Hayat buydu işte kimi el bebek
gül bebek büyürken kimide ölümlerle tehtitlerle büyüyordu.Ben büyümüş ama büyüyememiş o küçük kızdım.
Kafa mı kaldırınca Ateş le göz göze geldim.
Timde çiçekten anlamıştı bir ölüm tehtidi olduğunu ama notu görmemişlerdi.
Ateş
"Baban peşinde mi?"
"Yukarı çıkalım anlatıcam herşeyi."
Dedim.
Kulağına yaklaşıp"Sadece sana anlatıcam panik olmalarını istemiyorum."
Timin şaşkın gözlerini cevaplamam gerektiği kafama dank etti.
"Hayranlarım işte çiçek göndermişler"
Dedim dalgaya vurarak.
Gökhan
"Hangi hayran bu komutanım"
"Bilmem isimsiz"
Elimdeki kağıdı buruşturup cebime koydum.
Tim önden ben ve Ateş arkadan gidiyorduk.
Asansöre binip katımızı çıktık.
Timin hızlıca evlerine geçmesiyle Ateş le baş başa kalmıştık.
Dairemin kapısını açıp kafamla geç işareti yaptım.
Salona geçmişti.
Elimdeki çiçekleri masaya fırlatıp koltuğa oturdum.
Yan yana oturuyorduk."Kahve yapıyorum istermisin?"
"olur" diye cevapladı.
Mutfağa gidip kahveleri hazırlayıp geldim.
Kalktığım yere tekrardan oturdum.
"Lütfen sözümü hiç keske bir kerede anlatıp kurtulmak istiyorum."
Başıyla onayladı,yine ve yine yarama tuz basıcaktım.
"Dedem bir askermiş albay anneannem annem ve dedemin çok güzel bir ailesi varmış. Taki annem babamla tanışana kadar ilk görüşte daha dedem babamın tekin bir tip olmadığını anlamış zaten. Ama annen evlenicem diye tutturmuş.
Ve evlenmişte. Babamda terör yanlısı biri olduğu için dedemi oldum olası sevmemiş zaten. Babam annemi sözleriyle manipüle ederek dedemi kalbinden vurdurmuş kızı babasının canına kıymış.
Neyse gel zaman git zaman anneannemde annemlerle yaşıyor ne kadar bu durumdan tiksinsede mecburiyetten.
Annem hamile olduğunu öğrenmiş ikizlere hemde. Neyse biz doğmuşuz kardeşim ezgi yani
Ezgiyi hep sevmelerine rağmen nedensizce beni hiç sevmiyorlardı anneannem ile yakın olduğumdandır belki. Anneannem hep bana vatan sevgisini aşılamaya çalıştı başardıda iyiki diyorum şimdi. Neyse annemde terör yanlısı oluyo ama ne zmaan askerlikten bahsetsem azıma sıçıp otutturuyorlar. 18 yaşımda gizli gizli sınava giriyorum sonuçlar açıklanacağı zaman gittim söyledim böyle böyle diye.
Babam ne dedi biliyomusun? "" Biz seni örgüte katmaya çalışırken sen sınava mı giriyorsun dedi ağıza alınmayacak küfürler derken sınav açıkladığında kazandığımı görür görmez terk ettim evi."
"Ezgi de hani lahmacun olayında öldürdüğüm kız"
Gözümden bir damla yaş akmıştı.
Elimin tersiyle göz yaşımı sildim.
"Böyle işte yüzbaşı hayatımı siken insanlar benim ailem"
Ateş
"Anneannen nerde şuan"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece'nin Dokunuşu
ActionYa gölgeden kaçıcaktım yada gölgenin ta kendisi olucaktım.Peki ben ne mi oldum? Gökteki ayın vede omzumda ki yıldızların esiri. Bayrağımın tutkunu, vatanımın koruyucusu. Acısı, Tatlısı, Mutlusu vede öfkelisini bırakırdı arkasında. Çünkü o izdi. Adı...