8. Bölüm

170 18 2
                                    

Film izlerlerken sonuna doğru Changbin Felix'in omzunda uyuyakalmıştı. Felix başta Changbin'in başını omzuna dayadığını düşünse de göz ucuyla ona bakınca uyuyakaldığını fark etti.

Kendisinin aksine çiçekçi dükkanı haftanın her günü açıktı. Oysa Felix haftada bir gün en azından ara veriyordu.

Changbin'in ellerine baktı. Çiçeklerle uğraşmasından olsa gerek parmaklarının uçları pembe ve kırmızıya çalıyordu. Nefes alıncaysa içine dolan çiçek kokusu ona huzur veriyordu.

Yavaşça Changbin'i uyandırmadan parmaklarını Changbin'in ellerinde gezdirdi. İşaret parmağının yanında minik bir kesik vardı. Oranın üzerinden parmağının ucuyla bir kaç kez geçti. Film bitmişti bu sırada.

Herkesin bir anda telefon fenerlerini açmasıyla etraf aydınlanmaya başlamıştı. Changbin de ışığın gözüne gelmesiyle gözlerini açtı.

Felix'in elini okşadığını fark edinceyse şaşkın bir şekilde ona baktı. Felix ise kendini ifade etmek istermişçesine "Affedersin elindeki çiziği görünce ne oluğunu merak ettim de. Minho hep küçükken bana böyle yapardı düştüğünde yaralandığımda falan alışkanlık olmuş." Dedi.

Changbin onun hızlıca ve bir anda her şeyi anlatma çabasını tatlı bulmuştu. "Yanlışlıkla bıçakla yaptım ama önemli değil fazla derin değil zaten." Dedi. "Hadi kalkalım öyleyse diğerlerini bekletmeyelim."

Birlikte park yerine kadar gittikten sonra arabalara binip ayrıldılar. Seungmin ve Jisung'u Felix Minho ile bırakacaktı.

Tam Minho arabayı çalıştıracakken Seungmin onun omzuna dokunup "Dursana bir bir şey söyleyeceğim size." Dedi.

Hepsi susmuş Seungmin'in ne diyeceğini bekliyordu. Seungmin ise Changbin'lerin arabasının gitmesini bekledi. Uzaklaştığımdan emin oluncaysa sonunda diğerlerine dönüp anlatmaya başladı.

"Film sırasındayken Chan yani Changbin'in abisi yanımda oturuyordu. Hepiniz çifte kumrular gibi oturduğunuzdan ikimiz tabi boşta kalmıştık." Dedi göz devirerek.

"Neyse arkama yaslanmadığımdan dik durmaktan yorulmuştum o yüzden doğrulup az daha geriye gitmek için arkaya doğru oturduğum yerde kaydım."

"Sonra yanlışlıkla elim Chan'ın elinin üstüne geldi biraz eline basmış gibi de oldum. Sonra ona dönüp özür dileyecekken elimde bir siyahlık fark ettim. Chan da tabi fark etmiş olacak ki kolundan tutup yana çekti beni. Ve ruh eşi çıktık onun da elinde vardı."

Minho şaşkınlık ve gülümsemeyle karışık bir halde Seungmin'e bakarak "Bütün ruh eşleriniz de benim arkadaş grubundan çıktı bir de buluşmaya naz ediyordunuz." Diyerek böbürlenmeye başladı.

Bu sırada Felix, Seungmin'in eline bakmak için uzanmıştı. Cidden avcunun içi tabi ilk olduğu andan daha azcık vakit geçtiğinden dolayı gri gözüküyordu.

"Vay be Seungmin numarasını alsaydın ya hemen. Hem yanına çektiğinde ne konuştunuz?"

Seungmin yine eline bakarak "Vaktim yoktu numarasını alacak filmin de ortasındaydık zaten. Yanınızdan kalktığımda bir şeyler dedi bana ama cidden o an ne dediğini anlamayacak haldeydim. Bir kendi elime bir de onun eline bakıyordum."

Jisung bu sefer ön koltuktan arkada oturan Seungmin'e sarılmaya çalışarak "Kıyamam ya hiç birinize. Çok tatlısınız cidden. İki kardeşi de kaptınız bir de helal olsun." Dedi.

Seungmin bu sefer sinirlenmiş "Benle bebekmişim gibi konuşma Jisung." Diyerek kendini geriye çekmişti.

"Sevmeye de hiç gelmiyor tamam geç oldu zaten. Minho hemen bizi eve bıraksın da uyuyalım." Dedi Jisung. Minho da duyar duymaz görevi anlamış bir şekilde arabayı çalıştırdı yeniden.

Changbin-Felix

Changbin:
Eve vardınız mı Felix
Biraz geç olduğunu biliyorum ama yazmak istedim

Felix:
Seungmin ve Jisung'u bıraktık şimdi Minho ile eve gidiyoruz
Sen vardın mı

Changbin:
Evet uzandım hatta yatağa
Birazdan yatarım yarın erkenden siparişler var

Felix:
Anladım rahatsız etmeyim o zaman
Sana iyi geceler

Changbin:
Dur gitme
Yani sen de eve varana kadar yazabilirsin uykum daha gelmedi hem

Felix:
İyi o zaman
Changbin bu arada cidden çok şanslısın
Demek istediğim çiçekçide çalışmak herkesin isteyeceği bir meslek olmayabilir fakat çok tatlı bence

Chanbin:
Ben başta çok önyargılıydım
Ben mi bunlarla uğraşacağım diyordun ama bende alışmaya başladım cidden
Bu arada yarın da kremi sürmeye gelirsin değil mi?

Felix:
Evet gelirim
Kaşınıyor mu yoksa
Ben gittikten sonra Seungmin'e yapması için vermiştim de o ben ve Jeongin kadar iyi değil.
Piercinge o bakıyor çoğunlukla

Changbin:
Yok kaşınmıyor ya da acımıyor
Seni görmek için demiştim ben

Felix:
Gelirim merak etme
Bu arada bizde vardık
Sana iyi gecelerr

Changbin:
İyi geceler
Tatlı rüyalar 🤍

Felix telefonunu kapatıp gülümseyerek arabadan indi. İçindense tek bir cümle geçiyordu. "Bana kalp attı."

Onun bu halini görünce Minho "Varmış mı Jeonginler de?" Diye sordu.
Felix ise içindeki duygu patlamasını bir anda susturdu ve "Evet evet varmışlar onla konuştum az önce." Diyerek telefonunu cebine koydu.

°•°•°•°•°
Cok duzenli ve sık bolum atiyorum sasirtici. Kendime sasiriyom gercekten

 Kendime sasiriyom gercekten

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Free Tattoo // Changlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin