Gecenin Ardı (Sezon Finali)

41 4 4
                                    

İyi okumalarrrr

Gecenin Ardı

Yazardan

Ateş çok çaresiz hissediyordu .Sevdiği kadın kollarında  iki büklüm duruyordu ama o hiç birşey yapamıyordu .Adı gibi İzgi'm kalbimin İzgi'si diye geçirdi içinden eğer kollarında can vermesse olurda yaşarsa ona bunu söyleyeceğini aklına not etti .

Göğü kurtaralım derken Geceyi kaybetmiştiler

Ateş

"Gökhan bizi bırakmaz dimi gitmez dimi kardeşim ha gitmez dimi "

Gökhan

"İzgi bu Ateş hiç gider mi o daha ne çok dırdır yapıcak başımızda o bizim "

Gökhan  bir Gökçe'yi bir Ateş'i sakinleştirmeye çalışıyordu .

Gökçe kriz geçiriyordu .

Gökçe

"Benim yüzümden oldu ben eğer kendimi koruyabilseydim ,senin öğrettiğin şeyleri yapabilseydim olmazdı böyle .İzgi burda aranızda olurdu ,gülüyor olurdu ,mutlu olurdunuz ,ağlamazdınız "

Gökhan

"Şimdi kriz sırası değil kardeşim sen bir doktorsun ve İzgi'nin ,hastanın sana ihtiyacı var çiçeğim hadi kardeşim kalk tedavini yap onu bize döndür hadi "

Gökçe
"Tamam "

İzgi'ye doğru gitti Gökçe .Ateş helikopterin soğuk zeminine koymak istemedi gecesini ama mecburdu .Yaralandığından beri bebeği gibi taşımış hiç kimseye vermemişti sevdiği kadını .

Gökçe önce yaraya sonra Ateş'e sonrada time baktı .

Gökçe

"Çok kötü kurşunun çıkması lazım yoksa ciğerinin kaybedicek"

Doruk

"Ameliyat et yap bişeyler b-ben ilk yardım çantası getirdim al al yap çabuk "

Gökçe

"Steril bir ortam lazım burası pis "

Yağız

"Dağda bulabildiğin en temiz ortam bu helikopter işini yap ve lütfen komutanımızı ablamızı bize döndür "

Tim İzgi 'yi çok sevmişti .İzgi 'de onları .

Yağız ablasını düşündü .Gülümsemeyen yüzüne baktı normalde olsa ne çok gülerdi .Belki öz ablası değildi ama öz ablası olsa ancak bu kadar çok severdi diye geçirdi içinden .Sonra Oğuz'a baktı .

Oğuz , gözünü bile kırpmadan İzgi 'ye bakıyordu biricik komutanına .Onların hayatı bir düzenden ibaretken gece olmasına rağmen güneş gibi doğmuştu hayatlarına İzgi .

Doruk ,içini çeke çeke çocuk gibi ağlıyordu bir elinin baş parmağıda ağzındaydı .Neler vermezdi onun yerinde olabilmek için .düşündü Komutanının yeni kavuştuğu abisi ve babası ne yapacaktı haberini alınca .

Telsizden bir ses geldi .

Albay

"Ateş durum nedir yaralı var mı ?"

Ateş albayın sesini duyunca konuştu.

"Var komutanım "

Albay iç çekti boğazı düğümlendi .Kalbi acıdı .O sırada odaya Batın girdi .

Batın

"Geliyorlarmıymış komutanım "

Batın yeni gelmişti görevden ama aklında ona göre minik kız kardeşi vardı .Ne kadarda büyümüştü halbuki .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gece'nin DokunuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin