İyii okumalarr
Sadece bedenim değil ruhumda ağlıyordu. Koşarak nereye gittiğimi bilmeden gidiyordum.
Bir bedene çarptım. Ağlamaklı gözlerimle kafamı kaldırıp ona baktım.
Abimdi.
Batın
"İzgi neyin var senin?"
Konuşmuyordum. Konuşamıyordum. Ağlıyordum.
Düşünmeden abime sarıldım.
"Abi ben öyle istemedim ama ben yapmadım ki sebebi ben değilim zaten. Abi ben korkuyorum abi o çok üzüldü."
Batın
"Kim abicim kim üzdü seni güzelim hadi gel benim odama gidelim"
Ona hala sarılıyorken yavaş adımlarla beni odasına götürdü.
Nerede olduğumu bilmiyordum. Ama abimin bir kapıyı açmasıyla 3.katta yani bizim katın üstünde olduğunu anladım ne ara merdiven çıkmıştım.
Batın
"Otur abicim söyle anlat bana şimdi"
"Abi ben Ateş'i seviyorum oda beni seviyor galiba"
Batın
"Bunda bir sıkıntı yok abicim biraz çektiririm Ateş' e sadece o kadar niçin buna ağlıyorsun? "
"Abi ben onunla sevgili olamam sevgili olursam elbet bir gün benimle evlenmek istiyicek belkide çocuk sahibi olmak istiyicek ama ben olamam abi yapamam"
Batın
"Neden abicim çocuk sahibi olmak istemiyor musun?"
"Abi ben yaralıyım bebeğin büyümesi gereken yerden yaralanmıştım. Olamıyor yani olsa bile ihtimali çok düşük"
Batın
"Canını sıkma sen güzelim ben onla konuşur duruma anlatırım"
"Ama abi çok üzüldü"
Hala ağlıyordum. Ben söyledikten sonraki dolu gözleri ve çaresizliği gözümün önünden gitmiyordu.
Uğruna çoğu şeyi feda edebileceğim adamı ben ağlatmıştım.
Batın
"İzgi bak bana kardeşim"
Yavaşça kafamı kaldırıp baktım.
Batın
"Bak kardeşim seni böyle üzgün ve ilk defa ağlamaklı gördüğüm için birazdan bende ağlıyıcam."
"Sende ağlama sende ağlarsan daha çok ağlarım"
Batın
"Hayır ağlamak yok Türk subayına yakışır birşey değil bu ağlama kardeşim biz yeni bulmuşuz birbirimizi ağlamak yok"
"Üzgünüm ama"
Batın
"Ağlayınca çirkin oluyorsun pıtırcığım hadi kalk bana gidelim ilk defa gör evimi"
Güldüm.
Batın
"Hah şöyle gül be güzelim sen ağlayınca içim parçalandı. Ben konuşurum Ateş'le ki zaten onunda seni o şey için sevmediğine eminim ayrıca bu kadar çabuk evlendirmiyicem seni onuda karı koca arasında kendiniz halledersiniz."
Utanmıştım abimden.Bebek yani sonuçta bu off.
" Tamam hadi gidelim yüzünü görmiyim ağlamıyım yine "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece'nin Dokunuşu
AcciónYa gölgeden kaçıcaktım yada gölgenin ta kendisi olucaktım.Peki ben ne mi oldum? Gökteki ayın vede omzumda ki yıldızların esiri. Bayrağımın tutkunu, vatanımın koruyucusu. Acısı, Tatlısı, Mutlusu vede öfkelisini bırakırdı arkasında. Çünkü o izdi. Adı...