Selam bebeklerrr
💗
Ben geldimmm.Bir karmaşıklığın içerisindeydim fakat bilmiyordum neyin ne olduğunu.
"Ne dedin sen ya babam ne alaka"
Ateş
"Baban şey yüzünden"
Üstüne yürüdüm ve yakasına yapıştım.
"Söylesene ya ne babam ne ben ağzıma bile almak istemezken o adamı sen o niye seni korumamı istedi diyon ben anlamıyorum şuan hiç bişey"
Yakasında olan ellerimi tutup bana sarıldı.
Ateş
"Söyleyebilsem valla hi söylerim gözlerimin önünde erimene izin vermem ama emir demiri keser biliyorsun"
"Beni en derinden yaralayan şey bir yalandan ibaret mi ne hiç bişey anlamıyorum ben"
Ateş
"Benden duymamış ol güzelim tamam mı yakında zaten sende öğreniceksin"
Ağlamaya başlamıştım. Korkuyordum.
"Ateş ben çok yoruldum. Geçmişimle yüzleşmekten korkmaktan bıktım. Diyorum ki tamam daha üzilmiyicem ama yine hep bişeyler çıkıyor. Yoruldum. Hayatım olan mesleği bile bırakmayı düşündüm o kadar yara aldım. Hayattan bıktım."
Başımı okşayıp yanımda olduğunu hissettirmeye çalışıyordu.
Ateş
" Yanındayım canımın içi yanındayım güzelim. Yaralarını sarmaya çalışıcam. Beraber iyileşicez. "
Yüzümü boynuna gömmüştüm. Kokusu beni mayıştırıyordu fakat engelleyemiyordum.
Yumuşak bir yere otutturulduğumu hissetmiştim.
Yorgun olduğumdan kaynaklı uyumuştum hemen.
Gözlerimi aralamamla hala Ateş'in kucağında olduğumu fark ettim.
Topuzumdan pörtleyen saçlar ile oynuyordu.
Gülümseyip konuştu.
Ateş
"Günaydın"
"Günaydın komutanım"
Kucağından inmeye çalışırken kolum acımıştı.
Ateş
"Hop sakin ben indiririm seni"
Dedi ve yanına doğru bıraktı beni.
"Kusura bakma kucağında uyumuşum"
Ateş
"Memnuniyetle uyuttum seni diyelim."
"Teşekkürler en azından konuşabilecek biri olarak yanımda olduğu için "
Ateş
"Rica ederim."
Ateş
"Koluna dikkat et pansuman için her gün gel gelmessen ben gelirim"
"Sende yaralısında düzelmişsin galiba ama ben yaranın üstüne yattım senin acımadı mı? Çok özür dilerim. Özür dilerim. Acıcak çok acıcak of çok özür dilerim."
Ateş
"Sakin ol birşeyim yok panik yapma bu kadar"
"He iyi"
"Hay ya of rapor vermedim ben daha"
Ateş
"Halloldu o sen üstünü değiştir toz toprak her yerin sonrada eve gideriz arabam yok burda götürürsün benide"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece'nin Dokunuşu
AcciónYa gölgeden kaçıcaktım yada gölgenin ta kendisi olucaktım.Peki ben ne mi oldum? Gökteki ayın vede omzumda ki yıldızların esiri. Bayrağımın tutkunu, vatanımın koruyucusu. Acısı, Tatlısı, Mutlusu vede öfkelisini bırakırdı arkasında. Çünkü o izdi. Adı...