2. BÖLÜM

492 25 0
                                    

        ... Bismillahirrahmanirrahim...

- HasbinAllah Ve Ni'mel Vekilll.

+ Kanka yine ne oldu sana böyle. Gözümün önünden de ayırmadım seni hani belaya bulaştın diyecem o da değil.

- Ya bir yabancı numara her zamanki yerimize gel falan diyor. Yanlış numara diyorum anlamıyor da.

+ Bizim sınıftaki erkekler olmasın biliyorsun yüz vermeyince böyle saçma sapan yollara başvuruyorlar.

- Haklısın geçen sana kim musallat olmuştu dur düşüneyim Sadi miydi ahahaha

+ Kız Eylül getirme beni oraya. Hala aklıma geldikçe kafa göz dalasım geliyor çocuğa. Resmen kalem verdim her gün yazıyordu bana neymiş teşekkür çayı kahvesi bilmem ben olmazsam akademik hayatı bitecekmiş.

- Ey kalem sen nelere kadirsin ahajajaj. Tamam tamam ya dalga geçmiyorum dur gruba girip numarayı aratayım.

+ Ee bizim sınıftan mi?

- Yok kanka ya. Neyse boşver arkadaşı yanına gidince anlar yanlış numara olduğunu.

+ Aynen bence de kanka . Ay ben eve gideyim artık teyzemler de gelecek hem.

- Tamam kanka yarın görüşürüz bak bekletme benii.

+ Kimm ben mii ASLAAA ahahaha

- Bak kar kış ortasında seni bekliyorum hep vallahi döverim ona göre.

+ Tamam kanka ya kızma Allah'a emanet ol canısı.

- Sen de Allah'a emanet ol cadısı :)


Arkadaşlar vote ve yorum yapmayı unutmayın. Allah'a emanet olun.

Kimsin Sen?  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin