19. Bölüm

105 16 0
                                    

Cidden de Changbin'in söylediği gibi olmuştu. Birlikte alt kata indikten sonra Bayan Seo ve müşteri kasadayken Changbin hızlıca bir yere gitmeleri gerektiğini söyleyip annesine konuşma hakkı vermeden Felix'in elinden tutup hızlıca çıkmıştı.

Hatta küçük çocuk gibi sanki annesi onları arkasından kovalayacakmışçasına koşuyorlardı.

"Changbin koşmamıza gerek yok." Dedi Felix soluklanmaya çalışırken. Bir yandan da Changbin'in yaptığı bu çocukça harekete gülüyordu.

Changbin hiç yavaşlamadan yüzünü ona çevirip "Ama böylesi daha eğlenceli." Dedi.

Bir süre böyle koştular. Felix Changbin'i takip ediyordu. Ardından daha halleri kalmayınca yavaşlayıp ilk gördükleri banka oturdular.

"Changbin Bayan Seo'nun buraya kadar geleceğini hiç sanmıyorum."

"Ooo sen onu tanımıyorsun iyi vaktine denk gelmesek cidden kovalayabilirdi gitmeyelim diye."

Felix'in nefesi biraz daha normale dönmüştü. Fakat üstüne bir şeyler almadığını yeni fark ediyordu. Havanın da soğuk olmasıyla ellerini birleştirip kendini ısıtmaya çalıştı.

"Changbin sıcak bir yere gidelim mi? Ben kabanımı dükkanda unutmuşum."

Changbin onu başıyla onaylayıp yakında oturabilecekleri bir yere gitmek için ayağa kalktı. Felix'in de kalkmasına rağmen elleri ısıtmaya çalıştığını görünce Felix'in elini kavrayıp cebinin içine koydu.

Cebinin içindeki elinden Felix'in elini sıktıktan sonra "Hadi sen üşümeden şurada bir yerlere gidelim." Dedi.

Fazla ilerlemeden yakındaki bir avm'ye girdiler. Girişin yanından kahve alıp gezmeyi planlarlarken Felix'in gözü büyük akvaryum afişine takıldı.

"Changbin birlikte gidelim mi?"

Changbin elindeki kahvesini yudumladıktan sonra "Elbette alt kattaymış oraya inelim ilk." Dedi.

Birlikte indikten sonra biletlerini alıp akvaryumu gezmeye başladılar. Ambiyansa uyması için yerleştirilen mavi ışıklar, kendilerini boydan boya çevreleyen akvaryum ve balıkların arasında yürümeye başladılar.

Felix gezerken ne zaman Changbin'e dönse arkasında duran balığının da onlarla birlikte geldiğini fark etmişti. "Changbin şu balık resmen seni takip ediyor." 

Changbin merakla arkasını döndükten sonra balığı görünce irkilip Felix'in yanına gitti. "Felix buna balık demek atalarına hakaret sayılır köpek balığı bile diyebilirsin."

" Bildiğin balık işte köpek balığını nasıl getirsinler buraya."

"Ben de nasıl bilmiyorum ama getirmişler." Dedi Changbin ardından camın arkasından onlara bakan balıktan gözlerini ayırmadan bir sağa ardından sola yürüdü.

Balık cidden onu takip ediyordu. "Ayrıca cidden beni takip ediyor. Korkutucu. Bence kesin annem onu yolladı."

"Balığı mı?"

"Evet ve düzeltiyorum köpek balığını o görevlendirdi."

"Changbin annen tatlı bir kadına benziyor bi kere böyle şeyler deme arkasından."

"Senin arkandan köpek balığı yollasa böyle düşünmezdin. Neyse çabuk çıkalım burdan şu korkunç takipçimizden de kurtuluruz."

Changbin tam gidecekken Felix omzundan tutup "Hayır ilk önce fotoğrafını çekelim onunla." Diyip zorla poz verdirtti.

Ardından akvaryumun kalan yarısını da tamamlayıp çıktılar. Changbin tam avm'den de çıkacaklarken "Bir dakika bekle beni hemen geliyorum."

Felix onu kapının önünde beklerken biraz telefonunu kurcaladı. Yine Seungmin'lerle olan grubundan mesaj geliyordu. Eve gidince bakarım diye düşünüp erteledi ve aklının bir köşesine yazdı.

Ardından Changbin elinde bir şalla koşarak gelmesinden olsa gerek soluk soluğa yanına geldi.

"Sana getirdim üşümüştün ya dönüşte üşümezsin artık." Diyerek şalı açıp Felix'in omzuna serdi.

"Changbin hiç gerek yoktu yolumuz uzun bile değil ben kabanımı alırdım sizden."

"Koşarak geldiğimiz yolu şimdi yürüyeceğiz bence fikrin değişebilir." Dedi Changbin.

Yolu geri döndükten sonra Felix dövmecideki eşyalarını toplarken Changbin de onun unuttuğu kabanı alıp  yanına geldi.

"Al bakalım." Diyerek Changbin elindeki kabanı ona uzattı.

Felix aldıktan sonra "Gerek kalmadı aldığın şaldan ama teşekkürler." Diyip Changbin 'in yanağından öptü. "Akşam eve gidince balıkla olan fotoğraflar dahil diğer çekindiğimiz fotoları da dana atarım." Dedi.

Changbin onaylayıp el salladıktan sonra  gülümseyip derin bir nefes alarak annesinden daha geldiği ilk günden bütün işi ona bırakıp kaçtığından dolayı yiyeceği laflara kendini hazırlayıp içeri girdi.

°•°•°•°•°
Date bolumleri beni cok zorluyor beynimde fikir üretilmiyor yardım edin lütfen.

°•°•°•°•°Date bolumleri beni cok zorluyor beynimde fikir üretilmiyor yardım edin lütfen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Free Tattoo // Changlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin