Benim bir ikiz kardeşim vardı.En iyi yurt dışı üniversitelerinde okuduğu için beni hep magazin dünyası tek olarak bilmişti.
Her ne kadar kendimce onları yok saysamda benim onları öldürmek için ant içtiğim bu dünyada onlarda beni öldürmek için can atıyorlardı.
Ailemin bir terörist olduğundan ne kadar utansamda aklım ermeye başladığı ilk dakika onlardan ayrılmıştım .
"Ezgi"
"Özledin mi beni kardeşim ha".
Dedi ve o pis ağzıyla kahkaha attı.
Bu gülüşünün ardından dikkatinin dağıldığını anlayarak kolunu tutup çevirdim.
O kolunun acısıyla afallarken eline vurmamla silahın düşmesi bir oldu.Tam ayağıyla kanrıma hamle yapıcakken ayağını tutup itledim.
Hamlemle yere düşmesini fırsat bilerek üzerine çıkıp yumruk atmaya başladım.
Sol kroşeden sonra sağ yumruğumu tutup kolumu büktü.Artık o benim üstümdeydi.
Yüzüme inen iki yumruktan sonra ağzıma kan dolmaya başlamıştı.
Tam ayağa kalkmış karnımı tekmelemeye başlıyacakken ayağını iki elimle tuttum ve kendime doğru çektim ondan aldığım güçle kendimde ayağa kalktım.Yere ani düşüşünden sonra bu sefer ben onu tekmelemeye başladım.
Benim aksime uzun saçları vardı.
Onları elime doladığım gibi yere kafasını vurmaya başladım.
"Geber orosbu çocuğu"
Bayılmak üzereydi nerdeyse.Ama aileme olan sinirimi ondan çıkaracağımı bilerek Allah ' ın verdiği bütün güçle kafasını fayans zemine vuruyordum.
Elinin bişeyde olduğunu ve bunun silah olduğunu çok geç fark etmiştim.
O silah patladı ve omzumu sıyırp geçti.
Elindeki silahı alıp acımadan kafasına sıktım.
Başımı arkama doğru çevirdiğimde bütün timin burda olduğunu fark ettim.
"lan geberiyordum burda insan bir müdehale eder"
Yağız
"Valla biz geliyordukta gerek kalmadı komutanım"
Yanıma geldi adeta tükürüp
"Tütüh maşşallah" yaptı
"Sağol ya banyo yaptım"
Gözümün kararmasıyla duvara tutunmam bir oldu.
Kan kaybetmiştim.
Yüzbaşı
"İzgi iyimisin?""İyiyim ya bir an başım döndü
"Siz burasını halledin ben bir hastaneye gitsem iyi olur"Yüzbaşı
"Yanlız gitme bende geliyim"
"Sen burda kal ben giderim gerek yok"
Ne uzattın be adam yeter.
"Saçmalama bu kolla arabamı kullancan"
Ateşin ısrarları üzerine onun arabasıyla şuan hastaneye gidiyorduk.
"Kimdi o?"
"Şerefsizin teki işte kim olucak"
Ben öğrenmemesini isterken o inadına herşeyi sorguluyordu.Hastaneye gelmiştik.
Acile gidip doktorun birinin odasına gittik.
"Ne şikayetiniz vardı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece'nin Dokunuşu
ActionYa gölgeden kaçıcaktım yada gölgenin ta kendisi olucaktım.Peki ben ne mi oldum? Gökteki ayın vede omzumda ki yıldızların esiri. Bayrağımın tutkunu, vatanımın koruyucusu. Acısı, Tatlısı, Mutlusu vede öfkelisini bırakırdı arkasında. Çünkü o izdi. Adı...