haplar

40 7 2
                                    

Roseanne ve Lalisa içeri girdiler. Lalisa'nın elinde bavul vardı. Roseanne bana baktı.

"Lalisa gidecekmiş."

Üzgün görünüyordu. Hemde çok.

Ayağa kalktım.

"Lalisa, doğru düzgün konuşabilir miyiz?"

"Daha ne konuşacağız Jennie? Kardeşin yeterince konuştu."

"Neden para karşılığında yaptığını biliyor musun? Belki bir nedeni vardır."

"Bilmiyorum Jennie. Gerçekten bilmiyorum. Hayatımda ilk kez böyle birşeyle karşılaştım ve bilmediğim birşey için hakaret yedim. Jessa haklı. Benim gitmem en doğrusu olur."

Roseanne'e döndüm. Neredeyse ağlayacak gibi duruyordu. Lalisa'ya baktım.

"Roseanne'i önemsemiyor musun peki?"

Roseanne'e baktı. Ona doğru birkaç adım attı. Bavulu bırakıp kollarını Roseanne'in beline sardı. Sessizce konuştu.

"Seni seviyorum."

Roseanne gözyaşlarını daha fazla tutamadı. Kollarını Lalisa'nın boynuna doladı.

"Bende seni seviyorum."

Lalisa ayrıldığında Roseanne konuştu.

"Gitme."

Lalisa Roseanne'in yanağını öptü. O sırada Jessa'nın uzaktan onu izlediğini gördüm. Yüzünde en ufak bir ifade yoktu.

Ona baktığımı görünce odaya girdi. Lalisa'nın omzuna dokundu. Lalisa ona döndü.

"Biraz abartmış olabilirim. Gitmene gerçekten gerek yok."

Lalisa cevap vermedi. Yanlarına gittim.

"Lalisa."

Bana bakınca gülümsedim.

"Lütfen bu bebeği bana bırakma."

Elimle Roseanne'i gösterdim. Dudağını bükmüş, yaşlı gözlerle Lalisa'ya bakıyordu. Lalisa gülümsedi. Roseanne'in elinden tuttu ve birlikte Roseanne'in odasına girdiler.

Jessa yanıma geldi. Jisoo ve bana baktı.

"Bir gelir misiniz? İkiniz."

-

Benim odama girdik. Jisoo ve ben yatağıma oturduk. Jessa cebinden küçük bir şişe çıkardı. İçinde küçük siyah haplar vardı.

"Bu ne?"

Jessa içinden iki tane çıkarıp bize uzattı. Birini alıp Jessa'ya baktım. Jessa konuştu.

"Bunlar benim içinde olduğum durumu yöneten kişilerin hazırladığı haplar. Benim size söylemem doğru olmadığı için siz kendiniz göreceksiniz."

Jisoo konuştu.

"Neyi göreceğiz?"

"Bazı gerçekleri. Şimdi onları yutun."

Şüpheyle hapa baktım. Pek güven vermemişti.

"Merak etme abla. Sorun yok."

Jisoo'ya baktım. Yutmuştu bile. Bende hapı ağzıma attım. Yutup Jessa'ya baktım.

"Şimdi uzanın. Birazdan uykuya dalacaksınız."

Uzanıp Jisoo'ya baktım. O da uzanınca elini tuttum.

"Gözlerinizi kapatın."

Son bir kez Jisoo'ya baktım. O da bana bakıyordu. Gülümseyip gözlerimi kapattım.


^

Finale adim adim

Again ~ JensooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin