Felix dövmeyi yaparken hafifçe Changbin'e baktı. Hiç tepki vermiyordu. Acı eşiği yüksek olmalı diye düşündü Felix.
"Changbin iyisin değil mi? Acıtıyor mu yoksa? Diye sordu Felix.
Changbin kımıldamamaya çalışarak "Biraz acıtıyor fakat alıştım gibi şu an. "dedi. "Senle bu kadar bağlantımız olmasına rağmen hiç karşılaşmamamız cidden çok garip."
Felix gözünün önüne gelen saçları geri çekerek "Evet gerçekten de öyle. Hem abimin arkadaşıymışsın hem de yanımızdaki çiçekçiyi işletiyormuşsun." Dedi.
"Çiçekçiyi işletmek tamamen tesadüfen oldu diyebilirim. Annem şu an burada olmadığı için bakıyorum söylemiştim zaten. Ama sevmeye de başladım." Dedi.
Changbin iri yapısıyla ve geniş omuzlarıyla hiç de çiçekçide çalışacak birine benzemiyordu. Gerçi Felix de dövmecide çalışacak birine benzemiyordu. Felix bu komik tesadüfe gülerek işine devam etti.
Seungmin bu sırada kapıyı tıklayarak girdi. Piercing yapmak dövmeden kesinlikle daha kısa sürüyordu fakat onun da daha fazla müşterisi vardı.
"Bitti mi işin Felix? Zaten minik bir dövmeydi." Dedi Seungmin.
Felix tam olarak anlamamıştı. El dövmesi kesinlikle minik sayılabilecek bir dövme değildi.
"Ne demek istiyorsun Seungmin eşşek kadar dövme işte. Ama son bir parmak kaldı." Dedi Felix.
"Parmak mı?" Diye arkasını döndü Changbin. Felix anlamamıştı. Yapması gereken dövme bu değil miydi? Eğer bu değilse neden ruh eşi simgesi simsiyahtı. Bh yeni dokunulduğu anlamına geliyordu sonuçta.
Seungmin anlamayıp Changbin'in arkasına geçerek Felix'in yaptığı dövmeye baktı. Hızla Felix'in elinden tutup kolunu sıvadı. "Changbin elini uzatır mısın bir şey deneyeceğim." Dedi.
Changbin anlamamazlıkla elini uzattı. Seungminse Changbin'in elini alıp Felix'in koluna değdirdi. Changbin elini kaldırıncaysa siyah bir el izi ortaya çıktı.
Ruh eşiydi. Felix Changbin'in ruh eşiydi.
Seungmin gülerek "Şimdi anladım ben. "dedi. "Kapıyı açtığımda Changbin yere düşmek üzereyken Felix sen onu sırtından destek vererek kurtarmıştın ya bu sırada Changbin'in sırtında Felix'in ruh eşi simgesi belirdi. Felix de ardından yanlışlıkla onu beni yaptığım transfer sanıp dövme haline getirdi. "dedi.
"Yani su an arkamda istediğim dövme yerine Felix'in elinin izi mi var?" Diye sordu Changbin.
"Evet." Diye yanıtladı Felix. Hayatında bir sürü saçma ruh eşiyle tanışma hikayesi duymuştu fakat böyle bir şeyin başına geleceğini hiç düşünmemişti.
Seungmin ikisinin de suratını görünce "Tamam Felix son parmağı ben yaparım sen biraz otur. " dedi. Changbin'e bakaraksa " Dövme bitmek zorunda mal3sef eğer sırtından 4 parmağı olan bir trex izi istemiyorsan." Dedi.
Felix bu sırada çıkıp hızlıca Jeongin'in yanına gitti. Jeongin'in bir müşterisi vardı fakat bu sırada konusabilirdi onla.
"Jeongin ben daha demin ruh eşimle karşılaştım."
Jeongin bir anda ona bakıp hızla ayağa kalktı. Yaptığı dövmeyi bozmadığından emin olunca Felix'e sarılıp "Afferin ya sana nasıl oldu peki anlatsana." Dedi.
Felix müşterinin garip bakışları altında "Sen dövmeyi yapmaya devam et ben anlatırım." Dedi.
Felix bir yandan anlatıyor bir yandan da Changbin'in dönmesinin hemen bitmemesini umuyordu."Oha lan ben ve abin ve Jisung'unkinden sonra duyduğum en komik şey olabilir." Dedi Jeongin.
"Abim gibi ruh eşim tarafından stalker sanılıp boğazlanmadım. O yüzden ruh izim iyiki boynumda değil ama yine de çok garip bir buluşma oldu." Dedi Felix. "Eve varır varmaz abimi öldüreceğim.
"Bence sizin ailede bir sıkıntı var." Dedi Jeongin. "Ben Hyunjin ile gayet insancıl bir şekilde karşılaştım." Dedi
Jeongin buna gülerkense Changbin çoktan çıkmıştı. Felix bunu fark edince onun yanına gitti.
"Changbin yeniden özür dilerim senden izinsiz istemediğin bir dövme yaptım. Benden olsun ödemene gerek yok." Dedi.
Changbin "Sorun yok bence çok tatlı bir karşılaşma oldu bile diyebilirim." Dedi.
Felix onu kızmadığına sevinmişti. Bu sırada Changbin cebinden çıkardığı kartı uzatarak arkasına bir setler yazmaya başladı.
"Biliyorum her an bana ulaşabilirsin sonuçta çalıştığımız yerler yan yana fakat yine de telefon numaram burada istediğin zaman yazabilirsin bana." Dedi.
Felix onaylayıp Changbin'i uğurladıktan sonra daha düşünmeye vakti bile olmadan hızlıca kağıdı cebine konuşturdu. Onu kaç saattir bekleyen müşterinin yanına gidip "Yoğunluk vardı şimdi hemen başlayalım sizinkini yapmaya" dedi.
Fakat aklında sadece tek bir şey vardı. Abisini yakalayıp ona kızmak. Ruh eşiyle çok daha iyi bir şekilde, daha romantik bir şekilde buluşabilirdi. Hep de öyle hayal etmişti. Fakat gerçekler bunun yerine saçma bir tesadüfle olmuştu.
°•°•°•°•°
Bugun de okula gitmedik sukurHaşmetlimizz <3
Ve çöpçatanımızz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Free Tattoo // Changlix✓
Fiksi PenggemarRuh eşinizin size ilk dokunduğu yerde bir iz çıksa ve bu iz sonsuza kadar sizinle birlikte kalsa ne yapardınız? Peki bu ruh eşi izini yanlışlıkla dövme haline getirseniz? Felix abisinin ısrarı üzerine, abisinin arkadaşı olan Changbin'in istediği döv...