Buruk bir bölümle tekrardan selammm
İlk defa yaşadığım duygunun tarifi yoktu.
Abi dediğim adam bir hainmiydi.
İhanetin en acı tonuydu bu bende. Abi demiştim ben ona ilk defa birine aile acımı sevdiğim kişiyi söylemiştim.Ateş'in işaretiyle ona baktım. Daha doğrusu hepimiz baktık.
Çıkmamız için baş hareketi yapmıştı.Telefonuma gelen ikinci mesaja baktım. Albay dinleme cihazını sökmemizi söylemişti.
En yakın ben olduğum için eğilip cihazı yapışmış olduğu yerden çekerek çıkardım.
Uzunca bir süre cihaza baktım.
Büyük ihtimalle Fırat abi takmıştı. İçim acıya acıya gözlerimi cihazdan çektim.Hepsi ayakta beni bekliyorlardı.
Ayağa kalkıp kapıya doğru sessizce ilerledim.
Kapıdan çıkmamızla Gökhan konuşmaya başladı.Gökhan
"Nasıl şimdi ya idrak edemedim ben hiç birşeyi"
Ateş
" İdrak edilmiyicek birşey değil herşey yalanmış bir kez daha bok gibi kaldık ortada"
Abi demiştin ama ben ona.
Bir kez daha insanlara güvenip ortada kalmıştım.
ZorduHızlı ama sanki yavaş adımlarla Albayın yanına gittik.
Düşündüm.
Düşündükçe kafayı yedim. Canım çok acıdı ama belli edemedim.
Belki yalandır diye geçirdim içimde. Yalan olmasını diledim. Herşeyin bir oyun olma ihtimalini düşündüm.Sadece düşündüm.
Albay
"Hazmetmesi zor birşey fakat herşey doğru komutanınızın yani şey Fırat'ın ortadan kaybolmasındada zaten bir şüphe vardı silinmesi unutulmuş kamera kayıtlarındanda durum tespit edildi. Gözde askerlerimizden biri deyip bahsettiğimiz Fırat bir hain çıktı ve gitti. "
Gözlerimi kapadım açmak istemedim.
Gözümden yaş istemsizce aktı.
Hemen sildim.Albay
" Ortadan giderkende yanında birini daha götürdü. Revir hemşiremizi Gökçe'yi"
Gökhan
"Ne komutanım Gökçe iyi mi ha"
Deliye dönmüş durumdaydı. Kız Gökhan'ın neyiydiki şimdi.
Gökhan
"Kardeşim o kansızların elinde mi şimdi o hiç birşey yapamaz ki koruyamaz ki kendini korkar"
Kardeşimiydi.
Bok gibi bir gün geçiyordu ve bizim elimizden hiç bir şey gelmiyordu."Görev izni ne zaman komutanım ve kaçan kadınlada ne alakası var"
Kaçan kadın kimmiydi annem sandığım kadın işte dilim varmıyordu demeye.
Albay
"Anladığımız üzere Fırat'ın annesiymiş o kadın"
Yapma ama ben ona kendi annesini bana sevgi göstermedi diye anlatmışmıydım şimdi. Ağlamak istiyordum.
Doruk
"Hakaret edicem dilim varmıyor niye komutanım ya"
Yağız
"Binlerce testten geçip geliyorlar buraya nasıl anlaşılmıyor anlamıyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece'nin Dokunuşu
ActionYa gölgeden kaçıcaktım yada gölgenin ta kendisi olucaktım.Peki ben ne mi oldum? Gökteki ayın vede omzumda ki yıldızların esiri. Bayrağımın tutkunu, vatanımın koruyucusu. Acısı, Tatlısı, Mutlusu vede öfkelisini bırakırdı arkasında. Çünkü o izdi. Adı...