İyi okumalarrrHiç istifimi bozmadan Ateş'in kucağındayken Harun'a bakıyordum.
Rahattım çünkü abimin timi çoktan adamların ensesine çökmüştü. Bunun dışında tabi.
Onunda şuan arkasında abim vardı.
Abim silahı adamın kafasına tutup konuştu.
Batın
"Bencede parti yeni başlıyor daha Türk' ün mermisinin tadını almadın nereye böyle"
Harun
"Türk'ün kadınının tadını almak isterdim ama olmadı."
Döl itine bak sen.Abimin halledeceğini bildiğim için boşu boşuna sinirlerimi germedim.
Ve Ateş'in baklavalarıyla oynamaya başladım.Ateş
"Napıyorsun Üsteğmenim"
"Canım sıkıldı baklavalarınla oynuyom bende"
Ateş
"Bir asker olarak komutanının baklavalarıyla oynaman ne kadar doğru"
"Seninde Komutan olarak askerini kucağında taşıdığın pek görülmemiş ha gücüm seni taşımaya yetmiyor diyorsan inebilirim."
Ateş
"Dur durduğun yerde"
Abimin adamın gırtlağına yapıştığını görünce gülesim geldi fakat gülmedim.
Batın
"Ulan orosbu çocuğu seni elime bir alırım önce o dilini sonra bütün tat alma uvuzlarını teker teker sökerim ağzında diş bırakmam aslada pişman olmam şimdi bu söylediklerimi teker teker gerçekleştirmemi istemiyorsan kardeşimden özür dile"
Harun
"Ha siz birde kardeşsiniz bu deliyle işin var"
Abim cebinden kasaturasını çıkardı.
Batın
"Çıkar dilini dışarı lan çıkarr!!"
Harun
"Tamam be sende delisin özür dilerim"
Batın
" Daha sesli"
Harun
"Özür dilerim "
"Tamam tamam affettim."
Batın
"Alın şunu" dedi ve timinin önüne attı.
Batın
"Hanfendi sizde çok rahatsınız sanırım Ateş'in kucağında in kız aşağı"
"Sakin ol şampiyon kızma iniyorum "
Batın
"Eskiden seni severdim Ateş efendi ama şu sıralar hiç hazetmiyorum senden benim kardeşim mal zaten neden gitti seni bulduki"
Ateş gülümseyip arabaya doğru ilerledi.
Bende topuklu ayakkabılarımın izin verdiği sürece peşinden arabaya gittim.
Arabaya bindiğimde topuklu ayakkabılarımı çıkarıp kenara attım.
"Of ya mis gibi postallarım varken bunların içinde çile çekiyorum"
Ateş homurdanarak konuştu
Ateş
"Bencede üniforma içinde daha güzelsin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece'nin Dokunuşu
AksiyonYa gölgeden kaçıcaktım yada gölgenin ta kendisi olucaktım.Peki ben ne mi oldum? Gökteki ayın vede omzumda ki yıldızların esiri. Bayrağımın tutkunu, vatanımın koruyucusu. Acısı, Tatlısı, Mutlusu vede öfkelisini bırakırdı arkasında. Çünkü o izdi. Adı...