geçmiş hayat

80 10 8
                                    

Eve döndükten sonra internetten biraz araştırma yaptım. Şuan yaşadığım durum için çoğu site dejavu olduğundan bahsediyordu. Ama yaşadığım şeyin dejavu olmadığına emindim.

Çok daha farklı ve güzeldi.

Arkamda hareketlilik hissettiğimde hemen döndüm.

"Birisiyle önceden tanışmış gibi hissetmek mi? Kim o?"

"Odama dalmasana Roseanne!"

"Sevgilin mi var yoksa?"

"Olsa söylerdim."

"O zaman aşık olduğun birisi var."

"Bilmiyorum."

"Reddetmediğine göre var."

"Birisiyle tanıştım, sanki önceden çok görüşmüşüz gibi ama onunla tanışmadığıma eminim. İsminden hatırlamam lazım zaten."

"İsmi ne?"

"Sooya."

"O nasıl bir isim?"

"Klasik isimlerden daha güzel."

"Her neyse. Misafirlerimiz bugün geliyorlar bu arada."

"Evi temizledin mi?"

"Niye ben yapacakmışım?"

"Senin misafirlerin."

"Neyse, sevgilim olunca 5 gün dinleneceğim zaten."

"Aynen."

-

Kapı çaldığında kapıya doğru yürümeye başladım. O sırada Roseanne'in en arka odadan buraya doğru koştuğunu gördüm. Göz devirip kenara çekildim çünkü az kalsın bana çarpacaktı. Daha kızı görmeden neden bu kadar heyecan yaptığını anlayamamıştım.

Öndeki kızın sarı uzun saçları vardı ve güzeldi. Arkadaki kızın -başka bir deyişle Roseanne'in gelecekteki sevgilisi- kahverengi uzun kahküllü saçları vardı ve o da çok güzeldi.

Roseanne'e baktığımda tamamen o kıza odaklandığını görmüştüm. O yüzden hemen Roseanne'in arkadaşıyla ilgilenmeye başladım.

"Hoşgeldiniz."

Gülümseyip içeri girdiler. Daha sonra biraz sohbet ettik. Roseanne'in arkadaşının adı Yuqi, diğer kızın adı da Lalisa'ymış.

Birşeyler hazırlamak için mutfağa girdiğimde peşimden Roseanne geldi.

"Çok güzel değil mi?"

"Hangisi?"

"Benim ki tabii."

"Yakında Yuqi'yi evden de atarsın sen."

"Ne alaka ya? Neyse ben sana bugün araştırdığın şeyle ilgili bir şey söyleyeceğim. Benim şimdi aklıma geldi. Çok tanıdık hissetmenin sebebi geçmiş hayatınızda tanışmış olmanızdan olabilir."

Hızla ona döndüm.

"Geçmiş hayat mı?"


^

Nasil yani...?

Again ~ JensooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin