Changbin, Felix gelecek diye siparişlerini hızlıca bitirmeye çalışmıştı. Sevgililer günü yaklaştığından bu hafta yapacak çok işi vardı.
Felix'e de minik bir buket hazırlamayı düşünmüştü. Taze olan beyaz manolyalardan buketin orta kısmını oluşturdu etrafını ise çan çiçekleriyle süsledi. Özellikle tomurcuklu olanlardan koymaya dikkat etmişti böylece eğer Felix buketi suya koyarsa daha uzun süre dayanabilecek hatta belki yeşerebilecekti.
Öğle yarısı olduğunda Changbin gerçekten siparişlerin çoğunu bitirmişti. Fakat Felix daha ortalıkta görülmemişti. Gidip yanında olan dövmeciye göz atmayı düşünse de zorlamayı da istemiyordu.
Felix ise bu sırada uyuyakaldığından dolayı hızlıca hazırlanıp çıkmakla meşguldü. Bugün onun ara verdiği gün yani pazardı.
Felix Changbin'in yanına geldiğinde ise güneş batmaya başlamıştı. Changbin Felix'in unuttuğunu düşünüp işine devam etmişti. Bir anda Felix'in gelmesiyle ve kapının üstündeki zilin çalmasıyla o tarafa döndü.
Felix elindeki poşetin içindeki kremleri göstererek "Geldim sürebiliriz artık." Dedi. Changbin gülümseyip Felix'in montunu aldı.
Artık Felix'in buraya en az 15. gelişi olduğundan kendisi yukarıya Changbin'i beklemeden çıktı ve koltuğa oturdu.
Changbin ise arkasından onu takip etti. Sırtını açtı ve Felix'in kremi sürmesini bekledi. Felix elindeki soğuk kremi iyice Changbin'in sırtına yedirerek sürüyordu. "Changbin dövmen yeterince iyileşmiş bence artık krem sürmeye gerek yok. Hatta fazladan sürdüm bile diyebilirim." Dedi.
Changbin biraz üzülmüştü artık her gün Felix ile buluşmak için bir bahanesi olamayacaktı. Felix ise sanki onun düşüncelerini okumuş gibi yanıtladı. "Hem böylesi daha iyi olur. Artık buluşmak için krem bahanesini kullanmamıza gerek kalmaz. Hiç fark etmediğimi sanma sakın." Diyerek sırıttı.
Changbin gülüp "Biraz öyle oldu tamam kabul ediyorum ama zorla gelmedin ya her geldiğinde buranın kokusunu ne kadar sevdiğini ve etrafı inceleyip durduğunu fark etmediğimi sanma sende." Dedi.
"Evet seviyorum. Güzel bir yer burası gerçekten evden koşa koşa gelmeme değdi."
"Bugün çalışmıyor muydun?"
"Hayır haftada bir gün izimin var benim. Ama buraya gelmek de alışkanlık olmuştu zaten."
Felix bunu dedikten sonra bir süre sustular. Felix sadece Changbin'in sırtındaki dövmeyi ovup duruyordu. Bir an hiç düşünmeden elini izin tam üstüne koydu. Cidden onun elinin şekliydi.
"Eskiden küçükken annem yazım burada beni çalıştırırdı. Bende gençliğin etkisiyle çiçekçide mi çalışılır diyerek yakınırdım. O zaman insanlar beni daha karanlık daha sert bir tip sandığından öyle olmaya çalışıyordum. Fakat kendimle bu yıl çok daha barışık bir hale geldim diyebilirim."
Felix Changbin'in dediklerini ilgiyle dinlemişti. Onun yanına oturup "Nasıl seni öyle bir tip olarak gördüler anlamıyorum. Bence sana buradaki her şey çok uyuyor."
Changbin gülümsedi. "Belki de senin sayende alışmışımdır. Hiç diğerleri gibi düşünüp yargılamadın beni."
"Ben de bazen aynısını yaşıyorum çünkü. Benim gibi birinin dövmeci olduğunu duyunca şaşırıyorlar. Elbette işe karşı bir merakları varsa anlıyorum ama diğer türlü biraz kafa ağrıtıyor." dedi.
"Felix bu arada senin hiç dövmen var mı ben hiç görmedim de?" Diye sordu.
Bunu duyunca Felix kollarını sıyırarak "Nasıllar çok havalı değil mi? Kışın hiç kimse dediğin gibi fark etmiyor yazım gelmesiyle ise herkes ilk kez dövme görmüş gibi şaşırıyor. Komik bi şey aslında tepkilerini görmek. "dedi.
Dövmeleri kollarının üst kısmında olduğundan Changbin'in ona ilk dokunduğu yerin üstünü bir şey kaplamamıştı.
"Ama cidden çok yakışmış böyle şeyler bana da yapabilir misin?" Diye sordu Changbin heyecanla.
"Elbette istediğin zaman gel yaparım sana. Ama unutmadan bu sefer ani olmasın araya sıkıştırmak biraz zorlayabiliyor."
°•°•°•°•°
Manolya: aşkı asilliği ve saflığı temsil eder.
Çan çiçeği: Bağlılık ve sadakati temsil eder. Güzellik tanrıçası Afrodit'in aynası kırıldığında onun parçalarının olduğu yerde yeşerdiği söylenir.Changbin ve Felix ikilisi ile bu iki evin vibe ı aynı kesinlikle. Ama size soru hangisi hangisi sizce?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Free Tattoo // Changlix✓
FanfictionRuh eşinizin size ilk dokunduğu yerde bir iz çıksa ve bu iz sonsuza kadar sizinle birlikte kalsa ne yapardınız? Peki bu ruh eşi izini yanlışlıkla dövme haline getirseniz? Felix abisinin ısrarı üzerine, abisinin arkadaşı olan Changbin'in istediği döv...