Acı

318 22 72
                                    

Selamm

"Anne"

Yerde öylece duran kadın bana annelik yapmayan ama annem olan kadındı.

Yılların hüznü ve nefreti vardı üstümde.

Dünyanın en saygıdeğer kadını Duygu Alev benim gözümde bir hiçti.

Duygu Alev

"Kızımm"

Diyip üstüme atılması ile geri çekildim. Şuan hem bir terörist hemde o adi kadındı.

"Napıyorsun sen be"

Duygu Alev

"Kızım biz seni çok özledik kızım yuvana geri dön"

"Pardon ne yuvasından bahsediyorsun sen ya terör olan eve sence bir türk askeri adım atar mı?"

Duygu Alev

"Kandırmış seni onlar Türk diye bişey yok bile"

"Doğru konuş be sizin sahip çıkmadığınız öz kızınıza Türk Silahlı Kuvvetleri baktı be.Ben o kapıdan çıktıktan sonra hiç düşündünüz mü mesela bu kız ne yapıyor bu kız yanlız mı bu kız gidicek bir yer buldumu yada yiyicek yemeği var mı diye"

"Susarsın öyle işte benim bayrağımdan devletimden başka hiç kimsem yoktu arkadaşlarımın arkasında duran gururlanan bir ailesi varken benim kimsem yoktu."

Göz yaşlarımı tutamaz haldeydim.

O dönemde çok şey yaşamıştım.

Yaşımın küçük olduğu dönemde kendimden büyük dertler edinmiştim.

Acımın hırsa dönüştüğü hırsımında başarıya dönüştüğü dönemdi benim için.

" Tek bir sözün dahi yok dimi senden de anca bu beklenirdi zaten senin gibi adi bir halsiyetsizden ancak bu beklenirdi. Umrunda olmamama rağmen neden yapıyorsun bunu eline ne geçiyor."

Göz yaşlarımın ardı arkasını kesilmiyordu. Timin burda olmasını dert etmeden devam ettim.

" O kapıdan çıktım ya ben tam iki gün boyunca dışarlarda yattım biliyomusun sizin sırf onunla görüşüyorum diye bana orosbu dediğiniz kişinin ailesi aldı beni evlerine.Harp okulu beni alana kadar onların ekmeğini yedim. Onların evinde ısındım. Öz anne babamdan görmediğim şevkati ben onlardan gördüm. Ama siz mi ne yaptınız her seferinde okulu bitirememem için önüme taş koydunuz.Diğerleri destek olurken siz bana köstek oldunuz."

Daha fazla dayanamayarak köy meydanından ayrıldım. Peşimden birinin geldiğinin farkındaydım.

İlerdeki ağaçlardan birinin altına oturdum.

Ateş gelmişti.

Ateş

" İyimisin? "

" Sence "

Ateş

" Değilsin "

" Değilim hemde hiç değilim gelmiş karşıma pişkin pişkin kızım diyor birde varya bağım olmasa ağzına sıçmıştım orda onun"

"En çok ta ne koyuyo var ya onlarla kan bağım olması soy adımın aynı olması keşke varlıklarını bile bilmeseydim"

Ateş

"Doruk yetimhane de büyüdü biliyormusun öksüzlerin yetimlerin arasında"

"Bilmiyordum"

Ateş

Gece'nin DokunuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin