin arkasından gelmiş olmalıydı. "Oha ne yaptım ne yaptım dedin sen öyle?"
Felix, "Seungmin şu an uğraşamam senle Changbin'in yanına uğradım sadece." Diye başından savmaya çalıştı.
"Öyle olsun ama ben öğrenirim bir yerlerden her zaman biliyorsun değil mi?"
"Öğren Seungmin hiçbir şeyin olmadığını gidip soruşturup öğren tamam mı?"
Felix telefonunun zil sesiyle Seungmin'den uzaklaşıp telefonu açtı.
"Efendim abi noldu?"
"Felix mükemmel bir fikrim var dinle beni."
"Sana göre mükemmel olması biraz korkutuyor ama söyle bakalım neymiş?"
"Şimdi sen de Changbin'le ruh eşi çıktığına göre artık toplu bir şekilde sekizimiz buluşalım diyorum. Zaten Jeongin de Hyunjin ile ben zaten Jisung'layım sorun olmaz yani ne diyorsun?"
"Ne yapıcaz abi buluşup peki? Ayıca diğerlerine söyledin mi?"
"Yok ilk canım kardeşime söyleyim dedim."
"Çok yağcı bir insansın. Tamam ne yapacaksak ayarla buluşalim."
"Sinema olur mu?"
"Sinema mı date gibi olmaz mı öyle garip olur bence kalabalığız çünkü?"
"Ya date ne alaka normalde arkadaşlarınla sinemaya gitmez misin sen? Ayrıca Jeongin'i de sayarsak üçümüzün ruh eşi var sorun da olmaz."
"Tamam ne diyorsan o olsun."
"Sen sizinkilere haber ver ben kalanı hallederim."
"Anlaştık görüşürüz. Bu arada yine mi Jisung'da kalacaksın?"
"Yok bugün evdeyim maalesef."
"Zorla eve sokuyoruz sanki neyse görüşürüz."
°•°•°•°•°
Bölümler kısa farkındayım ama sık atıyom affedin 😭😭😭Tatiliniz nasi geciyo ben akraba ziyaretleri arasında boguluyorum ama bi kacıs yolu bulucam ins
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Free Tattoo // Changlix✓
FanficRuh eşinizin size ilk dokunduğu yerde bir iz çıksa ve bu iz sonsuza kadar sizinle birlikte kalsa ne yapardınız? Peki bu ruh eşi izini yanlışlıkla dövme haline getirseniz? Felix abisinin ısrarı üzerine, abisinin arkadaşı olan Changbin'in istediği döv...