1. BÖLÜM

121 30 189
                                    

1.BÖLÜM

Selam  ilk kitapim deil malesef. Bu  kitapimi çok farklı bir zamanda hep aklımdaydı ve sonunda yazma isteğim geldi. Sizinle çok tanışmak isterim milyon okurları görürüz inşallah sizlerle. İnşallah kitapimi beğenip okursunuz eleştirilere açığım bu arada. Ne diyim inşallah severek okucağiniz bir kitap yazabilirim. Aralara yorum yazarsanız çok sevinirim.

Okuduğunuz tarihi bırakırsanız çok sevinirim. :)

✨️✨️

Elimde ekmek sepetiyle koşarak merdivenlerden inmeye çalışıyordum. Acelem yoktu aslında sadece bir  salkım vişne yeme isteğim vardı. Nidanin  koşarak yanima gelip  arkama saklanmasiyla annemden gene terlik yememek için koştuğunu her halinden belli oluyordu aslında.

Gene annemi kızdıracak ne yapti?

Evet bu benim canım kardeşim nida kendisi 8 yaşında olmasına rağmen yaşındaki çocuklar gibi davranmıyor,  bir yaşındaki  çocuklar gibi davranıp duruyordu. Yaramazlariyla tüm mahallenin dilindeydi bu canım kardeşim. Kimse yaramazliğiyla nidanin eline  su dökmez bence. Ben size mahalleyi tanıtmayı unuttum.


2 yaşımdan beri burdayım. Durumlar biraz karışıktı o zamanlar maddi sıkıntılar vardı. Bu mahalle aslında doğduğumdan beridir hep bir yardımsever merhametli insanlarla dolu. Yusuf abi hariç.

O pisliğin tekiydi. Yaninda yıllarca platonik olan kızı görmüyordu. Taş gibi kızım aslında. Yusuf abinin bir de  kız kardeşi var. Kendisiyle arkadaş olmama rağmen kendisi abisini başka kızlarla shipleyip canımı sıkıyordu.  Ah Büşra ah. Abim var bide kendisini sevmiyorum desem inanmayın olur mu?  Kendisini çok seviyorum.  Tuhaf karşılamış olabilirsiniz sonuçta benim abim gibi birini göremediniz. Yakında oda ahsen yengemle nişanlanicaklar.

Benden görumceliğimi beklemeyin. En büyük  görumcelligi yaramaz nida yapıyordu. Ben asla ama asla birsey yapmıyorum. Ara sıra Yusuf abinin bize gelmesiyle belki telefonunu karıştırmış olabilirim. Sonucta hani bir kızla konuşuyorsa o kötü kız diyebiliyim diye. Asla kötü bir niyetim yok.  Hem kızlarla kavga etmek benlik deil ki.
Bu arada çok geveze olabilirim ama beni çok seveceğinize inanıyorum ben elanur. 

Gözlerim ela sana bakınca fena oluyorum Yusuf abicim. Ben bunlara dalarken annemin 1 saatir başımda ela diye seslenişini tabiki duymadım. Hem bir kerede muhallepiyi nida yapsa nolur ki? Mutfak ahıra döner doğru. İş gene bana düştü dimi?  Ayaklarımi yere vurarak merdivenlerden tekrar cikmaya başladım. Öyle paşa paşa döneceğimi söyleseler ben iner miydim? İnmezdim. Biraz açık sözlüde olabilirim. Muhallepi sonunda bitmişti. Hamaratliyim övünmek gibi olmasın. Ve en güzel yer tencerenin dibini yalamak. Nida gelmeden yesem hepsi benim olurdu. Ondan dolayi masanın altında yemem gerekiyordu.



Evde ufak kardeşiniz nida gibi biri varsa ne yerseniz onada vermek zorundasınız. Ondan dolayi masanın altında yemek en doğrusu.  Aşağıdan ara sıra sesler gelsede işime devam ettim dicektim ki arkamda gölge belirlenince içimden bu devenin kim olduğunu merak ediyordum.


Acaba büşrayla geçen sümüklü erenin  dedikodusunu yaptım diye o 1 hafta sonra ölünce duvardaki resme güldüğümuz için onun ruhu gelmiş olabilir mi? Sacmalama ela.  Arkamdaki gölge yaklaştıkça yaklaşiyordu. Galiba sümüklü erendi.  Allah affetsin ama sümüklüydü. Geçen cenazeye gittik büşrayla tam karşımızda sümüklü erenin ortaokul fotorafi orda bile sümükleri aşağıdaydi. Bu muhallepeyi yemicem artık. Midem kalk biz gidellim diyor. Masaya yaklaşan deveyle ne yapacağımı şaşırıp anne diye bağırdım.


20 yaşında çıtır bir kız olabilirim ama bu deveyle asla baş edemem. Sonucta zayıfım. Deve dediğime bakmayın. Boyu uzun galiba 1. 83 vardır. Tam koşacağım an  yanımda birinin olduğunu fark ettim. Kamera şakası mı? Nida eğer bunlar senin başının altından çıkıyorsa bil ki kızım seni gebertirim. Ve artık koşmaliyim bence. Ki koşacağım an elini ağzıma koyup susmami sağladı. Yoksa eve hırsız mı girdi? 

LALETTAYİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin