19. BÖLÜM

132 11 9
                                    

... Bismillahirrahmanirrahim...

Selamün aleyküm sevgili okurlar nasılsınız?

İyi okumalar 🤓

~~~~~~~~~~~~~~~

Genç kız albümü açıp her resme tek tek özlemle baktı. İlk fotoğrafta annesi ve babası vardı. Birbirlerine gülümseyerek bakıyorlardı.
Bakışları babasının resminde durdu ve gözyaşları resme damladı. En çok babasını unutmak canını yakıyordu.

1 saat olmuştu genç kız ilk albümün kapağını yavaşça kapattı ve gözlerini yumarak derince nefes alıp verdi. " Allah'ım lütfen yardım et eskisi gibi her şeyi hatırlamamı nasip et ve kolaylaştır." Amin deyip ellerini  gözyaşlarından ıslanmış yüzüne sürdü. Yavaşça gözlerini açıp diğer albümü eline aldı. Bu albümde de annesinin söylediği kadarıyla o, abisi, Efe ve Cihangir'in çocukluk fotoğrafları vardı.

Ayşe hanımın içi hiç rahat değildi. Eylül ısrar etmese bir dakika bile yanından ayrılmazdı çünkü kriz geçirmesinden korkuyordu. Her on dakikada bir kapıdan Eylüle hissettirmeden bakıp geri dönüyordu ve Allah'a dualar ediyordu gözyaşı eşliğinde. Çağataya da haber vermişti az önce birazdan Cihangir ile izin alıp gelecektiler.

Eylül fotoğraflara dalmışken bir fotoğrafta durmuştu çünkü bu fotoğrafrafı bir yerlerden hatırlıyordu. Fotoğrafı albümden çıkarıp biraz daha inceledi ve arkasına çevirdi. 'Eylül yer fıstıklarına dalmışken ben ve Çağatay futbol oynamaya...' diye yazıyordu. Düşündü genç kız evet hatırlıyordu bu fotoğrafı!

- Eylül sen şimdilik evcilik oyna abicim biz de Cihangir ile futbol oynayalım biraz tamam mı?

- Ama abiş ben tek oynamayı sevmiyorum banane sizde oynayın. Lütfeeenn

- Eylül baaak sana ne aldım.

- Ne aldın Cihan?

- Cihan değil, CihanGİR!

Off!  Cihan işte hem ismin çok uzun napim😔

- Tamam tamam üzülme sen bak sana en sevdiğin şeyi aldım.

- Yer fıstığıııı çok teşekkür ederim Cihaann🤩😋

Eylül yer fıstığını yerken Çağatay ve Cihangir de futbol oynamaya gitmişti.

Eylül hatırladığı anı için Allah'a hamd etti ve diğer fotoğraflara sırasıyla hatırlamaya çalışarak baktı tek tek.

...

-Eylül hadi bak ağlama! Senin istediğin oyunu oynarız hem ağlamazsan hımm?

- Ne istersemde mi?

- Evet hadi gel silelim gözlerindeki yağmurları bir daha da akıtma bak gökyüzünde bile güneş var

- Ahaha yaymur mu 😄

...

- Abişş çay yaptım tadına baaak güzel olmuş mu?

- Hımm güzel olmuş ama şekeri eksik şekerde kat bakalım.

- Şimdi pekii

- Imm çok leziz olmuş ellerine sağlık küçük hanım.

- Bal olsuunn.

Kimsin Sen?  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin