3.Bölüm

40 11 5
                                    

Hepinize iyi akşamlar arkadaşlar. Aslında şuanlik bölüm atmayı beklemiyordum. Ama bir şekil atmak zorunda kaldım. Bunu kalbimde farklı bir yere sahip biri için attiyorum. elladiyebiri kendisinin yeri bende çok farklı. İnşallah hersey dilediğin gibi olur dünya güzellim. Bölüm kısa olacaktır çünkü 2. Bölum az bir okunmaya ulaşmış ondan dolayi şuanlik bundan sonra 3 gün içerisinde bolum gelebilir tabiki okunmaya bağlı ve okuyorsunuz oy atmıyorsunuz kırılıyorum bakin size. Yazım yanlışlarım baya vardır aceleye geldi bölüm özür dilerim hepinizden şimdiden.

✨️✨️

Kamera şakası derken cidden bana söyledi mi diye bakındım harbi bana diyormuş. Kamera şakası olsam niye polislere yapayım ki? Biraz mantıklı olsalar bari.

"Bisey diyebilir miyim? Beni direk hapise mi atticaniz?" Erkek polise döndüğümde bana bakıp
"Yok özel bir oda tutucaz sana, nasıl uygun olur mu? Beğenirsiniz dimi?" Büşra güldüğüne göre adam benle dalga geçiyordu.
"Bir vursam ucucan ayağını denk al birader." Kattiyen yalan o bana vursa ben ülke deil gezegen değiştirirdim. O kadar abartma demeyin adam kaslı ben ise cüce birseyim. Vursa komalık eder beni. "Deniyellim mi civciv?" "Civciv ne? Hem, kadına şiddet hayir!!"

Soytari bir gülüş kondurup karakola doğru yürüdüm. Doğrusu yürüdük. Aslında iyi insanlar ya mahkumlar sizce? Asla kendimi avutmuyorum. Orda hayat farklı. Bunun farkındayım bende. Odanın kapısını çaldıktan sonra 70 yaşlarda tontis bir amca karşıladı bizi. "Geçin oturun anlatın bakalım." Sen demeseydin oturmazdik be bay gözlüklü tontiş ayı "Birsey ikram etmicek misiniz?" Karnımı düşünüyordum napayim? Bana civciv diyen adam konuşunca hepimiz ona doğru döndük.

"Ne istersiniz bayan suçlu civciv?" "Vişne varsa alayım arkadaşım içinde kahve getirseniz güzel olur. Hem bayan deil kadın."

Bana şok gözlerle bakan insanlar görünce ne dedim diye içimde tekrardan soyledim. Hiç birsey dememiştim. Ee ne var ki bunda? Sadece laf soktum. Ne olmuş yani? Oradaki bay gözlüklü tontis ayi bana gülümseyip bakıyordu. "Adin ne senin?" Yuzune dogru baktigimda bana gulumseyen ve gozleri parlayan bay tontis ayi vardi. Fazla oyalanmadan ismimi soyledim. "Elanur." Bana suçlu civciv diyen adam konuşunca ona bakmadan hayır gitmem ben suçlu deilim dedim. Beni hapiste tutmak istiyormuş. Sen gir bakalım aslan parçası.
"Nasıl bir duygu coz gel de bana anlat olur mu?"

Yarım saat geçince biz tontis ayıyla sohbet ediyorduk. Doğrusu ben ediyordum o etmiyordu. Galiba beni dinlemeyi çok sevdi. En sonda bana suçlu civcive alın şunu başım ağrıdı demişti. Şuan da ise oturmuş beni çıkarmalarıni bekliyordum. Tabiki Büşra yoktu. Benim ne suçum günahım vardı? Sorabilir miyim? Ben bisey yapmadim. Büşrayi da getirin bakayim az karşıdaki insanların dedikodusunu yapardık ne güzel olurdu. Biliyorum saçma ve ilginç isteklerim vardı ama ben böyle istiyordum. Hem yarın benim doğum günüm burada mi geciricektim Allahiniza? Zaman durdu benim için. Herkes için zaman ilerlerken ben karnımı düşünüyordum. Haliyle açıkmistim. Karşıdaki insanlara bakmamak için Arkamı dönüp yere uzandım. Hasta olucaktim biliyorum. Onlara baksam burdan cenazem çıkacaktı belkide?

Sabah gözlerimi bağıran kadın sesiyle uyandım hala burda miyim ben? Püh size. Arkamda gölge belirlenince yemek getirdiler diye bakmak istemedim. Bugün enerjim hiç yoktu.
"Götür istemiyorum yemek falan." Ses gelmeyince arkama dönüp bakındım karşımda onu beklemiyordum asla beklemiyordum. En son beklicegim kişi oydu.

Deccalli'm

"İyiki doğdun deccalin güzel kadını."

elladiyebiri iyiki doğmuş benim küçük ayım. Nice senelere benli senelere guzellim. İyiki doğdun aşkım. 🎂

Herkese iyi akşamlar arkadaşlar öpüldünüz hepinize iyi geceler iyi uykular.

Öpüldünüz. 💋

Görüşmek üzere baybay 👐🏻👐🏻

LALETTAYİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin