MERHABA HERKESE TEKRARDAN YAVAŞ YAVAŞ BİR İLERLEME KAYDEDIYORUZ HE SANKİ?
SINIR KOYMAK İSTEMİYORUM AMA ZORLUYORSUNUZ OKUYAN KİŞİLER BEĞENİP O KÜÇÜK YILDIZA BASMIYOR. NEYSE CANININ SAĞ OLSUN :)
FAZLA LAFI UZATMADAN DEVAM EDİM.
✨️✨️
Arkamı döndüğümde yusufun bana küçümseyici bakışlarını gördüm. "Ablasına çekmiş mi dedin sen Yusuf abi?" Ona baktığımda kafasını sallayıp sigara tutuğu dudaklarıyla sırıtıp kafa salladı. "Hiç komik deilsin bir kere kendine gel Yusuf abi." dediğimde yüzünde alaycı bir tavır oluştu gözleri ise sanki her zerremi ezberlemek istercesine yüzümde dolandı."Hey! sana diyorum sağır mi oldun?" Tam bidaha konuşucakken sus işareti yaptı. "Çok konuştuğumu ima ediyorsun şimdide sen hayırdır Yusuf abicim?" Çok konuşuyor olabilirim. Ama kalbimi kırdı işte. Arkamdan konuşsaydı bari.
Ben diyorum işte erkeklerden hayır gelmez diye dinletemiyorum ki güzel kizlarima.
"Kızım sen saniyesinde kaç kelime kullanıyorsun?" Tam cevap vericekken gene bana aşağılıci bir cümle kurdu "Ela başım ağrıyor kahve yapsan güzel güzel içsek konuşacağına he güzellim?" Cidden bu adam beni hakketmiyordu. Bir zerremi bile hakketmeyen adama yıllarca çabaladım ben. Ya geleli bir gün olmadı be.
Bağırarak hiddetle suratına her sözcüğümü bastıra bastıra
"Kahveyide kendin yap YUSUF ABİCİM"Ona baktığımda benden böyle bir tepki beklemediği her halinden belliydi.
"MUTFAĞIN YOLLUNUDA BİLİYORSUN ELİN AYAĞIN DA ÇALIŞIYOR KENDIN YAP KAHVENİ" Abim ise bana dönüp
"Ela iyi misin abicim?" Hiç iyi deildim sahi iyi miydim? Abimin dönüp Yusuf'a "Nidaya soylerim yapar kardeşim sen otur rahatına bak" yusufun ise bana bakarak "Mutfağın yolunu biliyorum kardeşim kahvemi de kendim yaparım sana yapayım mı kardeşim?" Abimin hayir dercesine kafa sallayıp yusufun merdivenlere çıkması bir oldu. Abimin ise bana dönüp sinirli bir haliyle
"Abicim beğendin mi yaptığını git yardım et bari Yusuf'a""Zıkkım içsin" Diyip kendi odama doğru ilerledim.
Odamın kapısını öyle bir çarpmiştim ki bütün mahallenin duyduğuna eminim. Olsun bir kerede mahalle o güzel uykusundan uyansın elanin içindeki yangınları görsün. Odaya geldiğimde bir elinde benim rujumla birde benim maskaramla aynamin önünde oturmuş bir adet nida vardı.
Elini havaya kaldırmış sakin ve masum bir şekilde ne diceğimi bekliyordu. Nida dudağına ruj sürmüyor aslında rujlarini doğrusu rujlarimi yiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LALETTAYİN
Fiksi Remaja-Yusuf abi yusufcuk olasın mi geldi? -He gülim he bi burdan çıkayım senlede güzel ilgilenicem. Elanin küçüklükten bu yana Yusuf'u sevmesiyle itibaren başına birtakım işler geliyor. Yusuf görevden geldikten sonra olaylar başlıcak mi başlamicak mi? Bi...